Parhaat huomautukset

Nuo legendaariset tissi- ja habakommentit on kuultu jo vuosia sitten, mutta parhautta oli kun eräänä kesänä väänsin maalla isossa ladossa kokovartalojumppaa levytangolla.

No mummohan sattui todistamaan tapahtumia eikä tietenkään sanonut mitään kun mulla oli juttu kesken ja runttasin naama norsunvitulla niitä painoja. Jälkeenpäin suoritettu avautuminen oli kyllä jonkinlaista runoutta.

Kuvaus ranskalaisen punnerruksen suoritustekniikasta oli kirurgisen tarkka lähtien pullistuvasta mahasta (joka oli siis hirvitys) päätyen eräänlaisen käsillä suoritetun sanaselityspelin jälkeen naamaani, joka oli sinipunaisena vääntynyt rivoon irvistykseen.

Kutkuttavaa muistella sitä kesätreeniä.

E:

Vielä vähän lisää. Itsekin sain kuulla puolelta suvulta aikoinaan kauhistelua kun bulkkasin 100kg rajapyykin rikki. Suurin osa kommenteista on silti aivan aiheellisia ja erityisesti junnujen on hyvä muistaa, ettei se salilla käyminen luonnon järjestystä muuta ja läski on silti läskiä :D Tottakai sukulaiset huolehtii, sehän on selvä.

Itse tosin hiljensin nillittäjät myöhemmin aika hätäseen kotiutumalla intistä 77 kiloisena. Nykyjään en painoa yli 90kg päästä.

Jotain sitä on tännepäin sanottu 4 vuoden aikana:

Näytät hyvältä ilman paitaa jos sulla ois farkut jalassa eikä aina nuo KotiLökäVerkkarit.
(vaimo minulle pari viikkoa sitten)

Kivat tissit!
(kaveri jota en näe juuri koskaan sanoi 2 vuoden treenin jälkeen)

Sulla on kyllä hyvä kyykkyperse...
(salikollega sano vitsillä kesken 10x10 viimesen kympin)

Ai sä meet alas asti??
(salibandykynäri kuittasi kun tein kyykkyä ass-to-grass meinigillä)

Sulla on reidet kyllä kasvanu.
(vaimo sano jonki aikaa sitten, ja parasta siinä o se että vaimo näkee sut joka päivä ni jos se sanoo jotain ni on kehitystä tapahtunu)

Ei sua voi kyllä enää taklata noin vain!
(Sisko sano vuosi sitten ku pelasin jalkapalloa laitalinkkinä)

Oltiin mutsin kans käymässä ohimennen kaupungilla ja siinä sit poikettiin intersportissa. Sanoin siinä sitten kassan kohdalla, että ajattelin ostaa tollasen säkin jotain lisäravinnesysteemiä. Mutsin vastaus oli kyllä aika karu: "Et sä tollasia osta! Noi ei oo terveellisiä ja niistä tulee sellaseks ylivilkkaaks." Sit kysyin, että miten niin, niin vastaus oli: "no tulee vaan".:hyvä:

Taitaa olla bodarit sit aika ylivilkasta sorttia.

"Äijällä se vaan tuo maha kasvaa!" Valitettavasti pitelee tuokin kommentti paikkansa:curs:

Same here... mutta se johtuu varmaan siitä että vaavi synty ja aerobinen jäi melkeen 11kk pois...
Laskin tässä että sinä aikana kävin tasan kerran uimassa, kerran hölkällä ja kerran työpaikan sählyssä... ihme jos maha kasvaa :wtf:

Otin paidan pois pukkarissa, niin eräs pappa alkoi juttelemaan tähän tyyliin:

"oletko kauanki käyny salilla? Huomaa kyllä, että oot täällä viihtyny"

"oiskohan tuota joku vuosi..."

"jjaaaa! no kyllä se nuorilla näköjää lihas paremmin tarttuu. Minä kun oon viimeset 40 vuotta käyny salilla ja tämän kummosemmaksi en oo ikinä muuttunu. (katkeruutta ilmassa :D)"

Ja uskomaton skeletor se kyllä olikin. :david:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Isällä oli hieno ilme, kun se totesi että oon tainnut hieman laihtua. Sanoin ihan rehellisesti saaneeni painoa kuusi kiloa viimevuonna pelkästään lisää ja sen naama venähti heti. Pelkäsi vissiin että otin nokkiini :D

Tänään ku tein etukyykkyä ni tuli yks pappa siihen kehumaan, että "Sulla on kyllä puhas ja hyvä tekniikka tossa." Kai se jotain sitten tekniikasta tieskin, ainaki väitti kilpailleensakki joskus aikoinaan painonnostossa.:rolleyes:

tyttökaveri eilen kehaisi että sun pylly on saanu lisää muotoja.. siitä on tullu muhkumpi! jes!
hikiset jalkapäivät on siis tuottanut tulosta :rock:

Joku perheenisä oli tuonut lapsensa salille, ja kun tein penkkiä kaikessa rauhassa niin yhtäkkiä kuuluu ääni: "Meiän iskä on kyl paljon vahvempi ku sä". Tämä siis noin 5-vuotiaan pojan suusta :jahas:

Joku perheenisä oli tuonut lapsensa salille, ja kun tein penkkiä kaikessa rauhassa niin yhtäkkiä kuuluu ääni: "Meiän iskä on kyl paljon vahvempi ku sä". Tämä siis noin 5-vuotiaan pojan suusta :jahas:

Oisit pyytäny poikaa tuomaan isän paikalle ja kattomaan kumpi on vahvempi :rock:

Ja sitten varmaan vielä pukuhuoneessa murskasi viimeisimmätkin itsetunnon rippeet toteamalla "Meiän iskällä on isompi pippeli ku sulla, mullaki melkein on" :D

Ja sitten varmaan vielä pukuhuoneessa murskasi viimeisimmätkin itsetunnon rippeet toteamalla "Meiän iskällä on isompi pippeli ku sulla, mullaki melkein on"
Oisit pyytäny poikaa tuomaan isän paikalle ja kattomaan kumpi on vahvempi
Sitten oltais pyydetty taas isä paikalle ja katsottu kellä on isompi pippeli :rock:

Nyt on ollut 1.5 viikkoa flunssa ja syömiset päin helvettiä, eilen tapahtui näin

Sisko: Ootko sie laihtunut?
Minä: Ai mitenniin?
Sisko: Sä näytät pienemmältä
Minä: Joo vähän. Onko mun maha pienentynyt vai?
Sisko: Eikun olkapäät ja kädet

:jahas::curs::itku:

Nyt on ollut 1.5 viikkoa flunssa ja syömiset päin helvettiä, eilen tapahtui näin

Sisko: Ootko sie laihtunut?
Minä: Ai mitenniin?
Sisko: Sä näytät pienemmältä
Minä: Joo vähän. Onko mun maha pienentynyt vai?
Sisko: Eikun olkapäät ja kädet

:jahas::curs::itku:

Eiks oo ihan hyvä et läskit lähtee käsistäki kävelee, varsinki ku dietille oot ryhtymässä? :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom