Parhaat huomautukset

Eukon sisko tokaisi ohimennen " ohhoh ompas sulla kasvanut käsivarret, mitä olet syönyt"

1. Ootko kisoihin lähös?
2. Eiköhän sun pitäis jo rajottaa tota?
3. Rajota jo.
3. Eiks sulle mikää riitä?
4. Ota nyt hyvä mies rauhallisemmin, kohta saat sydänkohtauksen tota rataa jos reenaat.
5. Kattelin et tota lihaa on aika hyvin päälle vuodes sulle tarttunu.

Kävin hakemassa kaksivuotiaan tyttäreni päiväkodista ja samaan aikaan siellä oli suunnilleen samanikäisen pojan isä hakemassa muksuaan kotiin.
Poika isälleen: "Toi on X:n iti. Te on itompi kun tinä."
Isä: "Aijaa, kuinka paljon isompi?"
Poika: "Aika paljon."

Hihii. :)

-edit- Luultavasti poika vaan tarkoitti, että olen pitempi, mutta who cares...

Kävin hakemassa kaksivuotiaan tyttäreni päiväkodista ja samaan aikaan siellä oli suunnilleen samanikäisen pojan isä hakemassa muksuaan kotiin.
Poika isälleen: "Toi on X:n iti. Te on itompi kun tinä."
Isä: "Aijaa, kuinka paljon isompi?"
Poika: "Aika paljon."

Hihii. :)

-edit- Luultavasti poika vaan tarkoitti, että olen pitempi, mutta who cares...

hahahahahaha... tuo lähti jo hyvin :D:D:D:DD: repes oikeen kunnolla.... itelle viimeks tänään kaverin isosisko sano että gobbelsson on kasvanu... ja aina ne jotain habaa koittaa ja kysyy paljon penkki... mielenkiintoinen yhtäläisyys iso haba (vaikkei nyt niin ookaan iso) = penkki on joku tyylinn 150kg

... ja aina ne jotain habaa koittaa ja kysyy paljon penkki... mielenkiintoinen yhtäläisyys iso haba (vaikkei nyt niin ookaan iso) = penkki on joku tyylinn 150kg

Aika perinteinen: "Oho sul on aika iso haba. Paljo penkki? Paljo menee penkistä?" Eli tästä voidaan taas todeta, että hauiksen ympärys on suoraan verrannollinen penkkimaksimiin.:D

Satuttii tossa aiemmin tällä viikolla samaan bussiin vanhan kaverin ja yhen toisen tutun kanssa.
Tää "tuttu" siin sit kävi selittää et on keksiny mulle parhaiten sopivan ammatin ja tämähän oli joku body combat tai vastaava sitten tietysti. Vähän siinnä tuli hymähdettyä että joo ei taida olla oikee mun makuun.:P
No ei siinnä viellä mitään mutta kun tää vanha hyvä kaveri hiljaa sanoi ettei "ei se pahaa tekis kun laihtusit siinnä samassa kans".
Oli aika lähel et naksahtaa pääs jotaa mut tuli siin sitte repeiltyä loppumatka kolmestaan.

Terveisin laeski o/

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tänään koulun ruokajonossa(pitkä jono) 7:t yritti mennä mun ja kaverin eteen kun jono käänty meidän eessä nurkan taakse niin kaveri sano niille että ''hei se jono menee tän ison jätkän takana'' :D

""Meil ei oo tarpeeks isoi haalareit sulle ku oot käyny liikaa salil":lol2:

""Meil ei oo tarpeeks isoi haalareit sulle ku oot käyny liikaa salil":lol2:

Mulla on sama juttu, ettei noi perkeleen työhaalarit oikein mahdu päälle, ja jos sattuu löytää isommat haalarit, niin perse näyttää MiniCooperin kokoiselta

Kävin kaupassa ja edellä kassalla oli äiti ja lapsi. Lapsi istui kärryjen istuinosassa (n.3v) odottelin siinä että äiti saa pakattua ostokset jotta pääsen eteenpäi, (lidlin "pitkät" kassat) ja poika katsoo mua kärryistä, osoittaa sormella ja sanoo VAUVA! Piti vähän kerätä itteeni :D Kait mä sit näytän vauvalt :itku:

Jätkät sanonu: Sun pitäs vuokrata vaatteet lainapeitteeltä :hyper:

Hieroja: Ootko käyny salilla?
Mä: Joo, jonki verran
Hieroja: Sullahan on suhteellisen hyvin lihaksia tuolla koko selässä
Mä (Mielessäni): Jotain tehny oikein

Sain sitte kuulla että melko eri paria ollaan: 0.5cm-1cm ero selän vasemman puolen hyväksi. :(

Urheiluliikkeessä katselin tuossa vetoremmei, niin ukko samalta salilta joka oli myyjänä tokaisi, että et sä niitä tartte. Terveisiä jos luet. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom