Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ettei oo ihan OT, niin mua sanottiin äsken pelottavaks.

Voin sanoa suoraan että kyllä kyseinen sanonta johtuu sun helvetin rumasta naamastas, sillä ei oo mtn tekemistä koon kanssaOon taatusti kovempi jätkä ku kuulen tota about kerran viikossa. :D Ehkä se ei koosta johdu vaan naamasta.![]()

Sain päivän naurut. :hyvä:Voin sanoa suoraan että kyllä kyseinen sanonta johtuu sun helvetin rumasta naamastas, sillä ei oo mtn tekemistä koon kanssa![]()
Baarissa eräs puolituttu nainen totesi, "tuolla kropalla saat kenet tahansa naisen täältä baarista".
No saitko loppupeleissä edes tältä kyseiseltä? Veikkaan kuitenkin että jäit kokonaan ilman. :hyvä:Baarissa eräs puolituttu nainen totesi, "tuolla kropalla saat kenet tahansa naisen täältä baarista".
Kun täällä on ollu näitä horkkakehuja, jotenka tähän väliin heitän, noh.. tyhmän kysymyksen. Mistä tunnistaa onko natu vai horkkaa käyttävä bodari? :wtf:
Ei kyllä iltapäivän pikku fantasiatuokiot ovat parhaimpia hetkiäni...niissä lohkeaa joka kerta bildeä.Ja se oli stondiksen elämän paras hetki.
Grrr, jump on me tiger.Mulle sanottiin tänään noin ja kyse ei ollut habasta...
khkhiihiihih khkhihihihi
Poljin kuntopyörällä vimmattua vauhtia. Viereen istahti tosi vanhan näköinen pappa joka alkoi polkea kuin hidastetusta filmistä. Kohta se katsoikin mua pitkään ja tokaisi: "En minä jaksa noin lujaa vetää... Ei kyl tarttekaan ku oon 92-vuotta"
Vähän hymyilytti..