Parhaat huomautukset

1-2v sitten kuulin vielä kommentteja että miten iso patti onkaan :worship:
Muutamat tuli pahimmillaan kokeilemaan jos vaikka teki hauista....:D
Ei sitä enää oo kuullu,alkaa olemaan jo sen verran tuttua muillekkin...Ainoona nyt saattaa olla että liikuntatunnilla ja pukukopissa kuulee kommenttia.

"Kato nyt kun sulla on ihan miehen jalat" kuulin eilen hyvän naispuolisen kaverin suusta. :lol2:

Vähän aikaa sitten tuli että "siulla on parempi kroppa kun David Beckhamilla... Heh david onki tosi körmy joo melkei yhtä iso ku victoria.

Vähän aikaa sitten tuli että "siulla on parempi kroppa kun David Beckhamilla... Heh david onki tosi körmy joo melkei yhtä iso ku victoria.
Mulle tuli tästä mieleen eräs kommentti tässä taannoin: "Sähän alat jo kohta näyttää David Hasselhoffilta." Kyllä kohosi itsetunto... not.

:lol2:
Seuraavaksi alat näyttää Batmanilta, nimittäin siltä Adam Westin esittämältä varmaan :)
88231827_59eec45d6b_o.jpg

No, aikamoinen kunnianosoitus tuokin.. :lol2:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kaverini kertoi, että hänen poikakaverinsa käy mun kaa samalla salilla(itse en ollut asiaa huomannut *kulkee laput silmillä*) ja oli sanonut tälle ystävälleni että "se mushu on vissiin aika voimakas ku se tekee niin isoilla painoilla!". Kylläpä lämmitti pienen tytön mieltä..

Enkä mä oikeesti niin voimakas oo, muut salin tytöt vaan on niitä pinkeillä vinyylipainoilla heiluttelijoita :lol2:

Ja toinen juttu parin vuoden takaa:
Kävin aikoinani tiheään kotikaupunkini salilla. muutin opiskelemaan muualle ja menin lomalla kotisalille treeneemaan niin eiköhän eräs kaikentietävä "olen treenannut niin ja niin monta vuotta ja teen kaikille kaupunkimme naisille ilmaiseksi aivan viturallaan olevia saliohjelmia, enkä edes näytä siltä että salia olisin nähnytkään vaikka käytännössä melkein asun siellä"- mies tulee kesken kaiken kun teen scotissa sarjaa, sanomaan, että ompas sulla käsi pienentynyt!!! Otti päähän ja kovaa. Eikä se edes oikeesti ollu pienentyny!!!

Ja toinen juttu parin vuoden takaa:
Kävin aikoinani tiheään kotikaupunkini salilla. muutin opiskelemaan muualle ja menin lomalla kotisalille treeneemaan niin eiköhän eräs kaikentietävä "olen treenannut niin ja niin monta vuotta ja teen kaikille kaupunkimme naisille ilmaiseksi aivan viturallaan olevia saliohjelmia, enkä edes näytä siltä että salia olisin nähnytkään vaikka käytännössä melkein asun siellä"- mies tulee kesken kaiken kun teen scotissa sarjaa, sanomaan, että ompas sulla käsi pienentynyt!!! Otti päähän ja kovaa. Eikä se edes oikeesti ollu pienentyny!!!

Kai väänsit sen tangon solmuun sen kaulan ympäri???:curs:

Joitain:

automatkalla kavereiden kanssa, jouduin keskelle, takapenkille ja kun oltiin vähän aikaa istuttu ni kaveri tokaisee "vähänkö on miehen selkä levinny! ei se ennen oo noin levee ollu! , johon toisella puolella istuva kaverini , joka ei kauheasti puntilla käy/tiedä asioista sanoo "pistetään se dieetille, ylimääräiset pois" , voi jumalauta että ärsyttää tollaset!!:curs: onhan sitä ylimääräistä pakostikin jonkun verran(paitsi kesällä):p, mutta eipä sitä selkää kasvateta ihan läskistymällä pelkästään.
eräässä baarissa istuskelin ja sit tulee sellanen
30 w mies aukomaan päätänsä, känössä kun oli, tiedän kyseisen tyypin jotenkin täältä, no siinä se vähän aikaa soitti suutansa kun yks vanhempi jäbä, mikä käy aina joskus samalla salilla sanoo sille urpolle : sinuna en kyllä kävis aukoo tolle tyypille, oot aika nopeesti tossa lattialla" sillon kyllä lämmitti sydäntä:david:

Joo-o. Kaverin kanssa juttelin punttailusta, ja mies lohkaisi sitten yht'äkkiä kun puhuimme penkkausenkoista, että: "kyl mäki nostaisin sen 200 kiloa jos osaisin sen oikeen tekniikan"

Tän tekniikan haluaisin kyllä itekki oppia..

Tänään kävin kaverin luona ja sen mummo oli kans niilllä käymässä. Olin nähny sen ehkä n. 1 vuos sitten sano että ''sinustahan on iso mies tullu'' :rock:

Joo-o. Kaverin kanssa juttelin punttailusta, ja mies lohkaisi sitten yht'äkkiä kun puhuimme penkkausenkoista, että: "kyl mäki nostaisin sen 200 kiloa jos osaisin sen oikeen tekniikan"

Tän tekniikan haluaisin kyllä itekki oppia..

Se tekniikka on "munat kattoon, tanko rysäytetään rintaan ja varmistaja(t) nostaa tangon ylös. Ja sitten leuhkaillaan uudella penkki tuloksella :rock:

Mies sanoi tuossa pari päivää sitten, kun käveltiin kaupungilla: sun jalat näyttää tosi lihaksikkailta noissa housuissa. :) Oh, vastasin tietysti: Toi oli ehkä kauneinta, mitä sä oot mulle sanonut. Ja niin lempi leimusi ja kukki taas loskaisessa kaupungissa... :haart: :love:

Ja sitten lisäsin: Nää onki ainoot housut, mitkä mahtuu mulle nyt. :nolo:

:lol2:

Saunan jälkeen ohimennen pullistelua hihattomassa.

Isoveli: Viddu sä oot riskissä kunnossa!
Äiti: Pitäsköhän sun jo lopettaa?

Perhe on paras. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom