Parhaat huomautukset

Eilen oli kyllä nii ihme porukkaa baarissa että menin parikertaa aika sanattomaksi. Näitä oot kasvanu juttuja nyt tulee muutenkin vähän väliä mutta nämä oli jotain ihan uutta ja ennenkuulematonta ja kaiken lisäksi tuli tuntemattomalta :D

Ensin joku 30vuotias kaunis nainen tuli hivelemään latseja ja hartioitani. tämän jälkeen kävin hieman juttelemassa tämän kanssa ja kehui että hyvin on lihasta selässä ja aika kivan mallinen V- selkä sulla. Jäädyin ihan täysin ja jotain änkytin että aika pienihän tuo vielä on ja kyllä se siitä joskus kasvaa ja sitte en enää sanattomuuden johdosta keksinyt mitä sanoa joten lähdin pois paikalta ja menin hetken päästä röökikoppiin.

No röökikopissa joku muija sitten tuli kysymään pelaanko golffia johon tietty vastasin että kyllä. Tämän jälkeen tivasi että mitä oikeasti harrastan johon sanoin että voimanostoa tjsp jonka jälkeen sitten kysyi että paljo kyykky. No vastasin että ***kg johon tämä sanoi vaan että käännyppä ympäri. sit katteli hetken mun persettä ja sano että ei noilla jaloilla ja tuolla perseellä olin sillee että :eek: jonka jälkeen tämä tapaus vaan kävelee tylysti pois nokan eestä :D

Viimeksi jäädyin näin pahasti kun joku muija vetäs hihasta baarissa ja sano että "miltähän näyttäisit ilman vaatteita" :D

Pitkästä aikaa kävin kotona vanhempien luona, niin jääkaapilla käytiin seurvaava keskustelu...

Äippä: Ethän sä käytä niitä... niitä... mitä se salkkareissakin käyttää... siis se Joonatan, niitä stereoodeja
Minä: ööö... no en...
Äippä: No hyvä...

Hetken hiljaisuus...

Äippä: Siis ethän sä käytä?
Minä: No en en...

Niinkun on jo monesti sanottu niin toi Joonatan-touhu antaa aivan väärän kuvan kaikesta kun 18v. nulikka, jolla ei näy lihaksen lihasta vetää nappeja huiviin kesken treenin.

joskus ala-asteella kutosluokalla tais olla, pari sellasta koulun hopparipahisjätkää aina kiusas mua. piirteli tussilla naamaan, ja teki sellasta hirveetä ja ahdistavaa kiusaa aina ja potkinu mua ynnä muuta. nyt kun on yläasteen yli päästy ja samat jätkät näkee samassa koulussa ja nyt nykyään kun olen niitä päätä pidempi ja paremmassa kunnossa, niin kyllä pojat kiertää kaukaa. ja aina kun täällä suunnin kaikille tyypeille ulottuu korville niiten tekemiset, ja kun niille sanoo että mitäpä jos se tyttö ketä kiusasitte kutosella tulis nyt tähän ja vetelis teijät, niin kyllä menee hiljaseks ja lopettaa uhoomisen kelle tahansa. :--)

Tuli kyllä ihan hyvä leiskautus yhdeltä ihmiseltä, joka oli opettajani ykkös luokalla ammattikoulussa. (nyttemmin olen kolmosella). No, viimeksi näin hänet jouluna.

Ja nyt viikko sitten olin salilla kun hänkin tuli sinne, tuli sitten sanoon ku lopetin sarjan tekemisen, että "onko sua hakattu ku oot noin hyvin turvonnu?" "tullu perkeleesti lihasmassaa lisää"

Oli aika koominen tilanne, en tältä opettajalta olis uskonut kuulevani moista. Kommentoin vain sitten että "kasvamaanhan tässä on pyritty" ja jotain jäätiin sitten jutustelemaan.

Kyl alkaa täällä suunnassa urea nousemaan päähän :)

Näin vkl muutaman kaverin ketä en ole nähnyt osaa 8kuukauteen ja osaa 2vuoteen..
viimeksi kun nähtiin rasva% oli varmaan liki 17-20% nyt 10 pinnassa.

Noh 1 lapsuudenkaveri tuli baaritiskille viereen ei tunnistanut mua -> no huomautin että olis kohteliasta edes tervehtiä ni tää kamu katteli huulipyöreänä ja vei mut loppujengin pöytään -> seuraava 1h puhuttiin sitten siitä miten ihminen voi muuttua ulkoisesti näin paljon ja miten paljon mä treenaan :)

Nuuh jatkettin bilettämistä ja siirryttiin kaverien asunnolle yöllä ja alettiin painua maate niin kaverin vaimo katto mua kun otin paidan päältä ja sano et ei vittu et sä voi painaa vaan 70kg sähän olet ihan saatanan lihaksikas verrattuna mun ukkoon ja se painaa sentään 80kg!

Oikeesti ollu ton jälkeen hymy herkässä!

Kyl alkaa täällä suunnassa urea nousemaan päähän :)

Näin vkl muutaman kaverin ketä en ole nähnyt osaa 8kuukauteen ja osaa 2vuoteen..
viimeksi kun nähtiin rasva% oli varmaan liki 17-20% nyt 10 pinnassa.

Noh 1 lapsuudenkaveri tuli baaritiskille viereen ei tunnistanut mua -> no huomautin että olis kohteliasta edes tervehtiä ni tää kamu katteli huulipyöreänä ja vei mut loppujengin pöytään -> seuraava 1h puhuttiin sitten siitä miten ihminen voi muuttua ulkoisesti näin paljon ja miten paljon mä treenaan :)

Nuuh jatkettin bilettämistä ja siirryttiin kaverien asunnolle yöllä ja alettiin painua maate niin kaverin vaimo katto mua kun otin paidan päältä ja sano et ei vittu et sä voi painaa vaan 70kg sähän olet ihan saatanan lihaksikas verrattuna mun ukkoon ja se painaa sentään 80kg!

Oikeesti ollu ton jälkeen hymy herkässä!

Kuvia! Haluun nähä miten lihaksikas on saatanan lihaksikas 70kg :whip:

ps. Enkä sano tätä vituiluna. Mäki haluan kaverin vaimoa.

Tässä on mielestäni aika lihaksikkaan näköinen 70 kiloinen mies.

Liitteet

• IMG_5052-10.webp
    IMG_5052-10.webp
    88,2 KB · Katsottu: 2 139

Kuvia voisin luvata loppukesästä kun saan rasvat tonne 6 pintaan ja kunnon värin päälle :hyper:

Hauskaahan tässä on se etten tosiaankaan treenaa puntilla enää ollenkaan toi kiristyminen vaan näköjään vaikuttaa aika hyvin noiden ihmisten luuloihin..

ps rintakehä 107cm :( vyötärö 77cm et noin saatanan lihaksikas :hyvä:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sain eilen kuulla, että mun selän takana puhutaan, että käytän samoja aineita ku Joonatan.:wtf:
vähän siinä ja siinä tarkoitetaanko joonatanin massiivista (ainakin massiivisen rasvaista) kuntoa :hyper: vai oikeasti roinaa...

Mummoni näki palautusjuomapulveri pänikän.. "Ei kait nuo ole niitä samoja huumeita mitä se yks poika ottaa salatut elämät ohjelmassa" :jahas:

Mummoni näki palautusjuomapulveri pänikän.. "Ei kait nuo ole niitä samoja huumeita mitä se yks poika ottaa salatut elämät ohjelmassa" :jahas:
Tää oli aika hyvä :D onhan sitä kaverit sanonu salkkareiden joonataniksi :D pahempi kuitenkin kun toista kaveria sanottiin miroksi

EI MUUTEN KANNATA VETÄÄ HORMOONEJA, SILLON EI PÄRJÄÄ UFC KEHÄSSÄ KELLEKKÄÄN! yms muuta juttua roinasta, joku 20 kertaa kysymys: "ethän roinaa ku oot kehittyny niin paljon viime aikoina" huuteli eräs yönkulkija meikäläiselle

(sama jamppa josta oon aiksemminki kertonu tässä threadissa :hyvä:)

tänään kävin lenkillä hihaton päällä niin vastaantullut pikkupoika näytti mulle tuplat edestä posen :D pisti hieman hymyilyttämään/naurattamaan :)

tänään kävin lenkillä hihaton päällä niin vastaantullut pikkupoika näytti mulle tuplat edestä posen :D pisti hieman hymyilyttämään/naurattamaan :)

Ei saakeli... tämä kun sattuisi omalle kohdalle :hyvä: (pikkupoika olen tosin itsekin...)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom