Parhaat huomautukset

Eilen illalla kun oli treffiseuralainen kotona vierailemassa, niin otin paidan pois päältä vedoten kuumuuteen. Kommenttina oli yksinkertainen vau. Kyllä kelpasi. :D

Haha! :D On kyllä aika pelimiehen temppu.. "ei helvetti on tääl kyl vähän kuuma.. ootas kun otan paidan pois.." :worship: :thumbs:

Eilen illalla kun oli treffiseuralainen kotona vierailemassa, niin otin paidan pois päältä vedoten kuumuuteen. Kommenttina oli yksinkertainen vau. Kyllä kelpasi. :D
Eiks toi nyt ollut vähän läpinäkyvää :D Tuli tossa mieleen, että sitähän vois joskus vaikka "vahingossa" kaatua paidalle jotain ruokaa, että se pitäis vaihtaa... ;) Ihan hyvä veto anyway :thumbs:

No hemmetti, mulla tuli oikeasti kuuma. :D Siinä kun makoili nainen vieressä lämmittämässä ja muutenkin nopea aineenvaihdunta. :nolo:

GoA perkele, tässähän iskee kohta tuplakateus: kropasta ja naisesta :D

Käytiin sukulaisten luona ja serkkujen isä (seki joskus puntiksella käyny about 20v sitten :D ) sano että ''jaa, bodarikin lähti mukaan''

Baarissa juttelin muijien kanssa siinä, niin yks tokas että "hemmetin jäkis", en tiiä tuliko se mun hiuksista vai kropasta, mutta otin sen joka tapauksena kohteliaisuutena. (emmä oo missään jäkiksen "massoissa", paljon pienempi).

Pari päivää sitten selain finbytesiä ja siellä oli jonkun avatarissa arska, selailin sen torskan kommentteja ja äiti tuli huoneeseen ( helvetin kiinnostunut mitä teen koneella 8tuntia päivässä.) Ja sano, "ai sä katot mallia tosta, no on sulla vielä vähän matkaa."
Ihmeellistä kyl mitenkä ihan pikku kommenteilla voi olla tosi iso vaikutus treeni-intoon.

Hahaha, toi on niin perus! Tosin mä oon lopettanu sen että yritän edes selitellä jotaan kuumuudesta, vaan revin sen villapaidan pois... Oho, ku perkele oli XS kokonen paita sattumoisin alla :D :lol2:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Baarissa juttelin muijien kanssa siinä, niin yks tokas että "hemmetin jäkis", en tiiä tuliko se mun hiuksista vai kropasta, mutta otin sen joka tapauksena kohteliaisuutena. (emmä oo missään jäkiksen "massoissa", paljon pienempi).

Pari päivää sitten selain finbytesiä ja siellä oli jonkun avatarissa arska, selailin sen torskan kommentteja ja äiti tuli huoneeseen ( helvetin kiinnostunut mitä teen koneella 8tuntia päivässä.) Ja sano, "ai sä katot mallia tosta, no on sulla vielä vähän matkaa."
Ihmeellistä kyl mitenkä ihan pikku kommenteilla voi olla tosi iso vaikutus treeni-intoon.

Jäkiksen massoissa:rolleyes: :lol2: :david:

Edellisen työpaikan pikkujouluissa eräs nainen oli aivan tuhannen kännissä ja siinä kun olin menossa hakeen lisää bissee niin tämä nainen pysäyttää minut ja sanoo:

- Hei Dinho, käännys vähän!
Olin :confused:
- No käänny nyt!!!
Ei muu auttanut kuin kääntyä, hän sitten nosti paidan helmaa ja sanoi että tytöt olivat töissä vaan kertoneet minulla olevan paikan toiseksi paras perse.
Kysyin sitten että kenellä on paras.
- No sillä yhellä meidän jääkiekkoilijalla!
Vittu kun vitutti! :curs:

Muija heitti tossa noin abaut viikko sitten että mulla on pienet hauikset... Vittu kun vitutti!:curs: tosin hän puhui totta:david:

Hehe repeilly näille. Mietin, etteikö mulla ole mitään kortta kantaa kekoon. Mutta yksi juttu tuli mieleen. Treenasin Lontoossa salilla, jossa kävi yhtä poikkeusta ja salin omistajaa lukuunottamatta peruskuntoilijoita. Väänsin reidenkoukistajia maaten täydellä pakalla. Viimeinen setti menossa ja kunnon raivarilla, että kasvaa ne jalat NYT perrrkele!

Salin omistaja oli ohjastamassa jotakin keski-ikäistä kotiäitiä ja kulkivat takaani.

Kotiäiti: "Oh my god!"
Clive: "Not the smallest of boys, eh?"
Kotiäiti: "Indeed!"

Alan: *vetää vielä kaksi failuren jälkeen* :D

Pakko laittaa tämä, eilen valittelin kipeitä hartioita, mummo hiero siinä epäkkäitä sitten hetken ja sano "nyt sinä kyllä liikaa nostelet niitä puntteja" :jahas: Jos minä nostelen liikaa puntteja niin sillon on kyllä maailmassa jotain pahasti pielessä. :)

Pakko laittaa tämä, eilen valittelin kipeitä hartioita, mummo hiero siinä epäkkäitä sitten hetken ja sano "nyt sinä kyllä liikaa nostelet niitä puntteja" :jahas: Jos minä nostelen liikaa puntteja niin sillon on kyllä maailmassa jotain pahasti pielessä. :)

Haha, tuli mieleen tossa pari vuotta sitten ku oli hartiat ihan jumissa. No olin sitten jossaan bileissä ja valittelin siinä puol tutulle neitoselle että on paikat jumissa. Hän sitten siihen että hän on aivan mahtava hieroja, että hän kyllä hieroo mun hartioita jos haluun. No meikä innoissaan että ilman muuta.

"Ei jumalauta, ei hartiat voi olla tän kokoset!" ja samalla huus parille kaverilleen "tulkaa kokeileen Benun hartioita, ei nää oo enää normaalit..." Siinä sitten ne vuorotellen kokeili niitä ja olivat ihmeissään. Katto tuntemattomat vähän oudosti mua ku istuskelin lattialla ja oliko niitä nyt kolme tyttöä istu vuorotellen ja hiero ":eek: "-ilme kasvoillaan :rock: Tosin, ei ollu mun mielestä hartiat ollenkaan isot sillon, ku olin sillon 180/73... mutta anyway, pääasia että tytöt tykkäs :lol2:

Kotiäiti: "Oh my god!"
Clive: "Not the smallest of boys, eh?"
Kotiäiti: "Indeed!"

Alan: *vetää vielä kaksi failuren jälkeen* :D
Loistava, aiheutti repeytymisen :lol2:
Toivottavasti itsekin kuulisi jotain tuollaista jonain päivänä.
Komppaan jälkimmäistä :D . Koko juttu vielä täydellisellä brittiaksentilla :rock: .

Täti poikkes tossa kun olin sukoiloimassa. Viimenäkemisestä oli jotain 1.5 vuotta jolloin olin about 15kg kevyemmässä kunnossa. Vähän aikaa katteli aluks ja sano et jos kadulla olisin tullut vastaan niin ei olis tunnistanut :P Kovasti ihmetteli että miten oon paisunut, viimekerralla näytin kuulemma vielä "pojalta"...Ensihössötyksen jälkeen alkoi utelu tyttöystävästä ja täti oli kovasti ihmeissään että miksei sellaista _vieläkään_ ole...huoh :|

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom