Benchpress86
Banned
Mulla on sama juttu, ettei noi perkeleen työhaalarit oikein mahdu päälle, ja jos sattuu löytää isommat haalarit, niin perse näyttää MiniCooperin kokoiselta
Dieetin aika?:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on sama juttu, ettei noi perkeleen työhaalarit oikein mahdu päälle, ja jos sattuu löytää isommat haalarit, niin perse näyttää MiniCooperin kokoiselta
Kaveri lesos tosissaa pojille liikkatunnil olematonta hauistaan. Vilautin vähän habendaalia niin meni muut mykäks paitsi tää lesooja: "Sä ootki tollane painonnostaja."
Kaveri lesos tosissaa pojille liikkatunnil olematonta hauistaan. Vilautin vähän habendaalia niin meni muut mykäks paitsi tää lesooja: "Sä ootki tollane painonnostaja."
Dieetin aika?:D
:lol2: Pian täällä on alottelijoita kirjottamassa salikomedia osioon: "meidän salilla käy yks tyyppi joka tulee aina tekemään penkkiä meidän viereen ja tekee pari toistoo enemmän. Sit jos joku näyttää jossain hauista niin se tulee siihen pullistelemaan ja lesoilemaan. Vittu mikä:lol2: :lol2:
Varo nyt vähä ettet ite rupee olemaan se komedianaiheuttaja koko aja
Joo, se on kumma, että täällä on joka toinen 15-vuotias niin kovassa kunnossa, että kun vilauttaa vähän habaa täpötäydelle jäähallille, niin kaikki mykistyvät...
Ai ihan lauteille asti koko perheen voimin? Onko sulla siskoja?No joka tapauksessa mutsi kun ei ollu nähny varmaan 3kk ja mentiin sitte perheen kanssa joulusaunaan
Ai ihan lauteille asti koko perheen voimin? Onko sulla siskoja?![]()
oliko sulla siis isompi?:
ajattelin vaan ku painonnostajilla on yleensä aika ohkaset kädet :D
Tän on pakko olla Bodaajan uusi nicki...Siis tää se huvittavaa oli että se sano painonnostajaks vaikken niinkään ole painonnonostaja mitä nyt rinnallevetoo ja työntöö välil, ja kyllä oli. ;) Kerran oli pakko nolata samanen henkilö likkojenki edessä kun se kävi hymysuin käärii hihaa ja puhumaa kovaa äänee arskan treeneist - siin meinas pettää pokka. Tää just tällanen tyypillinen pesiksenpelaaja tääl päin. Oon joo tällanen lesoojien tappaja :D En ite kehu mut jos joku alkaa hehkuttaa niin pakko ownata. Ja kyllä, brassailijoita on liikaa joten heidät pitää laittaa ruotuun :evil:
Mulla on ollu pakkomielle aina olla paras pienestä pitäen :D
e. sori kaikille jos mun jutut alkaa vittuttaa :D