Pari vuotta sitten ylppäreissä kummitäti tuli onnittelemaan. Ojensi ruusut ja halas, ja sen jälkeen tokas että miten mä oon niin luisen tuntunen :jahas:
Tästä vuosi eteenpäin ja toinen täti tuli käväseen ja totes vaan, "Sun pitäis alkaa vartijaks kun oot taas kasvanu niin paljon!"
Tuosta vielä puoli vuotta eteenpäin ja baarissakin alkanut tulee kuittia mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.. Seisoin tiskillä jonkun tyypin takana ja tuskailin kun joutuu taas jonottamaan.. Sitten se tyyppi siinä edessä kääntyy ja sanoo että "päästetäänpäs lihaksikas poika tiskille.."
Katoin vähän sellasella wtf ilmeellä ja sain vaan sanottua "Täh?" :wtf:
Sitten tää tyyppi siirtyy sivuun metrin päähän siitä tiskistä. Kiitin sitä ja menin tiskille.
Hetken kuluttua se tulee sanomaan "voinko ottaa nuo mun juomat tuosta vielä..?"
Nyt jo melkeen repesin että mitäh :D ja sanoin vaan "Joo tottakai voit!"
Sitten se vielä kyseli että "onhan kaikki ihan ok..?"
"Joo ei täs mitään.. kaikki on ihan ok."
Sit se tyyppi lähti kävelee ja kysyin kamulta siin vieres että mitä tuossa just äsken tapahtu :lol2:
Eli kaipa parissa vuodessa jotain kehitystä on tullut :dance: Enkä siis oo minkään kokonenkaan vielä. 175/76
Tästä vuosi eteenpäin ja toinen täti tuli käväseen ja totes vaan, "Sun pitäis alkaa vartijaks kun oot taas kasvanu niin paljon!"

Tuosta vielä puoli vuotta eteenpäin ja baarissakin alkanut tulee kuittia mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.. Seisoin tiskillä jonkun tyypin takana ja tuskailin kun joutuu taas jonottamaan.. Sitten se tyyppi siinä edessä kääntyy ja sanoo että "päästetäänpäs lihaksikas poika tiskille.."
Katoin vähän sellasella wtf ilmeellä ja sain vaan sanottua "Täh?" :wtf:
Sitten tää tyyppi siirtyy sivuun metrin päähän siitä tiskistä. Kiitin sitä ja menin tiskille.
Hetken kuluttua se tulee sanomaan "voinko ottaa nuo mun juomat tuosta vielä..?"
Nyt jo melkeen repesin että mitäh :D ja sanoin vaan "Joo tottakai voit!"
Sitten se vielä kyseli että "onhan kaikki ihan ok..?"
"Joo ei täs mitään.. kaikki on ihan ok."
Sit se tyyppi lähti kävelee ja kysyin kamulta siin vieres että mitä tuossa just äsken tapahtu :lol2:
Eli kaipa parissa vuodessa jotain kehitystä on tullut :dance: Enkä siis oo minkään kokonenkaan vielä. 175/76

Mutta joo. Vaikka nyt 7 viikon treenin aikana onkin tapahtunut paljon (etenkin selän osalta), niin tosiasiassa suurin näkyvä kehitys on tapahtunut ryhdissä.