Parhaat huomautukset

Kaverini oli puhunut erään opiskelututtumme kanssa, jolloin mä olin kuulema tullut sivulauseessa puheeksi. Kuulema tämä tuttu oli viitannut muhun kysymällä: "Ai tarkotatko sitä tyttöä, jonka on tän muotonen (aloittaa liikkeen ylhäältä kuvitelluista hartioista ja tekee kapean vyötärön ja leventää taas lantion kohdalta eli x-muoto).

Mä olin todella otettu tuosta kuulemastani kuvailusta, vaikka vartaloni ei todellakaan vastaa tarpeeksi kuvailua. :rolleyes:

Ei sun nickki turhaan ole eX-tavis :D

Ei hitto, kai se pakko vähän päivittää kehumisia. Olin yhden tutun luona kylässä ja sanoin ihan piruuttain, että arvaas paljon painan tällä hetkellä. No se sano, että joku 80kg. " ei vaan 90kg " sitten kuulu " Herran jumala " :)

Hajosin/hajosimme tänään koulussa: jostain se lähti ja sitten kaveri, sanoi, että katso nyt, miten luiseva tuo sinun käsi on (tarkoitti kyynärvartta, forkuiksiko niitä täällä sanotaan). "Tuossakin on luu." Hän kokeilee. "Oho, se olikin lihas." Hyvin nähty, kieltämättä :lol2: . Huomaa, että on siihen sitä mämmiä saatukin :kippis1: .

Viime aikoina useampi keski-ikää lähestyvä nainen kommentoinut enemmän tai vähemmän ihailevaan sävyyn mun hartioideni leveydestä. Hmmm.... Tulevaisuus MILF Hunterina.... ?

Viime aikoina useampi keski-ikää lähestyvä nainen kommentoinut enemmän tai vähemmän ihailevaan sävyyn mun hartioideni leveydestä. Hmmm.... Tulevaisuus MILF Hunterina.... ?

Heah. Tuo on jo ihan normaalia, että jossain vaiheessa nainen/naiset alkaa kyllä heittämään nuoremmilleen aika rankkaakin juttua jos tilanne käy päälle. ;)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuli viime lauantaina käytyä pitkästä baarikierroksella viettämässä ansaittua vapaailtaa, ja jopa Turussa. :eek:

Noh, kuitenkin..
Olin siinä eräästä baarista poistumassa siirtyäkseni seuraavaan ja odottelin narikan edessä vuoroani saadakseni takkini. Piti odotella tovi kun siinä oli muutamia naisia jättämässä takkejaan (ja naiset ensin vaikka heikoille jäille!;) )

Siinä sitten vähän pyöreämpi nuori neito huomaa minut, katsoo kiukkuisesti, osoittaa minua sormella ja kysyy portsarilta vihaisena, "MIKÄ V**TU TOI ON?!

Myönnetään että minulla oli t-paita jossa hyvin lyhyet hihat.. Mutta kyllä meni portsari sanattomaksi ja vaikeaksi, enkä itsekkään saanut sanaa suusta.:eek:

Seuraavaksi Turkkuseen vain jätesäkki päällä!:curs:

Omalta kullalta kylpylässä:
"Nuo bikinithän alkaa olemaan sulle sopivat"

"Aika hyvin täytät ne"

:eek: :lol2:

Tuossa oli sekä kettuilua että kehua (olen pudottanut painoa)

:haart:

Tuli viime lauantaina käytyä pitkästä baarikierroksella viettämässä ansaittua vapaailtaa, ja jopa Turussa. :eek:

Noh, kuitenkin..
Olin siinä eräästä baarista poistumassa siirtyäkseni seuraavaan ja odottelin narikan edessä vuoroani saadakseni takkini. Piti odotella tovi kun siinä oli muutamia naisia jättämässä takkejaan (ja naiset ensin vaikka heikoille jäille!;) )

Siinä sitten vähän pyöreämpi nuori neito huomaa minut, katsoo kiukkuisesti, osoittaa minua sormella ja kysyy portsarilta vihaisena, "MIKÄ V**TU TOI ON?!

Myönnetään että minulla oli t-paita jossa hyvin lyhyet hihat.. Mutta kyllä meni portsari sanattomaksi ja vaikeaksi, enkä itsekkään saanut sanaa suusta.:eek:

Seuraavaksi Turkkuseen vain jätesäkki päällä!:curs:

:lol2: :lol2: ei vittu mahto olla kyl tilanne :D

Onhan noita tullu....mut yks jääny hyvin mieleen.

Vokottelin yhtä tyttöä baarissa: että lähetään nyt teille tjsp...
Se sit heitti että: en voi lähtee sun kans kun sulla on isommat rinnat ku mulla... :wall:

Daami on puhunut kanssa valitellen treenin lahdettya taas kunnolla liikkeelle, etta perheen isoimmat nisut on sitten isannalla... Kunhan ei vain ala panttaamaan :rolleyes:

miten sulla on noin iso maha, ei se viimeksi nuin iso ollu.

jess, vittu että vitutti :D

oikeaan suuntaan ollaan menossa. paino pysyy samassa ja maha kasvaa :jahas:

Tyttöystävä sano viime syksynä, et oot sä kyl treenannut...eihän sulla ollut aiemmin rintalihaksia lainkaan. Pahinta on se, että mä oon taas siinä ennen treeniä- jamassa. Panen t-paita päällä.Ja sukat jalassa ihan protestina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom