Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Eli kuulemma 15 kiloa tuli massaa lisää sille rimpulalle 3 kuukaudessa... On muutenkin kova tyyppi egoamaan, aina ollu :P
Oletko tosissasi tämän kommentin kanssa?:jahas:Hiaton paita koulussa on kyllä voittajan valinta![]()
ei tuo hihaton koulussa oo etes paha. aatelkee jotkut kävelee kesäsin kaupungilla ilman paitaa!!!
Kaverin serkkutyttö oli nähny minut baarissa ja sanonut sitten myöhemmin: -Vähän se marde o levennyt....onko se joku kehonrakentaja??
....![]()
ei tuo hihaton koulussa oo etes paha. aatelkee jotkut kävelee kesäsin kaupungilla ilman paitaa!!!
ettei vaan ois weak tai kipi joka sen siun päältä repii...OT: mä kävelen aina kesällä baarista himaan ilman paitaa, kun ne naiset aina repii sen hihattoman mun päältä /OT.
[Offtopic]Luulin että käyt sellaisissa baareissa, joissa on vain miehiä.[/Offtopic]OT: mä kävelen aina kesällä baarista himaan ilman paitaa, kun ne naiset aina repii sen hihattoman mun päältä /OT.