Parhaat huomautukset

Nyt on täs vajaa 3kk hywää reeniö takana ni duunis kysy pari naispuoleista olentoa et "vedänkö mä hormooneja?" :D

vähän toi kyl ärsyttää mut kai se pitää kohteliaisuutena ottaa:)

Haba-Hannuksi eräs tyttö sanonu muutaman kerran koulussa...
Vaikka empä kyllä vielä tällä patilla leuhkis...:nolo:

Tänään tuli ekat positiiviset kommentit, peräti kaks :eek:

Ensinmäinen sattu kun kävin puntarilla ja kaverilla kerroin paljon painan ja menin sitten penkkiä vetään niin ilmeisesti kauemmin treenannu kaveri sano jotain että "Aika kovat painot ku 70kg painat".

Toinen oli ku kaveri on nykyään salilla töissä kassal ja en ollu sitten viime kesän nähny niin tuli kommenttia et "Oot aika paljon kasvanu viime kesästä".

Treeniä takana hiukan yli 2kk :rolleyes: Tulee heti lisää puhtia treeniin

Tuossa jokin aika sitten tuli äitini kanssa eräästä sukulaisesta puhetta, ja äiti kertoikin tämän sukulaisen kertoneen äidilleni: "Olen tuolt kyliltä kuullu että sp0ngebob on kovassa kunnossa". Olin niin kuin vähän että WTF :D Sitten rupesin miettimään, että miten moinen juttu on voinu kylillä alkaa liikkumaan, enkä keksinyt muuta kuin kireä paita päällä käyminen paikallisessa kaupassa ruokasäkkejä rahdaten.

Ja kerran yksi tyttö sanoi alettuaan ensi kertaa hieroa kyynärvarsiani: "Näähän on ihan kovat!". Minä siihen: "Lihas on tietääkseni kiinteämpää kuin läski." :hyper: Kokeilin vielä varmuudeksi sen käsiä, ja totesin: "Jep."

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Lastasin paikallisessa prismassa kopan täyteen lisäravinteita, ja tokaisin tyttöystävälle, että nolo kanniskella tällästä määrää kun on tällänen siima, johon tyttöystävä:noh, tietääpähän ihmiset ainakin mitä EI kannata ostaa:jahas:

Lastasin paikallisessa prismassa kopan täyteen lisäravinteita, ja tokaisin tyttöystävälle, että nolo kanniskella tällästä määrää kun on tällänen siima, johon tyttöystävä:noh, tietääpähän ihmiset ainakin mitä EI kannata ostaa:jahas:

:D :lol2: hyvä heitto kyllä

Emmää kyllä älyy miten _ihon_ pehmeys liittyy treenaamiseen...?

eikös iho oo pehmeetä kun alla on useemman sentin rasvakerrokset? :D
tai sit jollain salilla on dovekone mistä ruiskuaa dovea treenaavien päälle.

muita selityksiä tuskin löytyy

Minä keskustelunaiheena: :D

Siskon mies:
"ei ne voimat mihinkään katoa, vaikka pitää kuukauden pari taukoa salitreeneistä"

Minä:
"mitkä voimat?"

Sisko:
"Ei ne häviä, mutta lihakset näköjään siirtyy vatsanseudulle "

:lol2:

Faijani jaksoi vuosia sitten aina huomautella, etta eihan silla ole mitaan valia milla painoilla treenaa vaan silla montako toistoa tekee.

Vois olla mave tylsaa muutaman tuhannen toiston jalkeen 1kg kasipainoilla.

Kotona käydessä ekan kerran tänä vuonna:

Isä: "Onpas pojalla leveät hartiat"

Tuntui kyllä todella hyvältä.

Viime kesänä kun oltiin ajamassa mökiltä kotiinpäin serkkutyttö5v alko huvikseen keksimään muille lempinimiä. No muille se keksi ihan siedettäviä, mutta kun mun vuoro tuli ni se katto muhun 2sek ja tokas: "Pöllö Punttila"

Tänään inttiä varten terveystarkastuksessa täti mittas rinnanympätyksen ja tokas, että on ompa vain kyllä enemmän ku useimmilla tähän asti.
Tuntu mukavalta, kun itse tietää, ettei se läskiäkään ole. :rolleyes:

Mun isukki jaksaa aina antaa neuvoja, kun kerron et painoa pudottelen pikkuhiljaa. "Elä teen noin isoilla painoilla. Teen mieluummin ihan pikku painoilla tosi pitkiä sarjoja, niin se rasvakin palaa paremmin ja tulee tiukemmat lihakset" Just joo.

Juu, monet aikuiset tietää kovinki paljon :D

"tee pitkiä sarjoja ja pienillä painoilla ni tulee tiukkaa lihasta, eikä sellasta lyhyillä sarjoilla tehtyä höttölihasta"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom