Parhaat huomautukset

Kaveri lesos tosissaa pojille liikkatunnil olematonta hauistaan. Vilautin vähän habendaalia niin meni muut mykäks paitsi tää lesooja: "Sä ootki tollane painonnostaja."

Kaveri lesos tosissaa pojille liikkatunnil olematonta hauistaan. Vilautin vähän habendaalia niin meni muut mykäks paitsi tää lesooja: "Sä ootki tollane painonnostaja."

:D Ihan tosissasi olet ruvennut piinaamaan näitä pullistelijoita?
e: Tuntuu nimittäin siltä, että joka tredi, jonka avaa, sisältää näitä Murentajan "lesotappoja".:D

oliko sulla siis isompi?:

ajattelin vaan ku painonnostajilla on yleensä aika ohkaset kädet :D

:lol2: :lol2:
Varo nyt vähä ettet ite rupee olemaan se komedianaiheuttaja koko aja
:lol2: Pian täällä on alottelijoita kirjottamassa salikomedia osioon: "meidän salilla käy yks tyyppi joka tulee aina tekemään penkkiä meidän viereen ja tekee pari toistoo enemmän. Sit jos joku näyttää jossain hauista niin se tulee siihen pullistelemaan ja lesoilemaan. Vittu mikä :david: "

Joo, se on kumma, että täällä on joka toinen 15-vuotias niin kovassa kunnossa, että kun vilauttaa vähän habaa täpötäydelle jäähallille, niin kaikki mykistyvät...

No ei sitä ole tullu punttailtua kauheen kauaa viime tauan jälkeen, mitä nyt tuli 6kk täyteen. No joka tapauksessa mutsi kun ei ollu nähny varmaan 3kk ja mentiin sitte perheen kanssa joulusaunaan, ni se siinä kauhisteli että kyllä sä olet kauhean näköseksi tullu (se siis vihaan bodareita), otin sen toki kohteliaisuutena :D

Ja viime lauantaina, oli vielä kauluspaita päällä baarissa ja tapasin mun vanhan kämppiksen, jota en ole nähny sitten kesän. Kaveri kato hetken ja kysy "Oletko sä kasvanu??" ja minä siinä kevyissä nousuissa "Että mitä? Ihan yhtä pitkä mä edelleen olen..." -"Eiei, mutta siis ootsä taas ruvennu bodaamaan ku sun rinta on ton kokonen??" (eikä ole edes oikeesti iso, hehe). Siinä iski hymy päälle ja naureskelin vaan että onhan sitä nyt vähä tullu käytyy salilla... :)

edit.
Tuli mieleen yks toinen :) Yks tuttu neitokainen kehuskeli (läpällä tosin) miten oli vatsalihakset hyvässä kunnossa kun on käyny paljon noissa bodypumpeissa sun muissa. Ja sano että "kokeile vaikka"... no ei siinä mitään vatsalihaksia sen kummemmin tuntunu, vaan litteä ja ihan kiva vatsa tosin. Mutta erottovuus puuttu. No minä oli taas vaihteeksi jossaan 2,5 promillen kännissä ja tokasin että eihän toi vielä mitään ja "kokeile näitä" nostin paidan ylös ja jännitin vatsalihakset, se kosketti yhdellä sormella ihan ku olis kauhuissaan ja mumisi jotaan tyyliin "huuhhuu".
Aamulla oli pieniasteinen morkkis... :nolo:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olin viime jouluna joulupukkina siskoni 2-vuotiaan tytön riemuksi. Käsittämättömän hauska keikka kaiken kaikkiaan, mutta parhaat naurut sain vasta äskettäin. Tenava nimittäin alkoi ruokapöydässä muistelemaan aattoa ja sitä, millainen tuo kauan odotettu, tarunhohtoinen joulupukki oli.

"Joulupukki oli vaaaaanha! Ja ISO! *kakara levittää kätensä ja ihmettelee asiaa monttu auki* :lol2:

Totuus tulee lasten ja humalaisten suusta :D

Adoptoikaa mut Benu jooko? Lupaan viedä vain vähän tilaa komerosta taikka sängyn alta ja vähäruokainenkin olen :D

oliko sulla siis isompi?:

ajattelin vaan ku painonnostajilla on yleensä aika ohkaset kädet :D

Siis tää se huvittavaa oli että se sano painonnostajaks vaikken niinkään ole painonnonostaja mitä nyt rinnallevetoo ja työntöö välil, ja kyllä oli. ;) Kerran oli pakko nolata samanen henkilö likkojenki edessä kun se kävi hymysuin käärii hihaa ja puhumaa kovaa äänee arskan treeneist - siin meinas pettää pokka. Tää just tällanen tyypillinen pesiksenpelaaja tääl päin. Oon joo tällanen lesoojien tappaja :D En ite kehu mut jos joku alkaa hehkuttaa niin pakko ownata. Ja kyllä, brassailijoita on liikaa joten heidät pitää laittaa ruotuun :evil:
Mulla on ollu pakkomielle aina olla paras pienestä pitäen :D

e. sori kaikille jos mun jutut alkaa vittuttaa :D

Siis tää se huvittavaa oli että se sano painonnostajaks vaikken niinkään ole painonnonostaja mitä nyt rinnallevetoo ja työntöö välil, ja kyllä oli. ;) Kerran oli pakko nolata samanen henkilö likkojenki edessä kun se kävi hymysuin käärii hihaa ja puhumaa kovaa äänee arskan treeneist - siin meinas pettää pokka. Tää just tällanen tyypillinen pesiksenpelaaja tääl päin. Oon joo tällanen lesoojien tappaja :D En ite kehu mut jos joku alkaa hehkuttaa niin pakko ownata. Ja kyllä, brassailijoita on liikaa joten heidät pitää laittaa ruotuun :evil:
Mulla on ollu pakkomielle aina olla paras pienestä pitäen :D

e. sori kaikille jos mun jutut alkaa vittuttaa :D
Tän on pakko olla Bodaajan uusi nicki...

Joo sori nyt oon nirvanas kun pääs vihdoinki käymää sairastelun jälkee salil. Saattaa jutut olla astetta provompia joillekkin.

Mulle on tullu heittoja tyyliin: "mitäs nappeja sinä oot ottanu?" (napeilla tarkotan siis roinaa, mikäli jäi epäselväksi) Mulle alko vittuilu viimeks tänään. Sitä ennen toissapäivänä. Vaikka ihan natu oonkin. Ja ihmiset kans kuvittelee et prode on jotain ihmeainetta,jolla lihasta tulee ihan tyhjästä: "vieläkö sinä veät niitä sinun PROTEIINEJÄS??"

Mut muuten enimmäkseen päivitelly mun ruokavalion tiukkuutta ja lisäravinteiden käyttöä. Kukaan ei huomaa kasvua, sen verran pitää pitää vaatetta päällä näillä keleillä, ja piänhän minä muutenkin.
Mukavinta kommenttia sain dietin loppupuolelta päkistäni: sai porukan ihan sanattomaks.:D

Yleisimmät kommentit kuitenkin: "vitun bodari!" "paljo penkki?!?"

En minä kehtaisi pientä habaani näyttää kenellekkään tuolla tavalla. :jahas:

Taidan olla Pakkotoiston ainut ihminen kenelle ei ole koskaan kukaan sanonut yhtään mitään. Paitsi aivan läppämielessä (sisäpiirivitsi).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom