Parhaat huomautukset

Hassu juttu, kyllä noissa mitoissa on jo sen verran varaa että tyhmempikin tajuaa urheilun merkityksen

Näin minäkin olen luullut. Enkä oikein osaa sanoa millä logiikalla se ajatteli.

InBodyn kehonkoostumus mittari näytti sen 11%, enkä ollut edes tankannut nestettä joten kai oikea lukema pyörii siellä 12-13% kieppeillä. Ja jos joku nyt alkaa mussuttaa noista mittareista niin voin sanoa, että olen saanut aina vertailukelpoiset tulokset, ja olen pyrkinyt olemaan mittauksissa melko tyhjällä kropalla.

tissikeisarin tarinasta muistui mieleen tällainen sattumus:

Eräs vähän varttuneempi salituttu kertoi käyneensä yhden lomareissun yhteydessä vieraalla paikkakunnalla ja salilla. Sali oli vähän fiinimpi paikka, kuin missä herra oli tottunut käymään, ja taisi tämä vanhan liiton edustaja poiketa hieman salin keskivertokävijästä. Joku henkilökunnan edustaja oli näet kehottanut aloittamaan saliharrastuksen, koska "kunto kohoaa nopeasti, jos vaan lähtee liikkeelle" tms.

Noh, ei siinä mitään, mutta kun tämä tuttu on kuitenkin vantteravartinen, muttei mikään lihava yli 200 kilon penkkaaja ja olkavarressa on paksuutta enemmän kuin monilla reidessä. Kyllähän joku puusilmä saattaa arvioida tuollaisen vankkatekoisen miehen huonokuntoiseksi läskiksi, mutta luulisi kuntosalin työntekijällä olevan vähän enemmän pelisilmää.

Eräs Kiinalainen tehtaanjohtaja on puristellut käsiäni muutaman kerran ja puhuu muille seuralaisille jotain:D Sen lisäksi Kiinalaiset on sanonut muutaman kerran, että te olette ilmeisesti siksi niin vahvoja, kun teillä on niin kylmäkin siellä Suomessa:D
En kyllä ole mikään iso kaveri, mutta kait sitä vähän on kertynyt hartioita jne. Onneksi ei tarvi omalla salilla paljon tuollaisia kommentteja kuunnella, kun muut ovat seittämäntoista kertaa isompia:D

Eräs Kiinalainen tehtaanjohtaja on puristellut käsiäni muutaman kerran ja puhuu muille seuralaisille jotain:D Sen lisäksi Kiinalaiset on sanonut muutaman kerran, että te olette ilmeisesti siksi niin vahvoja, kun teillä on niin kylmäkin siellä Suomessa:D
En kyllä ole mikään iso kaveri, mutta kait sitä vähän on kertynyt hartioita jne. Onneksi ei tarvi omalla salilla paljon tuollaisia kommentteja kuunnella, kun muut ovat seittämäntoista kertaa isompia:D

Kokeilisit käydä Kiinassa salilla, noita kommentteja saa kuunnella lähes aina kun käy treenaamassa. :hyper: Sellaset lauseet kuin Ohh you are so strong.. ja you have so strong arms.. ovat arki päivää. Siihen vielä kaupan päälle ne jatkuvat tuijotukset jos tekee vähänkin kovempaa treeniä. No enää 4 kuukautta ja pääsee takas Suomalaisille saleille jossa sekoittuu täysin massaan. Täällä nyt vaan on ihmeellistä jos joku tekee dippiä lisäpainoilla tai maastavetoa ihan kiekkoja tangossa.. :D

Kävin lekurissa niin ensimmäisiä lauseita oli, että taidat käydä salilla. Sanoin, että juu tulee käytyä. Piti ottaa paita pois niin tämän jälkeen kysyi käyätänkö anabolisia.

Tiedä sitten kuuluuko ihan peruskysymyksiin salilla kävijöille, mutta enivei tuli hyvä mieli :D

Kokeilisit käydä Kiinassa salilla, noita kommentteja saa kuunnella lähes aina kun käy treenaamassa. :hyper: Sellaset lauseet kuin Ohh you are so strong.. ja you have so strong arms.. ovat arki päivää. Siihen vielä kaupan päälle ne jatkuvat tuijotukset jos tekee vähänkin kovempaa treeniä. No enää 4 kuukautta ja pääsee takas Suomalaisille saleille jossa sekoittuu täysin massaan. Täällä nyt vaan on ihmeellistä jos joku tekee dippiä lisäpainoilla tai maastavetoa ihan kiekkoja tangossa.. :D

Itseasiassa olen käynytkin, ja onneksi ei ollut kun yksi tyyppi meidän lisäksi paikanpäällä. Kyllähän siltä kommenttia tuli :D Yleensäkkin ne salit millä olen Kiinassa käynyt, on ammottanut tyhjyyttään..
BTW, Helvetin hankala löytää oikeaa ja hyvää salia niinkin pienessä maassa kun Kiina. Varmasti niitä siellä on, mutta kun kukaan ei tiedä yhtään mitään. Hotellien salit on täynnä lähinnä jotain koneita.:hyvä:

Eilen tuli sellaista kommenttia että treenimotivaatio nousi aivan tappiin!

Pari kaveria (miespuolista) juttelivat keskenään ja tokaisivat sitten minulle: "Vurki (miespuolinen), sun persees näyttää aivan naisen perseeltä!" Ja juuri aamulla olin katsellut että onpa meikälle muodostunut näppärä pystyperse. Nyt sitten vain askelkyykkyä :rock:

Eilen tuli sellaista kommenttia että treenimotivaatio nousi aivan tappiin!

Pari kaveria (miespuolista) juttelivat keskenään ja tokaisivat sitten minulle: "Vurki (miespuolinen), sun persees näyttää aivan naisen perseeltä!" Ja juuri aamulla olin katsellut että onpa meikälle muodostunut näppärä pystyperse. Nyt sitten vain askelkyykkyä :rock:
vai tarkoittiko kenties naisten isoa ongelmaa selluliittia? :D

Itseasiassa olen käynytkin, ja onneksi ei ollut kun yksi tyyppi meidän lisäksi paikanpäällä. Kyllähän siltä kommenttia tuli :D Yleensäkkin ne salit millä olen Kiinassa käynyt, on ammottanut tyhjyyttään..
BTW, Helvetin hankala löytää oikeaa ja hyvää salia niinkin pienessä maassa kun Kiina. Varmasti niitä siellä on, mutta kun kukaan ei tiedä yhtään mitään. Hotellien salit on täynnä lähinnä jotain koneita.:hyvä:

No kyllä Shanghaissa ainakin riittää välillä ihmisiä salilla vähän liikaakin, lisää Kiinalaisesta sali etiketistä voi lukea ketjusta mikä potuttaa salillakäynnissä eniten. :D Suurin osa saleista toimii vain jäsenyys periaatteella, mutta laitteet ja painot ihan samanlaiset kuin Suomessa salilla jossa treenasin. Jopa vapaita painoja löytyy ja uima-allas. Toinen todella imarteleva asia on kun osa porukasta haluaisi alkaa treenata samaan aikaan että voin antaa vinkkejä treeniin, jopa personaltreinerit ovat kysyneet vinkkiä. :hyper:

Eilen sattui pienessä humalassa:

Kaveri: Ookko käyny pumppaamassa ***:llä (salin nimi)
Minä: Joo, tänään viimeksi
Jotain turhaa jurinaa penkistä..
K: Paljon sun sarjapainot?
M: Viimeksi meni 72.5
K: VITTU SÄ OOT RISKI!! Mä en tykkää ollenkaa penkistä, ei oo mun laji ollenkaa. Ei nouse oikeen mitään.
M: Niinno..
K: Treenaatko jalkoja?
M: tottakai
K: mulla meni prässissä viime kerralla 115x15, paljo sulla? (egoillen)
M: En tee tällä hetkellä tosissaan (en halunnu pahottaa kaverin mieltä sanomalla että 160 on normi määrä 12 toiston pumppailulle :D)

Ekaa kertaa mua kehuttiin riskiksi :david:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin lekurissa niin ensimmäisiä lauseita oli, että taidat käydä salilla. Sanoin, että juu tulee käytyä. Piti ottaa paita pois niin tämän jälkeen kysyi käyätänkö anabolisia.

Tiedä sitten kuuluuko ihan peruskysymyksiin salilla kävijöille, mutta enivei tuli hyvä mieli :D

systeri on lääkiksessä ja se sano että niitä neuvotaan kysymään lähes kaikilta jotka saattaa vähänkin näyttää siltä. On senverran vaikuttava tekijä kuitenkin. Ei sillä ettäkö tota kommenttia vähättelisin, tuskin multa tultais kysymään moista :D

"...Se on renkaissa [sellasissa compact voimistelurenkaissa] kuitenkin vähän erilaista tehä nuita liikkeitä, siinä hoksaa että liikkuvuutta ja tukilihaksia kandee-"

"Vittu, se on sulla heleppo sanoa ku oot yhtä tukilihasta koko äijä!"

:hyvä:

On noita jotai tullu. Kerran eräs tuttu oli tokaissut, että jumalauta käyttääkö se hormooneja, kun kuuli penkkitulokseni. Samaan osastoon menee, kun mummoni kysyi että olenko alkanut käyttää hormooneja:D Ja joskus porukka tyyliin pileissä ihmettelee käsien kokoo yms.

Olin äipän luona käymässä ja kun sattui olemaan suht kireä t-paita päällä, niin pullistin sille hauista näyttääkseni, että salilla on käyty.

"Ootko sä käyttäny niitä, mitä ne nyt on...", se aloitti.

Luulin sen jo kyselevän jostain hormoneista ja steroideista.

"...niitä lisäproteiineja?"

"Joo, oon käyttäny, ja hiilihydraatteja kans."

"Ai jaa, onks niistä oikeesti hyötyä?"

"Toi on jo sairasta sulla täytyy olla se, se anoreksia, eikun siis se or.. ortoreksia, kun kerran öljyä pelkästään otat."

Haha, tää thread kyllä kerta toisensa jälkeen yllättää! Ensin vedetään leveä selkä takaa iskälle ja perään sitte vähän hauberia äipälle :D

Suositut

Back
Ylös Bottom