Parhaat huomautukset

Ei, mä vaan sun vuokses vein sut kerran sinne. Ite suosin ihan perus man-on-man, eiku siis himan-on-batman...

ettei oo ihan OT, niin mua sanottiin äsken pelottavaks.

Oon taatusti kovempi jätkä ku kuulen tota about kerran viikossa. :D Ehkä se ei koosta johdu vaan naamasta. :rolleyes:
Voin sanoa suoraan että kyllä kyseinen sanonta johtuu sun helvetin rumasta naamastas, sillä ei oo mtn tekemistä koon kanssa :david:

Tai sitten baarissa ei ollut muita naisia kuin tämä kyseinen? (ja sekin baarimikko)

Kun täällä on ollu näitä horkkakehuja, jotenka tähän väliin heitän, noh.. tyhmän kysymyksen. Mistä tunnistaa onko natu vai horkkaa käyttävä bodari? :wtf:

Kun täällä on ollu näitä horkkakehuja, jotenka tähän väliin heitän, noh.. tyhmän kysymyksen. Mistä tunnistaa onko natu vai horkkaa käyttävä bodari? :wtf:

Voi jeesus! tee verikoe, tai laita horkkasika kuselle:D

Jos näkyy pistojälkiä persiissä. Eipä sitä oikeen muusta. Eli yritä päästä mahdollisimman lähelle bodarin aanusta.

No kait tämäkin on jonkinnäköinen huomautus, kun muutama vuosi sitten lukiossa välitunnilla yks kaveri (tyttö) koitti mun "habaa" (niin tuskallisen naurettavalta kuin asia voikaan kuulostaa, niin jep, on mullakin haba) ja tokaisi "no on sulla ihan kova".

Tsihii...

Ja se oli stondiksen elämän paras hetki.

Mulle sanottiin tänään noin ja kyse ei ollut habasta...

khkhiihiihih khkhihihihi

Ja se oli stondiksen elämän paras hetki.
Ei kyllä iltapäivän pikku fantasiatuokiot ovat parhaimpia hetkiäni...niissä lohkeaa joka kerta bildeä.
Mulle sanottiin tänään noin ja kyse ei ollut habasta...

khkhiihiihih khkhihihihi
Grrr, jump on me tiger.

faggot0.jpg

^hahaha :D

Maanantaina yks kaveri sano: "Vittu jätkä kasvaa kun joku ihme mutantti! olisit vähä ennemmi alottanu puntin niin olisit nytte jo kauhee köntti!"

Poljin kuntopyörällä vimmattua vauhtia. Viereen istahti tosi vanhan näköinen pappa joka alkoi polkea kuin hidastetusta filmistä. Kohta se katsoikin mua pitkään ja tokaisi: "En minä jaksa noin lujaa vetää... Ei kyl tarttekaan ku oon 92-vuotta"

Vähän hymyilytti..

mua ainakin rupee vaan vituttaa jos joku heittää tyyliin "väistäkää, leveä kuljetus" tai vastaavaa. kerran ehkä jaksaa suhtautua asiaan huumorilla mutta pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää.

Poljin kuntopyörällä vimmattua vauhtia. Viereen istahti tosi vanhan näköinen pappa joka alkoi polkea kuin hidastetusta filmistä. Kohta se katsoikin mua pitkään ja tokaisi: "En minä jaksa noin lujaa vetää... Ei kyl tarttekaan ku oon 92-vuotta"

Vähän hymyilytti..

hohohoh:D

Back
Ylös Bottom