Parhaat huomautukset

Kultaisesta nuoruudesta sano joku jätkä, vuosia, vuosia, sitten, ku en ollut kuin penkkiä vähän tehnyt, "että kyllä toi Indica on ihan vitunmoinen kaappi, eihän kellään voi olla noin leveät hartiat" Nyt muutama viikko sitten sano kaveri, et vittu miten voi mies olla noin leveä, sul on kaks kertaa isommat hartiat ku mulla. Nimim. oikeesti kapeaharteinen plösö lyhyt mies, jolla on lihakset tasoa mstautipotilas..:) pitäiski mitata rinnanympärys ja hartioiden leveys joskus..

Eipä mikään kummonen kommentti mutta osoitus siitä että naisen mieli on ailahteleva. Mikään ei ole koskaan oikein...huoh. Tapahtumat yksinkertaistettuna (sama henkilö kommentoimassa):

Tilanne puoltoista vuotta sitten: "Sun pitäs käydä vähän salilla." (olin jo alkanut käymään hieman)

Nykyhetki: "Hyi, mikä suoni sulla pullottaa kädessä?"

Ihmettelen kommenttia ja yritän löytää kyseisen suonen jostain ja jännitän vähän säälittävää hauistani ja ko. naikkonen kääntää katseen pois ja kommentoi näkymää "kuvottavaksi".

Tilanne puoltoista vuotta sitten: "Sun pitäs käydä vähän salilla." (olin jo alkanut käymään hieman)

Nykyhetki: "Hyi, mikä suoni sulla pullottaa kädessä?"

No tuota se joissain tapauksissa on. Onhan se kuultu miten kroppaa kehuttiin ja melkein seuraavassa lauseessa sitten kritisoitiin urheiluharrastusta ja ruokailuja.

Että kiva kroppa saa olla, mutta vaivaa sen eteen ei olisi saanut nähdä.

Jotkut käy jopa kokeilemaan niitä rintoja..vittu varmasti tykkäisivät jos kokeilisi toisinpäin..:lol2:

//Ja mähän koin oikeasti suurta mielihyvää vaikkei mul mtn rintoja oo.:(:D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Hieno asenne muijalla! :rock:
Osa muijista häpeilee jos miehellä on isommat tissit ja se vituttaa.

Jep, itsekin olen kuullut kommentin noista tissien koosta, itsellä tuo kommentti lämmitti mieltä, en sitten tiedä mitä se toinen asiasta ajatteli. :) Ja pitäs muuten varmaan puhua rintalihaksista eikä tisseistä, koska tissejähän meillä ei ole. :rolleyes:

Eilen saunaillassa kävin muutamaan otteeseen hakemassa sahtia jääkaapista pyyhe päällä ja yks nainen oli tehnyt pientä tarkkailua ilmeisesti. Kapakassa sitten sain reenivinkin tältä naiselta. Se sanoi mulle että kun sinä käyt salillakin niin kannattaisi reenata jalkojakin ettei tuu hölömön näköinen kokonaisuus. En tiiä vaikuttiko se että pyyhe päällä ei näkynyt kuin pohkeet ja mun jalat on polvista alaspäin niinku linnulla.

Eilen saunaillassa kävin muutamaan otteeseen hakemassa sahtia jääkaapista pyyhe päällä ja yks nainen oli tehnyt pientä tarkkailua ilmeisesti. Kapakassa sitten sain reenivinkin tältä naiselta. Se sanoi mulle että kun sinä käyt salillakin niin kannattaisi reenata jalkojakin ettei tuu hölömön näköinen kokonaisuus. En tiiä vaikuttiko se että pyyhe päällä ei näkynyt kuin pohkeet ja mun jalat on polvista alaspäin niinku linnulla.

Jumalauta.. enpä oo koskaan ennen tavisnaisen (=ei urheilija) suusta kuullut että jalkojakin pitäisi reenata :eek:

Tyttöystävältä: "Hitto nuo siun reidet on isot"

Hyvä ettei tullut lisäystä "toi keskijalka näyttää kyllä pieneltä." :lol2: :lol2:

Hyvä ettei tullut lisäystä "toi keskijalka näyttää kyllä pieneltä." :lol2: :lol2:

Emäntä on jo sanonut pitkään, että mitä isommaksi minun reidet kasvaa, sitä pienemmälle veijjari näyttää. Yrittää ilmeisesti keksiä pätevää syytä mulle olla treenaamatta jalkoja :D

Emäntä on jo sanonut pitkään, että mitä isommaksi minun reidet kasvaa, sitä pienemmälle veijjari näyttää. Yrittää ilmeisesti keksiä pätevää syytä mulle olla treenaamatta jalkoja :D

:D :D :D

Ehkäpä ainoa "hyväksyttävä" syy jättää jalat treenaamatta.

Ja paskat, jos on isot reidet ni voi käyttää sitä tekosyynä pienelle munalle. "Totta kai se nyt näyttää pieneltä näiden reisien rinnalla" :lol2:

Tänään muuten naapurin-täti kehu mun vatsalihaksia :D ois halunnut nähä lisääkin, mut eihän sitä nyt kaikille passaa näytellä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom