Parhaat huomautukset

tämä ei nyt oikeen liity tähän aiheeseen, mutta aina kun veli tulee vkl käymään, niin on aina kovat posetus kilpailut kun katsotaan kumpi on kehompi:D:rock:

Kyllä järjen äänen pitäisi tulla sanomaan jotain kun vetelette leveitä selkiä isillenne. Minun mielestäni koko kehonrakennus on hieman homoeroottista kaikkine Kai Greene- treenivideo ylistyksineen, jossa kamera zoomaa Greenen pakaroita joiden peitteenä on elmukelmua. Täälläpäin pousaillaan vaan peilille.

Emmäkää kyl nää perheelle pullistelemisessa mitään erikoista :wtf:

Emmäkää kyl osannut edes ajatella, että siinä olisi mitään sen erikoisempaa kuin esim. siinä, että on opetellut soittamaan kitaralla jotain ja sitten soittaa sen jollekin perheenjäsenelle. Tai jos kertoo porukoille, että on valmistunut korkeakoulusta tai ostanut hienon auton jota sitten näyttää siskolle.

Just.
Meillä mutsi aina pyytää pullistelemaan kun käyn kylässä :lol2:

hahah, ehkä mä oon sitten se epänormaali. Mun äidiltä tuskin paljon kannustusta heruis jos tumppu ois kasvanut, vaikka toki tukeekin kaikkia liikuntaharrastuksia. Suorituskeskeinen henkilö nääs.

Joo, ei tosiaa tulis ekaks mielee porukoille mennä posettaa ja kyselee pisteit fysiikast :D:D Ehkä mäki oon sit vähän epänormaali...

Tuli tätä thredii lukies mieleen , ku joskus muinoin yläasteella oli ikäiseksi (15v) suht kookkaat kädet ( ei enää :D) niin tuli aina kommenttii niist.. Mut paras oli ku "kaverit" kerran vonkas ja vonkas näyttää habaa niin lopulta näytin ja reaktio oli : Ei hauiksen kuulu olla tollanen appelsiinin muotonen!!! Äijä on käyttäny hormoonei et siit on tullu tollane epämuodostuneen pyöree:david:
ja hiukan uudempi: Olin takki pääl ovi hommis n. kk sit, ku uus työkaveri kysys et miks en käy salil?näyttäisin paljon paremmalt :D
ja treeni motivaatio nousi taas pilviin:itku:

Äiti haukku just äsken mun jalat. On typerän näköiset. Näin paksuilla jaloilla ei tee mitään. Minun myös pitäisi vakavasti harkita saliharrastuksen lopettamista, tai ainakin kasvaminen pitää lopettaa. Äiti myös uskoo vakaasti vastaväitteistäni huolimatta, että viime kuukausien aikana hankkimani 5-6kg ovat pelkkää lihasta, sillä en näytä entistä läskimmältä. Tällä menolla olen jo kohta iso ja ruma potari, mikä ei ole yhtään hyvä asia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen tuli muutamaltakin luokkakaverilta palautetta humalassa.. Istuttiin siinä kämpillä dokuilemassa ja olin hihaton päällä ku just tullu saunasta. Sattu tulemaan apulannan paha ihminen biisi ja kaveri alkaa laulaa "Ota valta pois antin käsistä jne jne.." kyselin että mitvit ja tää vastailee että jätkällähän on isot kädet, mut ennen ei oo nähny ilman paitaa ja toinen kaveri sano kans että riskinnäköset kädet.. Nosti fiilistä :)..

Myöhemmin illalla umpihumalainen kaveri oli niin päissään ettei pysynyt pystyssä ja nostin pystyyn nii tää alkaa hipelöimään rintaani ja lähtee huutamaan "antillahan on tissit!" ja huuti yhen omanluokkalaisen tytön kokeilemaan kans joka myös tuli :D... Loppuillan tunnelmista ei viitsi tässä kertoa ;)

Nämä on aika perus mutta tasasin väliajoin äippä heittää että alkaa meneen yli ettei näytä enään kivalta. :D Kyniksiä ollaan kyllä rankalla kädellä 175/74 rasvat ~10%.. :(

Vittu sulla on lihaa!

(tyttökaveri tyhjensi mun pakastinta :jahas:)

Näin sitä pientä ihmistä lyödään. Kieli pitkällä ensin luulee, että mamma kehaisee..

Mun pitää melkein joka kerta kerrata anopille, että kyllä, käyn salilla ihan säännöllisesti. Olen itseasiassa käynyt jo useamman vuoden. Tee työtä jolla on tarkoitus.

Nyt tuli kyllä paha.

Kaverit alko kettuileen rankasti pukkarissa salibandyn jälkeen (kenelläkään heistä ei ole mitään kiinnostusta lihaskunnon parantamiseen, eli voin sanoa heidän olevan ihan kyniksiä):

Tyyppi #1: "Meetkö sä Masa sitten kesällä joka päivä rannalle pullistelemaan noita sun muskeleitas?"

Tyyppi #2: "Entä jos koko kesän onkin ihan paskakelit ja sataa joka päivä?"

Tyyppi #3: "Mikset sä hommaa sellasia Borat-uikkareita? Siis sellasia missä on semmoset ohuet 'henkselit'."

Pelissä tuli yhdessä vaiheessa melko kova veto suoraan olkavarteen, välittömät kuittaukset:

Tyyppi #2: "Noin, nyt Masalta puhkes toi kalliilla Tallinasta hankittu hauisimplantti."

Tyyppi #1: "Täytyy sit varoo sen rintaimplantteja, ettei nekin mene."

Ikinä ei oo jätkät mitään vastaavaa läppää heittäneet, olipas harvinaisen paskaa. :jahas:

Juu ja siis onhan mulla huumorintajua, mun huumorini ei vaan ole ihan tollasta. :rolleyes:

Olen kynäniska mutta kyllähän noita on tullu...

Mitä nyt muistaa niin mutsi on selittäny että on paikat kasvanu kun ei oltu nähty vähään aikaan ja baarissa joku aika sitten joku muija sano suoraa että "sulla on iso hauis" tai jotain vastaavaa.

Outoa tuossa on se että en todellakaan ole mitenkään erityisen lihaksikas.

Minuahan ne sanovat sikaniskaksi ja motivaatio nimiäkin ne mulle keksivät, mm. MassaTanskanen.

Kyllähän ne kehuu mun sivuolkapäitä ja selkääkin :) isoiksi
esim. Oot muuten helvetinmoinen sonni, kun noin hyvän muotone selekä.
esim. Mitä kaikkee oot tehny noille sun isoille hartioilles?

Suositut

Back
Ylös Bottom