Parhaat huomautukset

Henkilökohtaisesti en kyllä voisi laittaa teinigalleriaan mitään peilinkautta otettuja hauiskuvia. Sikspäkkiä en edes omista, joten se siitä vaihtoehdosta. :D Jonkinlainen surkuhupaisuuden huipentuma ovat nuo kyseiset kuvat mun silmis, samoin kuin nämä tissivakoaan kameralla tyrkyttävät muijat.

Mutta mutta, jos joku sillä tavoin tosiaan sitä naista/ teinityttöä saa, niin kai se sitten on sen arvoista.

Henkilökohtaisesti en kyllä voisi laittaa teinigalleriaan mitään peilinkautta otettuja hauiskuvia. Sikspäkkiä en edes omista, joten se siitä vaihtoehdosta. :D Jonkinlainen surkuhupaisuuden huipentuma ovat nuo kyseiset kuvat mun silmis, samoin kuin nämä tissivakoaan kameralla tyrkyttävät muijat.

Mutta mutta, jos joku sillä tavoin tosiaan sitä naista/ teinityttöä saa, niin kai se sitten on sen arvoista.

jauuuhh, kateutta :whip::whip: :thumbs: mjooh.

"Kätes on yhtä paksut ku miu jalat!"
"Niska on ku härällä... Ei yhtä levee, mut yhtä paskane"

Hahaa, tuli mieleen yksi vanha muijan heitto. "Oot kalju, syöt proteiinijauheita ja käyt salilla, oot ihan bodari paitsi lihakset puuttuu" :D

Nykyään on varmaan lihaksiakin (:jahas:)

Nyt tuli tosi positiivista kommenttia SM-tason kehonrakentajalta, eli:
Bodari: "Paljon sul on paino, joku 80kg varmaan?"
Minä: "Ei, kun noin 98kg..."
Bodari: "Sit oot kyllä tosi kovassa kunnossa kun ei ole yhtään läskiäkään!"
Minä: "Mm-m, no...":rolleyes:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Tapahtui noin 2 vuotta sitten New Yorkissa, JFK:n lentokentän turvatarkastuksessa:

laitan takkini, kenkäni ja käsimatkatavarani siihen hihnalle, pari tarkastajaa toteavat hymyillen "Hello CHIEF" ja läpivalaisun jälkeen toteavat "There you go CHIEF". Olin siinä kyllä vähän että :wtf: kun olin kuullut juttuja, kuinka ne osaa olla aika mulkkujakin tarvittaessa...

Niin, (oon 194cm 112 kg) ja mulla on siis pitkä heviletti joka yleensä monella lenksulla kiinni, kuten inkkareilla, ja siihen tuo kai viittasi, näin käsitin sen... ellei sitten prätkäjengiläiseen :lol2:

Mutsi heitti että taitaa poika olla isäänsä isompi. Mentiin sitten peilin eteen posettaa faijan kanssa ja about samoissa lihoissa 10kg painoerolla (faija 100kg, mä 90kg). Mutsi sit heitti "kyllä se isompi näyttäis olevan!" faija; "ei ikinä perkele! Ei mun elämän aikana".

Ihan kiva fiilis että saa himastaki palautetta, faija tosiaan 59v ja tehny koko elämänsä fyysistä hommaa satamassa ja ollu aina esimerkkinä isosta miehestä! :worship:

Tapahtui noin 2 vuotta sitten New Yorkissa, JFK:n lentokentän turvatarkastuksessa:

laitan takkini, kenkäni ja käsimatkatavarani siihen hihnalle, pari tarkastajaa toteavat hymyillen "Hello CHIEF" ja läpivalaisun jälkeen toteavat "There you go CHIEF". Olin siinä kyllä vähän että :wtf: kun olin kuullut juttuja, kuinka ne osaa olla aika mulkkujakin tarvittaessa...

Niin, (oon 194cm 112 kg) ja mulla on siis pitkä heviletti joka yleensä monella lenksulla kiinni, kuten inkkareilla, ja siihen tuo kai viittasi, näin käsitin sen... ellei sitten prätkäjengiläiseen :lol2:
Hohohoo:D Saattoi tuo olla myös vittuiluakin:D

Mies sano eilen: "Siulla on kyl isommat hauikset ku miulla!" :)

Saman sano myös iskä, ku olin viikonloppuna käymässä...

...olisikin.

Hohohoo:D Saattoi tuo olla myös vittuiluakin:D

:D Ai niinkö? No voi helvetti, ei se auta muu kuin ottaa finskin suora JFK:lle ja käydä kysymässä, että mitä ne oikein tarkoitti :D

Mut oikeesti, ei se ollut, se meni niin nopeesti ja vaivatta ohi. Oon kyllä nähnyt kun joku pukuäijä manaa kovaan ääneen sitä tarkastusta, niin sittenhän ne alkaa vittuilemaan, se pukumies joutuu sinne sivuun ja ne kopeloi sen tarkasti läpi ja syynää käsimatkatavarat hyvinkin tarkkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom