Parhaat huomautukset

Sukulainen ,jota näkee harvemmin :

-Katos säkin oot tainnu ruveta käymään salilla ?
-Joo onhan sitä tullu nyt vähä käytyä..
-Joo katoin että kävelet niin kuin ois selkä jumissa ...No ei vaan sulle on tullu kyllä ryhtiä

:D

Tuli mummu käymään ja menin alas juomaan palkkaria, meni 5min ja sitte mummu sano "kato ny, on sillä lihakset kasvanu, varmaan toiki on jotain hormooneja"

Näin joitaki kavereita pitkästä aikaa, viimeksi olivat nähneet minut n. 73 kiloisena, nyt sitä painoa oli 91kg. Olin ostanut uuden takin, ja ovella sanoivat että onpa sun ulkomuoto muuttunut (luulin siis että tarkoittivat pukeutumistyyliä).

Ovesta sisään astuttuani keskustelu meni suurinpiirtein näin:
kaveri1:"onpa sun ulkomuoto vähä muuttunu"
kaveri2:"se johtuu tuosta takista"

--------otan takin pois ja heitän sen naulakkoon------

*parin sekunnin hiljaisuus ja tuijotus*
kaveri2:"ei se olekaan se takki, jumalauta susta on tullu leveä!"

Eilen tuli kuultua kivaa kommenttia kun systeri kävi perheineen kahvittelemassa. Meiän ruokapöytä sijaitsee niin homon pienessä keittiössä että sinne ei mahdu kunnolla istumaan kun toiselle puolelle, ja kun on vieraita niin kohteliaasti vaimon kanssa ängetään sinne ahtaaseen reunaan niin sisko siihen että "pitäisköhän sun alkaa syömään ilmaa ku et enää mahdu istumaan" :)

Ja sitten hetkeä myöhemmin tuli puhe serkusta jonka kanssa kävin salilla ja veli oli sattumalta samaan aikaan, hetken päästä hakkasi serkku säkkiä ja sitten minä jälkikäteen. Veli oli muistellut iltaa systerille seuraavasti:

Veli: Oli se surkeen näköstä kattoa kun serkku hätisti hyttysiä salilla säkin lähellä.
Systeri: No ehkä se treenas tekniikkaa?
Veli: En usko ku Cheeky_Charlie löi ni meinas irrota säkki katosta.

Siitä tuli hyvä fiilis ku broidi o aika vahva ite ja ei julkisesti tai muutenkaan kehu tai puhu tollasia mulle... :)

Tapasin koulukaveria joissain bileissä, kommentoi seuraavasti: "Miks sun pitää treenata niin paljon, mäkään en treenaa ollenkaa enkä oo siltikää läski.". Hauskan asiasta tekee se, että ko. jätkän rasvaprossat on siinä 30-35 kohdilla =).

Mä sanoin vanhemmille
Minä - Voitteko antaa vähä rahaa lisäprotskuun ja ruokaostoksiin (tonnikala ja raejuusto lopussa)
Äiti - Et sinä niitä lisäproteiini jauhoja enää tarvii ku sulla on kädetkin jo noin paksut
Minä - :D
Sit kävelin sattumalta vähän myöhemmi peilin eestä hihattomalla paidalla ja sit huomasin et sama kynäniskahan se siellä ja sit tuli taas :( olo.

Koulussa kaverit: Kohta alat kuitenki käyttää jotain steroideja niinku salkkareiden joonatan
(ärsyttää ku se salkkareiden joonatan toi tuon steroidejen käyttäjäks haukkumisen muotiin)

Tyttöystävä:
- Sun rintalihakset on kasvanu
- Kiva vasta (kohteliaisuutena)
- Pitääkö sun koko ajan siellä salilla olla :jahas:
- Oot tylsä ku treenaat

ja erikoisinta on se että kun alan diettaamaan ni just sillon mulle tyrkytetään melkei väkisin jotain sipsiä tai jotain ja melkei tungetaan suuhun ku kieltäydyn. sit ku vähän korotan ääntä etten ota sipsiä tai jotai karkkia ni sitä heti mulle ollaan sanomassa " sun hermot on kireellä treenatessa, sun pitäs vähentää treenaamista ja ottaa kevyemmin"

:lol2:

ja erikoisinta on se että kun alan diettaamaan ni just sillon mulle tyrkytetään melkei väkisin jotain sipsiä tai jotain ja melkei tungetaan suuhun ku kieltäydyn. sit ku vähän korotan ääntä etten ota sipsiä tai jotai karkkia ni sitä heti mulle ollaan sanomassa " sun hermot on kireellä treenatessa, sun pitäs vähentää treenaamista ja ottaa kevyemmin"

:offtopic:
tää on niin totta :D just kun on dieetillä ollu jonkun aikaa, niin mutsi kantaa kotiin kaikenlaista, kun "ei olla pitkään aikaan tällästä syöty" ja "nyt kun on niin vaikee saada kesätöitä, niin sun työpaikkas kunniaks voitais juoda munkkikahvit" :D

Kaveri pääsiäisenä: "EI SAATANA SUN KÄSI ON ISO"

Keskustelu parin työkaverin kanssa tänään, kun olin ruokaa ottamassa:

Työkaveri 1: "Ootko sä lihonnu?"
Minä: "On tuo paino ainakin noussut."
Työkaveri 2: "Ei se mitään lihonut ole, sehän käy salilla niin se on pelkkää lihasta."
Työkaveri 1: "No mutta kato noita poskia, selvästi huomaa, että se on lihonut."

Sanoin sitte vaan tuohon, että joo no kuuluu tähän massakauteen, et paino nousee ja sitten nämä jäi ihmettelemään, että "oikein täytyy kausia vedellä. :hyvä:

Mieliala heitteli itellä aika rajusti, ekana vähän alaspäin ja sitten kun toinen sanoi, että lihastahan se on niin vähän takas ylöspäin, mutta lopulta sitten tultiin taas rajusti alaspäin. :D

Ja ei muuta ku syömään ->

Duunikaveri 1 sano tossa viikko sitten et ei jumalauta äijä on timmissä kunnossa...
1 hauska oli kun ex- vaimo näki mut ilman paitaa ja kysyi olenko alkanut taas käymään salilla= dieetillä ollu ni näytän kuulemma paljon lihaksikkaammalta..

Isukille toikaisin: " Jes, penkki tulos nous 70kgstä 80kgeen kuukaudessa!" ja isähän vastasi tähän:" mä nostin 6lla luokalla 70kg penkist" Juma että masensi:(

"Hähää, katos tätä vanhaa valokuvaa, katos kuka luuviulu se tässä on... [näyttää meikäläisen kuvaa] toista se nykyään on, kun naamas on jo liian leviä!"

:(

Isukille toikaisin: " Jes, penkki tulos nous 70kgstä 80kgeen kuukaudessa!" ja isähän vastasi tähän:" mä nostin 6lla luokalla 70kg penkist" Juma että masensi:(

Itse muistan joskus 13-14 vuotiaana ku faija osti mulle kotio semmotten postimyynti penkki sarjan, jossa oli max painoja ehkä joku 60. Niin treenasin penkkiä sitten jollain 40-50 kilolla. Sitten eno tuli käymään meillä joka on vanhanliiton duunari joka ei koskaan ole salilla käynyt mutta paino on jotain 130 ja voimat sen mukaset.

Siinä sitten ylpeenä nostelin sarjoja, kun piti näyttää että kyllä jo joku 50 nousee, niin tää eno tuli sarjojen välissä otti tangon ja veti sillä pari hauiskääntöö ja sano "juu kappas, kyllähä tää aika painava on". Vähän masensi pientä esterssiä ku näytti että olis ollu pelkkää ilmaa. :rolleyes:

Eile ajeltii kahen kaverin kans (tyttöjä kumpiki). Tuli parit pomput tielle ja toine tarras mua sitte tuosta haukkarista kiinni. Keskustelu jatku jotenkuten näin:

Kaveri1: Voi saatana! Ei sitä turhaa puhuta että salilla käyt! Koita sinäki (siis kaveri2)
Kaveri2: Emmää jaksa :(

ilmeisesti ravinnontarpeen kavu on huomattu:

Kaverin sanomaa'' Vittu äijä syö enemmän kuin pieni afrikkalainen kylä viikossa!''

ja nyt koulussa työharjottelussa ruokalassa menin pöytään täpötäyden lautasen kera niin siinä istuvalla opettajalla oli priceless :wtf: ilme.

ja muutenkin huomauteltu enemmän syömisistä ei niinkään kehityksestä:(

Olimma iltaa viettämässä kaverin tykön. Siinä oli meitä kolme ja toinen oli mun luokalla ollu 9 vuotta ja salikaveri:puntti: ja toinen samassa koulussa 9 vuotta.

Alettiin siitä sitte painosta tinkaan ja mentiin puntarille, salikaverin alla puntari näytti 75kg(mua puoli päätä lyhyenpi) ja toisen kaverin alla puntari näytti jotaki 73 ja se on minua melkein kakspäätä pitempi(pellaa jääkiekkoa), mie ko menin siihen puntarille niin sehän ponkas 85 kg ja se pisin kaveri katteli että mitä helvettiä et sie voi niin paljoa painaa:wtf: se siinä ihmeissään alko koittaan hauista, selkää ja reittä ja monttu auki katteli siinä tovin:D Oli makea fiilis siinä vähän lesota:dance2:
Mulla ollu pikkasen tuota ylipainoa yläasteella niin olihan se ihmetys sillekki suuri:thumb.:thumbs:

Tänään napsahti töissä hyvä uutuus..

Tyttö käy myöskin salilla ja tarkkailee hieman syömisiään, nooh siinä ruvettiin sitten keskustelemaan kaikenlaisista asioista kuntosaliin liittyen ja aihe päätyi rasvaprosenttiin. Ilmoitin hänelle että rasvaprosenttini on noin 19% ja pitäisi siihen 15% saada että rupeisi pikkuhiljaa olemaan kunnossa. Painoindeksi on myös siinä 26.1. Tyttö tähän tokaisi että ei helvetti, äkkiä rasvaprosenttia ylöspäin että toihan on liian vähän. Sun kroppas ei voi hyvin!

Nooh, ei siin vetäsin röökin ja lähin menee.. meinas kyllä pokka pettää.:lol2:

Back
Ylös Bottom