Parhaat huomautukset

Vanha futisvalmentaja (valmentanut mm. HJK:n A-junnuja), kysy salille et oonko alkanut käyttämään hormooneita, kun tein penkkisarjaa 135kg:lla. Vastasin, että "joo, syön mä aika paljon proteiinia". ;P

Äske tuli kyllä tän vuoden paras huomautus. Mummo hiero käsiä ni se kysy et onko tää noi turvoksissa? (hauis) Sanoin miehekkäästi et "se on lihasta". Ja samoten myös olkapää kun on makuu asennossa ja kädet 90 asteen kulmassa ni olkapää pullistuu sen verran jo :dance: Ite oon tälläne ns. tikku tai keppi mallia mutta ei sen väliä.

mammani kysyi että onkos sineulle eemeli tullut kaljamaha:S toinen kerta jo ku se kertoo että mahani on kasvanut...pakko alkaa urheilemaan varmaan..
ja äitini sanos et ei sun reidet mahdu enää uusii housuihi... sekin oli vittuiluu niitte rasvakerroksesta uskoisin... prkl..

tyttökaveri sanoi tässä joku päivä: "olit silloin alkuaikoina aika laiha ja silleen, nyt on hartiat mukavan oloiset."

no eipä tässä mikään iso mies vielä olla :(

"Mömmömieheks" ja "Silikooniperseeks" kutsutaan :lol2: vaikkakin kaukana siitä ja kaverit sanoo että "hyvässä kunnossa oot ei sun tarttee salil käydä" Minä: No pakkoha sitä että kunnos edes jotenki pysyis :D... Sitten jos kouluun erehtyy hihattoman paidan laittamaan nii kaikki on huutelemassa "näytä haba!!" :jahas:.. mut eip erikoisempia ole huomauteltu :D

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Kaverin serkkutyttö oli nähny minut baarissa ja sanonut sitten myöhemmin: -Vähän se marde o levennyt....onko se joku kehonrakentaja??:eek:

....:kuola:

ei tuo hihaton koulussa oo etes paha. aatelkee jotkut kävelee kesäsin kaupungilla ilman paitaa!!!

OT: mä kävelen aina kesällä baarista himaan ilman paitaa, kun ne naiset aina repii sen hihattoman mun päältä /OT.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom