Parhaat huomautukset

Enpä nyt muista joko tämän oon tänne kertonut mutta kuitenkin:

Olin yhden työkaverin kanssa jokunen viikko takaperin tauolla ja likka sitten kyseli hieman treenaamisestani. Siinä sitten tyttö tokaisi "kesällä sit pidät semmosia tiukkoja paitoja vai mitä?", mä sitten vastasin "joo en, mä en pidä liian kireistä vaatteista...". Likka sitten rupes tivaamaan vastaan "No kyllähän sun nyt vähän pitää esitellä lihaksias, täytyy naisillakin olla silmänruokaa. Kuvittele jos naisetkin kulkis vaan kaavuissa!". Onneksi näiden kommenttien takana oli suurinpiirtein oman ikäiseni naikkonen, olisin vähän huolestuneempi, jos kyseinen kommentti olisi tullut joltain 50+ huuliaan lipovalta naiselta... :lol2:

PS. Työkavereina mulla on noin 30+ naista ja 1 mies - naisvoittoinen työpaikka siis. Valitettavasti vähemmistö on sitä nuorta porukkaa. :jahas:

Aika hauska oli kun kaverin kanssa uimahallissa oltiin ja sitte se katto hetken ja sano: "sulla on tommmone kunnon smackdown niska! :david: :D :D :D

Enpä nyt muista joko tämän oon tänne kertonut mutta kuitenkin:

Olin yhden työkaverin kanssa jokunen viikko takaperin tauolla ja likka sitten kyseli hieman treenaamisestani. Siinä sitten tyttö tokaisi "kesällä sit pidät semmosia tiukkoja paitoja vai mitä?", mä sitten vastasin "joo en, mä en pidä liian kireistä vaatteista...". Likka sitten rupes tivaamaan vastaan "No kyllähän sun nyt vähän pitää esitellä lihaksias, täytyy naisillakin olla silmänruokaa. Kuvittele jos naisetkin kulkis vaan kaavuissa!". Onneksi näiden kommenttien takana oli suurinpiirtein oman ikäiseni naikkonen, olisin vähän huolestuneempi, jos kyseinen kommentti olisi tullut joltain 50+ huuliaan lipovalta naiselta... :lol2:

PS. Työkavereina mulla on noin 30+ naista ja 1 mies - naisvoittoinen työpaikka siis. Valitettavasti vähemmistö on sitä nuorta porukkaa. :jahas:

Itellä vähän vastaavanlainen kun oltiin kesällä "parilla" paikallisella uimapaikalla, mulla oli sellanen mukavan väljä (normaali) t-paita, sitten yks vanha isonen tokas että eikö pitäis olla kireempi paita päällä...

Joskus nostin tangon pois edestä (12,5kg) niin joku pieni tuleva painialupaus kuiskas kaverilleen "kato miten vahva mies, nostaa yhellä käellä tommosenki tangon". Voin vannoa että hymyilytti kovasti.

äsken illalla kun menin käymään hallin salilla niin siinä olin just heittäny pitkähihasen pois päältä ja koppiin alko tunkea sellasta 9-10v nassikkaa, jotain jalkapallon pelaajia.

sit yks pysähty miun kohdalle ja tuijotti siinä hetken aikaa, meinasin jo kysyä että mitäs? niin se sano että "pullistappa tuota" ja osoitti käsivartta, noh pitihän se sit pullistella niin tuli vaan sellanen aidon ihailevan sävyinen kommentti "jätkällä on!" :D

jotenki hieno kommentti, tai sitte se tarkotti että on helewetinmoinen pötsi :rolleyes:

Itellä vähän vastaavanlainen kun oltiin kesällä "parilla" paikallisella uimapaikalla, mulla oli sellanen mukavan väljä (normaali) t-paita, sitten yks vanha isonen tokas että eikö pitäis olla kireempi paita päällä...

Ootko varma ettei aukonut päätään ja tarkoittanu että sun pitäisi täyttää se paita paremmin :hyper: :piis:

Ootko varma ettei aukonut päätään ja tarkoittanu että sun pitäisi täyttää se paita paremmin :hyper: :piis:

Haha:D Nojoo, sama kaveri kysy nytten kuukausi sitten vakavissaan että roinaanko:rolleyes:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
14kilon laihdutuksen jälkeen jyväskylän aalto-alvarin uimalassa siskon kanssa ;) (en siis ollut nähnyt siskoani kuukausiin ennen tätä)

Sisko: "Helvetti kun joutu ettii sua vartin ku etin tollasta pulleempaa jätkää mutten löytäny"

Näin tossa exexää pitkästä aikaa ja se sanoi, että mun perse ei ole enää todellinen. Näyttää kuulemma siltä kun mulla olis housuissa kaks tyynyä.

SQUAT OR DIE! :whip:

Salilla näin yhtä vanhaa koulukaveria. En aluks meinannu tunnistaa, että mistä se oli niin tutun näkönen kaveri kunnes sitten muistin ja menin sen jälkeen juttelemaan. Se sano, että tunnisti myös mut, mutta ei uskaltanu tulla häiritsemään mun treenejä koska oon kuulemma jo niin iso että pelkäs mun vetävän sitä turpaan. :hyvä:

Salilla näin yhtä vanhaa koulukaveria. En aluks meinannu tunnistaa, että mistä se oli niin tutun näkönen kaveri kunnes sitten muistin ja menin sen jälkeen juttelemaan. Se sano, että tunnisti myös mut, mutta ei uskaltanu tulla häiritsemään mun treenejä koska oon kuulemma jo niin iso että pelkäs mun vetävän sitä turpaan. :hyvä:

Noinhan se menee; jos treenaa, niin on automaattisesti väkivaltainen. Myös omia kavereita kohtaan.

Noinhan se menee; jos treenaa, niin on automaattisesti väkivaltainen. Myös omia kavereita kohtaan.

Tämä on muuten valitettavan totta.Varsinkin itseäni nuoremman kaverit ja tutut aina hokevat:"Jos sen teet nii natural hakkaa sut.Tai:en mä uskalla sanoo sulle mitää ku heität mut kuuseen jne jne"

Itse olen myös joskus syyllistynyt tähän samaan. Silloin kun painoin vielä 50kg, niin aina kun näky joku isompi kaveri ni aattelin aina et ne on raivohulluja ja käy kaikkien päälle pienimmästäkin syyystä:lol2:

Viime syksynä kun oli talon -kesäkauden lopetus- grillipirskeet, kaikki naapurit, alkoholin vaikutuksen alaisena tietty kun oli kalja tarjoilua, kehotti lopettamaan reenauksen kun mulla on jo tarpeeksi lihaksia
:hyvä:

Salilla tein dippejä lisäpainoilla kun vanhempi mies tulee luokseni ja sanoo jotain tyyliin "hemmetti täällä käy kovia jätkiä, 30 kiloa munissa vedät". Siinä oli kyllä hymy herkässä kun sarjasta hengästyneenä jotain mumisin vastaukseksi. :D

Viime syksynä kun oli talon -kesäkauden lopetus- grillipirskeet, kaikki naapurit, alkoholin vaikutuksen alaisena tietty kun oli kalja tarjoilua, kehotti lopettamaan reenauksen kun mulla on jo tarpeeksi lihaksia
:hyvä:

Ehkä ne olikin vaan oikeesti peloissaan sun mahdottomasta koosta. Yrittivät sitten saada hullun bodarimonsterin vaihtamaan lajia pöytätennikseen ettet roidrageissas joskus hakkaisi kaikkia.:D

Kaveri kehu naurettavasti.. ITSEÄÄN. Pastetan mitä se sano teinigalleriassa mutta sensuroin nickin..

23.02.08 04:01 <Sensuroitu> no kolmas kuukausi ni sitte meikällä alko jo löysäileen että joskus en käyny viikossa kertaakaan ja joskus pari kertaa ja vähän miten sattuuu.. tuli mulla massaa 15kiloa lissää :>.

Eli kuulemma 15 kiloa tuli massaa lisää sille rimpulalle 3 kuukaudessa... On muutenkin kova tyyppi egoamaan, aina ollu :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom