Parhaat huomautukset

Toissapäivänä oltiin vierailulla meidän perheen tutuilla ja paikan emäntä 50+ vuotias sano pöydässä mulle sullahan on isompi hauis ku mulla (naisella on aika paljo ihraa haban ympärillä) ja katto mun käsivarsia. hieman olin onneissani.

Eilen vaimo kehu että viimeisen vuoden aikana mulle on tullut enemmän lihasta ihan "tosi nopeesti" ja sillo tuntu kivalta, hetkeä myöhemmin se sano että pitäiskohän mun treenata enemmän myös olkapäitä :itku:

Vappuna olin serkkun luona saunomassa, jonka kanssa olen nähnyt vain silloin tällöin, mutta kunnon illanistujaisissa en ole ollut varmaan vuoteen.
Kysy sitten saunassa että "käytkö sä esterssi punttisalilla?"
- Joo
- No mä kattelinkin että sulla on tommonen atleettinen vartalo. :hyper:

"Yök, mikä sun vatsassa tollai töröttää?"
Mies kokeili alavatsan lihaksia ja luuli varmaan että mun sisäelimet on matkalla ulos tms :D

Joitakin kuukausia sitten kävin lääkärissä näyttämässä kipuilevaa selkääni.
Paidan pois otettuani, lääkäri kysäisi "oletkos pitkäänkin kikkaillut kasvuhormonien kanssa?"
Menin hetkeksi kyllä ihan pois raiteiltani, kunnes sain änkytettyä totuuden, etten ikinä ole roinannut. :thumbs:

Pieneksi ohikiitäväksi hetkeksi kyllä livahti pissa päähän, kunnes kuljin peilin ohi...

Salilla tuntu hyvältä kun tehtiin kokeilumielellä leuanvetoja joissa olen AINA ollut vitun surkee, enkä oo koskaan niitä tehny kunnolla saati ollenkaan. Treenipäivän päätteeksi oltiin tosiaan kokeilemassa kahen tyypin kans ja en jaksanu kun kaks leukaa vetää (alla oli kuitenkin penkki, mave, hausi+ojentaja treeni ja vinopenkki ja syväpenkki) niin sen kahen jälkeen toinen tyypeistä tokas että

- kyllä sulla selvästi lihaa ja pattia on mutta etkö saa enempää ku kaks??

vitutti se että en jaksanu ku kaks ja toinen mäkättää siitä MUTTA se että sanottiin että SELVÄSTI ON LIHAA JA PATTIA niin tuntu hyvältä. Omasta mielestä haba ja kädet o sellaset kitarankielet ettäh!

Baarissa venäläinen tyttönen vahvalla aksentilla ja amatöörimaisella moustilla ryyditettynä "Vahva poika!". Pyys jonnekin tanssikurssille kavaljeeriks, jäi menemättä.

Kaveri heitti, että "Mikäs roomalainen sotilas täällä on?", kun istuin krapula-aamuna sängyn laidalla kalsareissa.

Eilen henkilökunnan pukkarissa ennen power-tuntia:

PT-poika: "Sä oot kyllä ärsyttävän hyvässä kunnossa tolleen naiseksi."
akki: "Ai kiitti :)"
PT: "Ei se ollu mikään kohteliaisuus :D"

Samainen poika jatkoi hetken päästä miettimistä, että tulisiko se mun tunnille.

PT: "Vedätkö sä sen tunnin tossa hihattomassa?"
akki: "Joo-ooo?!"
PT: "No vittu en varmasti sitten tuu. Alkaa vaan masentaa!!"

:lol2:

Baari-illan päätteeksi päädyin tytön luokse joka kuitenkin teki selväksi että mitään seksuaalista kanssakäymistä on turha odottaa, koska hänellä oli veto kaverinsa kanssa kolmen kuukauden selibaatista. Siinä sitten yöpuulle käydessä kun riisuin paitani tyttö tokaisi: Se siitä selibaatista!

Baari-illan päätteeksi päädyin tytön luokse joka kuitenkin teki selväksi että mitään seksuaalista kanssakäymistä on turha odottaa, koska hänellä oli veto kaverinsa kanssa kolmen kuukauden selibaatista. Siinä sitten yöpuulle käydessä kun riisuin paitani tyttö tokaisi: Se siitä selibaatista!
itselläni samanlainen tilanne mutta täysin päinvastaisesti :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Tää on jo kova :hyper:

eli nainen ei ollut selibaatissa kunnes näki sun vartalon? :D

Pisti vähä hymyilyttään ku alkuviikosta olin salilla nii pitkästä aikaa ajattelin vetää leukoja, siinä sit sellanen yli viiskymppinen äijä katto ku leikin siinä.. Kesken sarjan aukas suunsa se kaveri ja sano että "enää ei puutu ku puu ja banaani" :) Vedin nimittäin vähän omalla tyylillä niitä leukoja..

Eilen baarissa kaveri jota ei ollut nähnyt pitkään aikaan (-20kg) kyseli jotta onko naimakauppoja pitäny tehdä ja poikamiehenähän tässä ollaan pysytty niin kaveri tokaasi melkein kiukus että:
"No jo oot saatana kranttu ku varmaan joka päivä tarjotaan piparia eikä viäkään oo kelvannu!"
Sai kyllä illan parhaat naurut! :D

Eilen baarissa joku mies tuli kehumaan vartaloani. Sanoi, että harvemmin Suomessa näkee tollasia kroppia ja todella seksikäs ja timmi kroppa. Kyseli että mitä harrastan johon vastasin naureskellen, että ihan vaan kuntosalia. Lämmitti kuitenkin mieltä. :) Hihii.

Kävelin kotona ilman paitaa ja neljävuotias tyttäreni tokaisi, "Isi sinulla on vähän pullukka massu." Tyttö piti pienen tauon ja jatkoi, "Mutta ei se haittaa. Se on ihan sopiva massu tuollaiselle aikuiselle miehelle."

Olisikohan dietin paikka?

Kaveri tokas ku kuuli et käytän protskujauhetta et "on tainnu mennä liian pitkälle jätkällä tuo homma" meikä et aha, kannattas ottaa asioista selvää ennenku rupee väittää mitn :jahas:. Sit iskä tokas et "Mitä sitä kaikkeen paskaan rahoja laittaa, oot kohta sekopäinen ku syöt nuita aineita." Kehuja ei oo tullu kyl oikeestaa yhtää... :D. Et siinämielessä aika :david: olo aina ku kävelee siimojen kanssa peilin ohi... :(

juhannuksena eräs tyyppi joka ei ollut nähnyt mua vuoteen kysyi: Ootko alkanut käymään salilla? ja sitten sanoi vielä että näytähän vähän habaa:lol2: Sitten sieltä tulikin se peruskysymys että paljon nousee penkistä???:david::jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom