Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilanne puoltoista vuotta sitten: "Sun pitäs käydä vähän salilla." (olin jo alkanut käymään hieman)
Nykyhetki: "Hyi, mikä suoni sulla pullottaa kädessä?"
yks neito tokas kerran häpeilemättä "sullahan taitaa olla isommat tissit ku mulla" :D .. eikä se ollut kaukaa haettua..
Hieno asenne muijalla!yks neito tokas kerran häpeilemättä "sullahan taitaa olla isommat tissit ku mulla" :D .. eikä se ollut kaukaa haettua..
Kokeilen ainakin itse takaisin, jos joku muija tulee käpälöimään.:whip:Jotkut käy jopa kokeilemaan niitä rintoja..vittu varmasti tykkäisivät jos kokeilisi toisinpäin..:lol2:
Hieno asenne muijalla!![]()
Osa muijista häpeilee jos miehellä on isommat tissit ja se vituttaa.
Saat liian vähän kaloreita, jos sulla ei ole tissejä.;)tissejähän meillä ei ole.![]()
Eilen saunaillassa kävin muutamaan otteeseen hakemassa sahtia jääkaapista pyyhe päällä ja yks nainen oli tehnyt pientä tarkkailua ilmeisesti. Kapakassa sitten sain reenivinkin tältä naiselta. Se sanoi mulle että kun sinä käyt salillakin niin kannattaisi reenata jalkojakin ettei tuu hölömön näköinen kokonaisuus. En tiiä vaikuttiko se että pyyhe päällä ei näkynyt kuin pohkeet ja mun jalat on polvista alaspäin niinku linnulla.
Tyttöystävältä: "Hitto nuo siun reidet on isot"
Hyvä ettei tullut lisäystä "toi keskijalka näyttää kyllä pieneltä." :lol2: :lol2:
Emäntä on jo sanonut pitkään, että mitä isommaksi minun reidet kasvaa, sitä pienemmälle veijjari näyttää. Yrittää ilmeisesti keksiä pätevää syytä mulle olla treenaamatta jalkoja :D