Parhaat huomautukset

miten sulla on noin iso maha, ei se viimeksi nuin iso ollu.

jess, vittu että vitutti :D

oikeaan suuntaan ollaan menossa. paino pysyy samassa ja maha kasvaa :jahas:

hee, meikä on saanu usein sellasta, että kun kaveri on kysyny paljon painan, ja sanon että 125, että et kai, et sää kyllä näytä niin lihavalta...minkä joutuu kyllä ottaan kohteliaisuutena, mälli kun on.

"Kannattaisko käydä mittaan verenpaineet? Kyllähän noita ongelmia on nuorillakin." Sanoi eräs opettajani (keski-ikäinen nainen) ja osoitti liikuntatunnin jälkeen pinnassa olevia verisuonia.:D

näitä yleisiä kuulee melkein viikoittain tyyliin: mitä käytät ym. lisäks tietenkin vanhat kaverit joita ei o nähny vähään aikaan, kyllä ihmetteleen kun oon saanu muutaman kilon lihaa luitteni ympärille

Faija rupes hieman ohjeistamaan hieman alta kolmekymppista poikaansa (minua) "kato sitten kanssa ettei homma mene ylitse" Mitakohan se tarkoitti tuolla ;) Saatanan stererotypiat tassa harrastuksessa :curs:

"Mitäs tää meidän kehonrakentaja?"
"Paljos elopaino?"
"Käytätkö horkkaa?"
"Paljo menee penkistä?"
"Missä treenaat?"
"Jaa että ruoka näyttää maistuvan?"

Pelottaa jo ens viikon työterveystarkastus kun syynätään kun vastasyntynyttä possua ja taas alkaa saman kyselyt kuten aina ennenkin..

Ps. Blacksniper laittanut oman kuvan. Kohtuu hyvät ollut supersarjat sulla.;)

"Mitäs tää meidän kehonrakentaja?"
"Paljos elopaino?"
"Käytätkö horkkaa?"
"Paljo menee penkistä?"
"Missä treenaat?"
"Jaa että ruoka näyttää maistuvan?"

Pelottaa jo ens viikon työterveystarkastus kun syynätään kun vastasyntynyttä possua ja taas alkaa saman kyselyt kuten aina ennenkin..

Ps. Blacksniper laittanut oman kuvan. Kohtuu hyvät ollut supersarjat sulla.;)

Pakkohan se oli joo näyttää vähän miltä ite näyttää verrattuna wannabe arskaan ;) itellä kun on jo yli menny.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Menin tässä taannoin terkkarille hakemaan päänsärkypilleriä.. No tämä 55v täti alko kyselee, että oonko väsyny ku särkee päätä? No sanoin, että aina tuppaa väsyttää ruokailun jälkeen.. Noh, tää alkaa sitte kyselee mun punttisharrastuksista ku oon oli tullu varmaa 15kg lisää edellisestä käynnistä. Tietenki alkaa heti epäilee jotain "aineita" kuten proteiinin, kreatiinin tai muiden fiilunkikeinojen käyttöä :D Sitten alko kyselee, että minkä takia olen tehnyt itselleni sitä massaa, että yritänkö tulla isoks jonku tietyn asian tähden :EE alko jumalauta kyselee viel et teenko vaan lyhyitä toistoja salilla, että enkö tiedä niiden höttölihasta tuottavasta vaikutuksesta? pitkät toistot ne kun kuulemma tuo sitä tiukkaa lihaa ja kuntoa :wall: ...Sain sen sit vakuutettuu etten piikitä tai ole itsetunto-ongelmainen ja että hyvillä geeneillä tässä mennään :E
Taisin kiihdyksissäni pitää vielä pienen valistustuokion sille treenaamisesta ja lisäravinteista :D

Onkos tuo jotenkin rajoitettu montako saa postata?

:offtopic:

Jos postaa kaikki huomautukset mitä vaan tulee vastaan niin tuskin ne on sitten niitä parhaita. :) Tää threadihan on "Parhaat huomautukset", ei "kerro kaikki huomautukset mitä sinulle on koskaan sanottu". No offence. Jatkakaa.

:offtopic:

Jos postaa kaikki huomautukset mitä vaan tulee vastaan niin tuskin ne on sitten niitä parhaita. :) Tää threadihan on "Parhaat huomautukset", ei "kerro kaikki huomautukset mitä sinulle on koskaan sanottu". No offence. Jatkakaa.

Nimen omaan. Mua ei ainakaan jaksa kiinnostaa, mitä jonkun äiti huudahti ihmeissään taas eilen kun hiero poikansa massiiviseksi kasvaneita hartioita. Tosi fucking kiintoisaa...

Vois perustaa oman threadin: Äitien ja pikkusiskojen parhaat kommentit.

Kaveri: "Noh jokos oot saanu kyykyn penkin ohi?"
Minä: "en, samoissa (:david: ) kummastaki meni huntti"
Kaveri: "Vitu roinari! :curs: "
Minä: "reps."

niin no... meinasin vaan, että joku voi ainakin mulle kertoa vaikka tänään mun mielestä parhaan huomautuksen ja joku voi laittaa huomenne paremmaksi... kai mä sitten olen vaan niin w*tun tyhmä, että luulen sitä huomista juttua paremmaksi eli parhaaksi sillä hetkellä...

ketään kiinnosta mitä sun mutsis sanoo...

Taas kerran väärinkäsitys joka pitää oikaista. Minun äitini ei ole mitään tuommoista sanonut, vaan oli kohdistettu lähinnä Sniperille, että kun neuvoo niin on tavallaan "äidin asemassa". Huumoria taas jos joku ymmärtää. Mutta itkeä saa jos haluaa.:D

ps. Sitäpaitsi ketju on lähes täynnä omaisien/läheisten sanomia juttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom