Parhaat huomautukset

Taas kerran väärinkäsitys joka pitää oikaista. Minun äitini ei ole mitään tuommoista sanonut, vaan oli kohdistettu lähinnä Sniperille, että kun neuvoo niin on tavallaan "äidin asemassa". Huumoria taas jos joku ymmärtää. Mutta itkeä saa jos haluaa.:D

ps. Sitäpaitsi ketju on lähes täynnä omaisien/läheisten sanomia juttuja.

What, mikä oli minulle kohdistettu? :D Vai puhutaanko nyt siitä viestistä mikä o näemmä moderoitu pois?

Näillä palstoilla itkee aina joku jostakin. Ei siitä kannata oikeastaan edes välittää. Täällä joku valittaa huonoista kommenteista ja toisessa ketjussa homojen liikkeistä... :)

Se että kun pistit tuon Valentinon kuvan, niin heitin omaa huumoria siihen joka oli ilmeisesti liikaa jollekin äskeiselle kirjoittajalle. OHI. Seuraava.:D

Omalle kohdalle parhaan laittoi äiti. Ne aina ovatkin niin ymmärtäväisiä :)

Olin treenannut salilla jotain vuoden ajana ja olin kotona vierailemassa.Tulin suihkusta pyyhe päällä niin tähän kommentoi

-Minä alan olla sinusta aika huolissani, onko sinulla anoreksia?

Pituus: 182cm Paino:84,5kg.. Rasvat jotain 12-14

Suoraan sen jälkeen peilin eteen ja hirveen vitutuksen kanssa vääntämään monsteri ehram sheikkiä. Eipähän poika sairastu anoreksiaan :david:

Onks sulla jotain mua vastaan? ;D

EDIT: Ei me mitään riidellä, ihan vaan jutustellaan. :P

Kirjottelitko muuten blacksniper jossain vaiheessa nimimerkillä jonazn?

Se oli vaan esimerkki mikä tuli ekana mielee :lol2:
Joo se oli mun nimimerkki ja voisinpa vaihtaa sen vaikka takas, kun sillä näemmä on tätä famea (:D) ja treenipäivyriki kulkee sillä...

EDIT: ja tottahan toki tää on tätä jutustelua aka nettivänkäilyä :) Eiköhän me kaikki suht rauhallisia olla, enkä viittaa koko foorumin väkeen tällä.

Nyt tuli paras... oli siinä vaivaantunut olo. Ekaks teen rinnallevetoa. Yks sälli kommentoi kovaan ääneen:

"mitä ihmettä sä teet? laita pienemmät painot ku ei oo tekniikkaa! miks annat lantiol vauhtii siihen? sun pitää vetää se ensin tänne asti *nostaa kätensä tuohon "kaulalle" kuin pystysoudussa* ja sit joustaa vähän nii et tulee rinnal!"
Mä siinä vaan et joo, et kyllä noissa painonnostoreeneissä on tehty tällä tavalla...

Ja heti perään: "Mitä ihmet sä teet? Laita pienemmät painot.... Sul liikkuu toi selkä, nyt laitat pienemmät painot et saat sen kohdistettuu käsiin."

Mä: "Niin no tä kulmasoutu on selkäliike, että..."
Selkä oli suorassa mut jannu ihmetteli ku yläseläs lapojen kohdalla on liikettä. Ei juma... Joskus kannattaa olla hiljaa.

Tämä kaveri siis tuttu, ei sentään mikään randomi.

Tänneköhän tän nyt sit laittais, kun osittain punttailuun liittyy. Asiaan, sanoi Juhantalo eli oltiin muijan kanssa nukkuun menossa jolloin ko. henkilö toteaa:
"Kulta....?"
Mä: "Noh...(tässä vaiheessa herää eloon ajatukset vähintäänkin suhinotosta)"
"Arvaa mitä...?"
Mä: "Noh...(tässä vaiheessa suikkari on saletti ja kakkoseenvetäminenkin lähellä. Siis mun päässä)
"Sun mahas on kyl kasvanu aika paljon".

Kiitos ja hyvää yötä.

isoveli sano mul yhten iltan:

veli:" sul on kyl noi kädet vähän kasvanu"
mä: "oikeest vai?"
veli: "joo, mut se varmaa johtuu noist sun vitu steroideista, mitä sä vittu melkeen vedät joka päivä..." (proteiinijauhetta :rolleyes: )

Tietysti mukavaa on aina ku joku peruskoulussa samalla luokalla ollut jäkkäri tulee salille samaan aikaan. "Vittu sää oot kasvanu kauheeks möykyks!Nouseeks jo satane? Ei jumalauta kyl oisin itekki tollane kaappi, jos vaan viittis treenata!"

Nii-i.....

päivitetään tämäki..
Viime perjantaina Treen old bricksissä oli ryysistä ja liikkuminen oli nihkeää.
Kuulin siinä mun takana yhen sällin suusta: mennään ton siirtolohkareen perässä.. :D (en tiiä tarkottiko sit mua:jahas: )
Samalla reissulla eri pupissa.
Olet tainnu nostella muutaki ku tuoppia..:)

töissä kuultua:
-Teetkö sä muutaku syöt :)
-Joo..treenaan

Pari yläaste tuttua oli nähnyt mut baarissa. Kaverille olivat sanoneet seuraavalla viikolla, että "Onko se keitto syönyt muutakin kuin kaurapuuroa, kun on niin helvetin iso." Lämmitti mieltä pitkästä aikaa :rolleyes:

Terveyden hoitajan tarkastuksessa menin puntarille. Terkkari sääteli puntaria jonkin aikaa ja kysyi: "harrastatko jotakin?" Vastasin: "käyn salilla". Terveydenhoitaja: "80kg, mutta ei sinulla läskiä ole, se on sitä lihasmassaa"
Alko kieltämättä hymyilyttämään:)

Back
Ylös Bottom