Parhaat huomautukset

tänään salilla ollessani tuli meidän naapuriluokka sinne pitämään liikunta tuntia ja siinä sitten yks sanotaanko näin lievästi "eri ärsyttävä" kaveri sano et katos jätkä on turvonnu aika paljon viimevuodesta ei siinä voinu ku hymistä ja koittaa olla vaatimaton ja todeta että "Niin oonki, toisin ku sinä":rock:

Pieni muotoisen dieetin aikana (-4,5kg) tuli syötyä rahkaa 750g päivässä ja dieetin loputtua oon syöny 250-500g päivässä. Äiti kommentoi dieetin jälkeen kun aloin taas syödä kunnolla ''ja tämä rahkan syönti sitten vaan jatkuu?'' :)

Mulla on kuulemma koulun isoin ja paras perse, tosin tämä oli samaa sukupuolta olevan suusta :(

Munki persettä kehuttu, tosin oli tyttö onneks.

Adoptoikaa mut Benu jooko? Lupaan viedä vain vähän tilaa komerosta taikka sängyn alta ja vähäruokainenkin olen :D

Haha, no kyllä sä voi mennä mun vanhempien luo asumaan :lol2: Mutta mun sisko asuu Tokyossa, joten jos sua mun mutsi kiinnostaa ni :rock:

Tuun joskus saunomaan, ok?:kuola:

Haha, tuu vaan :D Ei mun sisko ole ujo, jos se nyt vaan on kotona vanhempien luona ku tuut käymään :thumbs:

On se hyvä jätkä ku siskon ja mutsin tosta noin vaan pistää nettiin tarjolle :rock: Ja 40+ onkin just se kiehtovin ikäryhmä eli mamman luokse saavun ja pumper ottaa systerin ja kaik o tyytyväisii ;)

Tässä on nyt puolen vuotta treenailtu muilla mailla ja paikalliset harrastaa salia vähän eri tavalla kuin Suomessa on tapana. No, mä kuitenkin olen pitäytynyt ihan mavessa, kyykyssä, kulmiksessa ja penkissä enimmäkseen. Olen vaan odottanut, millon tulee jotain hyviä kommentteja ja puoli vuotta siinä meni:

paikallinen ukkeli tuli tänään kysymään huutavan military pressin jälkeen:

-Sä et ole se maailman isoin ukko, mutta nostat enemmän ku kukaan täällä! Missä lajissa sä skabaat?!

-No ihan huvikseni tässä treenailen (ei ne mun tulokset Suomessa mitään isoja, mutta täällä Keski-Euroopassa..:))

-Älä ny kuseta! Ootko Ruotsista kotoisin?!

-No en todellakaan, SUOMESTA.

Ja taustalla salin isoimmat (myös lihavimmat) kaverit tuskailee painojen kanssa, jotka Suomessa nostaa joka jamppa vuoden treenin jälkeen. ;)

Ei voi muuta kun :worship: , oot kyllä reilu kaveri!! :)

No olis aika että sisko rupeis tapailemaan miehiä eikö semmosia pitkätukkasia tikku-ukkoja :lol2:

On se hyvä jätkä ku siskon ja mutsin tosta noin vaan pistää nettiin tarjolle :rock: Ja 40+ onkin just se kiehtovin ikäryhmä eli mamman luokse saavun ja pumper ottaa systerin ja kaik o tyytyväisii ;)

No ku mun mutsi on melkeen 60v :D Et tota noin... :rock:

Ja koittaa saatte aina, voi vaan olla ettei muut perheenjäsenet oo yhtä avoimia asian suhteen kun mina, haha! :)

Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa. :D

Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa. :D

täh?:eek:

Voisi siis hoidella sinut?:kuola: :kuvia:
e: Niillähän on semmosia tiukkoja trikoita... :kuola:
214_toe104.jpg

Täällähän on enemmän ja vähemmän porukkaa kaljaspäissää. ;) Noiden kuvien paikka on naistenkuvien threadeissa. :D
Löysihämpähän syyn tilöata ensi viikolla VIPit.. ;)

:D :D :D :D

NGV sanoi:
Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa.
täh?:eek:

Hetken kun luin tuota NGV:n tarinaa, niin jopa ryhtyi hahmottumaan... Eli eräs Änkkärin tuttu, joka on nainen, kutsui Änkkäriä balettitanssijaksi. Case closed.

Ja tuon huomautuksenhan voi hyvällä tahdolla laskea kehuksi, balettitanssijamiehet kun joutuvat jatkuvalla syötöllä nostelemaan naispuolisia kollegojaan (jotka tosin taitavat olla höyhenenkeveitä) ja pomppimaan kuin aropuput. Ja siis varmaankin ovat monen naisen mielestä oikeita lihaskimppuja.

fedit: Eka viesti Pakkikselle. Terve vaan joka iikalle!

Eilen illalla kun oli treffiseuralainen kotona vierailemassa, niin otin paidan pois päältä vedoten kuumuuteen. Kommenttina oli yksinkertainen vau. Kyllä kelpasi. :D

Back
Ylös Bottom