Parhaat huomautukset

Pari vuotta sitten ylppäreissä kummitäti tuli onnittelemaan. Ojensi ruusut ja halas, ja sen jälkeen tokas että miten mä oon niin luisen tuntunen :jahas:

Tästä vuosi eteenpäin ja toinen täti tuli käväseen ja totes vaan, "Sun pitäis alkaa vartijaks kun oot taas kasvanu niin paljon!" :)

Tuosta vielä puoli vuotta eteenpäin ja baarissakin alkanut tulee kuittia mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.. Seisoin tiskillä jonkun tyypin takana ja tuskailin kun joutuu taas jonottamaan.. Sitten se tyyppi siinä edessä kääntyy ja sanoo että "päästetäänpäs lihaksikas poika tiskille.."
Katoin vähän sellasella wtf ilmeellä ja sain vaan sanottua "Täh?" :wtf:
Sitten tää tyyppi siirtyy sivuun metrin päähän siitä tiskistä. Kiitin sitä ja menin tiskille.
Hetken kuluttua se tulee sanomaan "voinko ottaa nuo mun juomat tuosta vielä..?"
Nyt jo melkeen repesin että mitäh :D ja sanoin vaan "Joo tottakai voit!"
Sitten se vielä kyseli että "onhan kaikki ihan ok..?"
"Joo ei täs mitään.. kaikki on ihan ok."
Sit se tyyppi lähti kävelee ja kysyin kamulta siin vieres että mitä tuossa just äsken tapahtu :lol2:

Eli kaipa parissa vuodessa jotain kehitystä on tullut :dance: Enkä siis oo minkään kokonenkaan vielä. 175/76

Paras on siskon poijjan kommentti, et "musta tulee isona samanlainen supermies, ku Pekasta joka nostelee vaan painoja" :P Siskon poika on tosin neljä vee, mut eipä siin. Aika hauska silti.

Seisoin tiskillä jonkun tyypin takana ja tuskailin kun joutuu taas jonottamaan.. Sitten se tyyppi siinä edessä kääntyy ja sanoo että "päästetäänpäs lihaksikas poika tiskille.."
Katoin vähän sellasella wtf ilmeellä ja sain vaan sanottua "Täh?" :wtf:
Sitten tää tyyppi siirtyy sivuun metrin päähän siitä tiskistä. Kiitin sitä ja menin tiskille.
Hetken kuluttua se tulee sanomaan "voinko ottaa nuo mun juomat tuosta vielä..?"
Nyt jo melkeen repesin että mitäh :D ja sanoin vaan "Joo tottakai voit!"
Sitten se vielä kyseli että "onhan kaikki ihan ok..?"
"Joo ei täs mitään.. kaikki on ihan ok."
Sit se tyyppi lähti kävelee ja kysyin kamulta siin vieres että mitä tuossa just äsken tapahtu :lol2:

Ai mitäkö tapahtui? Eiköhän tuossa ollut sellainen herkkä hetki, missä :haart: miehistä rakkautta :haart: kaipaava kaveri tsekkasi saisiko sinulta kenties vastakaikua.. :lol2:

Paras on siskon poijjan kommentti, et "musta tulee isona samanlainen supermies, ku Pekasta joka nostelee vaan painoja" :P Siskon poika on tosin neljä vee, mut eipä siin. Aika hauska silti.

heh! kersat on parhaita. oma muksu(silloin n3v) kertoi kaupassa kun oltiin sovittamassa vaatteita että
"meidän isi on jääkaapin kokoinen!" (tarkoitti tosin jääkaapin korkeutta :D )

30.3.2009 21:55:16 Jomppa anni| vihjaatko et oon jotenki narsisti
30.3.2009 21:55:59 anni Jomppa| no oletko
30.3.2009 21:56:12 Jomppa anni| mistähän sä semmosen käsityksenki saat?
30.3.2009 21:56:47 anni Jomppa| no ku treenaat koko ajan ja silleeeeee

Messenger keskustelua ystävättären kanssa. Mitä vittua.

Makailin semmosen puolitutun eukon vieressä illalla.

eukko: harrastatko sä nykyjää mitää?
minä: noo en kummemmin (vaatimattomasti)
eukko: kai sä nyt jotain harrastat
minä: (ajattelin et nyt tulee kehuja tai jotain ku tolleen kyselee) joo kyl mä salil oon yrittäny käydä sillon tällön
muija: aijaa ei kyl yhtää huomaa

jep kiitti kannustuksesta.

Oltiin eilen uimahallissa tokaluokkalaisen siskopuoleni kanssa. Tämä tarras hauikseen kiinni ja vaati että nostan vedestä ylös. Minähän nostin sitten muutaman kerran ylös alas sitä muksua ja siitäkös riemu syntyi. "Ai käyksä nostaa rautaaki tällai" hihkui toinen iloissaan :D

Oltiin eilen uimahallissa tokaluokkalaisen siskopuoleni kanssa. Tämä tarras hauikseen kiinni ja vaati että nostan vedestä ylös. Minähän nostin sitten muutaman kerran ylös alas sitä muksua ja siitäkös riemu syntyi. "Ai käyksä nostaa rautaaki tällai" hihkui toinen iloissaan :D

Ei hemmetti, repesin täysin! :hyper:

"Montako t-paitaa sulla oikein on päällekäin, kun näytät jotenkin isommalta kuin ennen?"

Bändikaveri totesi treeneissä viikonloppuna. Kun sanoin että kieltämättä muutama paita on alkanut käymään vähän ahtaaksi rintakehästä, niin loput bändistä totesi yhteenääneen että ne vain pesty vähän liian kuumassa. :rolleyes: Mutta joo. Vaikka nyt 7 viikon treenin aikana onkin tapahtunut paljon (etenkin selän osalta), niin tosiasiassa suurin näkyvä kehitys on tapahtunut ryhdissä.

Eilen kyllä tuli ihan hulvatonta juttua pitkästä aikaa kun olin baarissa pyörähtämässä. Muutamalle kaverille olin kuskina niin siinä sitten yhen kaverin serkku alko hehkuttamaan oikein olan takaa. Ilmeisesti dietti tehny terää. :D Ensin puhu lätkästä siinä jotain ja kuulemma oli sitä mieltä että pitäis kalpaan saada tämän kokosia kavereita pakeiksi. Tästä mä nyt en oo ihan varma pitäiskö ottaa kettuiluna vai mitä mutta hyvää se kai tarkotti. Sitten se siinä sillein alko selittämään kaverille että "tiiätkö mä oon vähän kateellinen tolle sun kaverilles kun sillä on tommonen runko". Kohta sitten paikalle ilmaantu tuon serkun kaverikin joka alko kanssa puhumaan että "tuolla kropalla jos ei saa naista niin ei millään" ja kans että "jos mulla ois kymmenen vuotta sitten ollu tommonen kroppa niin huhhuh". Oli kyllä hieman huvittavia tilanteita nuo kun kohtuullisessa sievässä olevat kolmekymppiset äijät heittää tommosta kommenttia. Ois vaan joskus hyvä jos naisetkin ois samaa mieltä. :rolleyes:

Aina ei tartte sanoa mitään, esim kun tänään tein hauissarjaa oli vieressä olevan kaverin ilme jotain tän tyylistä :wtf: :eek:

ehkä se ajatteli miten alaselkä kestää tuollaista rääkkiä ;)

Melko random tyyppi minulle:
-"Jos minä olisin noin iso ja vahva, niin vähän minä leijuisin. Ja hakkaisin isoveljeä jokapäivä." :jahas:

"laihuttasit vähän" -isomummo
"kyllä pitäis nyt vähän ruveta lenkkeilemään" -mummo
"mihin sä nyt muka tartteet isoja lihaksia" -mummon mies
"etkai sinä syö niitä samoja nappeja mitä se joonatan" -isomummo

Kaikki viiden minuutin sisään..

Ja omana puollustuksena.. rasvat ei oo ku max 23 ja vatsapalat näkyy vielä, eli omasta mielestä ei oo vielä dietin aika.. kai..

Back
Ylös Bottom