Parhaat huomautukset

susta tuloo vahavempi ku isästäs by. antti 8v

sitten antti halusi nostelemaan painoja ja me mentiin meidän pikku saliin (penkki:D) nostelemaan. antti sanoi ottaneensa pystypunnerrusta 20*20, mutta otti sitten todella paskalla tekniikalla penkistä ykkösen noin 16kilolla.:)

sitten antti halusi nostelemaan painoja ja me mentiin meidän pikku saliin (penkki:D) nostelemaan. antti sanoi ottaneensa pystypunnerrusta 20*20, mutta otti sitten todella paskalla tekniikalla penkistä ykkösen noin 16kilolla.:)

:offtopic: , mut eiks penkkitanko oo 20kg.... :nolo:

Varohan sitten pikku ronnie ettet ihan vallan hajota sitä anttia,noilla penkki ykkösillä.

Toi o helvetin hyvin 8 vuotiaalt

Toi o helvetin hyvin 8 vuotiaalt

jaa, mutta on antti aika painavakin. yli 40 kiloa:rock:

antti väänsi myös vitunmoisen heijari hauis ykkösen 12-15 kilolla:rock: (en muista tarkasti)

ja pystypunnerrusta 8kilon tangolla.

ja kyykkyä 15 kilolla, mutta mun oli pakko kieltää sitä, oli se tekniikka niin huono ja vaarallinen sille. yritin kyllä opettaa tekniikkaa.

ja kuulin sellaisen "huhun" että antti onkin jo 9:eek: :hyper:

e. tästähän on tullut antin oma tredi.:D taitaa olla parasta lopetaa tähän.

kerran olin treenin jälkeen niin nollat taulussa,että yritin avata kotiovea auton avaimilla :jahas: :evil:
En tiiä johtuuko väsymyksestä vai mistä mutta itsekin olen useaan otteeseen huomannut olevani hieman "nollat taulussa" aina treenin jälkeen. Ehkäpä tästä johtuukin että isoja kunnon meathead bodareita pidetään yksinkertaisina ja tyhminä kun ihmiset ovat tulleet kyselemään juuri sen 20-rep "widowmaker"-breathing-squat sarjan sisältäneen treenin jälkeen kysymyksiä... ( :david: )

:offtopic:

ei ei se itse halusi.
ja meidän oma tanko painaa 8 kiloa:D

niin ja se sali oli siis pieni varasto meillä kotona jossa on vain penkki:rock:

Turha vähätellä. Ei kaikki yli 20-vuotiaat muijatkaan saa kunnolla edes salitankoa nostettua. Valmenna pikkuveljestäs (tai kuka onkaan) ammattinostaja sitten kun ikää on enemmän. *********** (antti)----> :(:whip:<--- (ronnie)***********

mäkin luulin ensin että oon väärällä ovella. sitten rupesin miettimään että hetkinen,mistäs taskusta mä sen avaimen otinkaan ja sitten vasta tajusin kattoa että kato perkele,väärä avain :D
Välillä tullut itekin koettua sama. Jos on saanu treenistä otettua lähestulkoon kaiken irti, niin aivot vain yksinkertaisesti on jäänyt narikkaan. Kunha vaan on niin jumissa, kunnes pääsee palkkarin ääreen.

Viikonloppuna tuli parikin mainintaa omasta koostani. Turhan monet haluis et oisin ensinnäkin 30cm lyhyempi ja puolet kapeampi, että takaani näkisi edes jotain... Kateellisten paskojen puhetta siis. :piis:

Turha vähätellä. Ei kaikki yli 20-vuotiaat muijatkaan saa kunnolla edes salitankoa nostettua. Valmenna pikkuveljestäs (tai kuka onkaan) ammattinostaja sitten kun ikää on enemmän. *********** (antti)----> :(:whip:<--- (ronnie)***********

Hah. Aika heikko saa olla jos ei salitanko nouse. Eli kuulostaa aika uskomattomalta. :) Vai onko omakohtasia kokemuksia?

Hah. Aika heikko saa olla jos ei salitanko nouse. Eli kuulostaa aika uskomattomalta. :) Vai onko omakohtasia kokemuksia?

viimeksi tänään näin kun joku nainen väänsi vinopenkkiä noin VIIDEN kilon tangolla:worship:

mutta onhan se kyllä heikkoa jos ei pelkkä tanko nouse.
10 tai 11 v siskoni (en muista:nolo: ) nosti ekaa kertaa salilla ollessaan 20llä muutaman toiston.

viimeksi tänään näin kun joku nainen väänsi vinopenkkiä noin VIIDEN kilon tangolla:worship:

10 tai 11 v siskoni (en muista:nolo: ) nosti ekaa kertaa salilla ollessaan 20llä muutaman toiston.

Kyllä mä tiiän muutamankin jolla ei nouse penkistä tanko. Ja monesti josse nousee niin nousee sen kerran.

Minunkin pikku-siskoni (11v.) teki muistaakseni 3 tai 4 toistoa smithissä 25 kilolla :D no mutta meitä on moneen junaan.

Tänää kyl rohkasi mieltä ku tein 3x8 penkissä ja toinen sarja oli suht. tiukka. Viimeseen sarjaan pyysin jotai korstoa vähä jeesaa ja sitte se sarja meniki ku tyhjää ja tää sanoi et "Kyllä se siitä lähtee"

Vaikka ei mitenkään ihmeellisempi kommentti mutta kyllä silti rohkasi mieltä.

Tänään kävelin tossa rautatieasemalla ja siinä oli pari jotain teiniä
Kuulin ohi kävellessäni
Toinen :En, Toinen: Panisin
pisti vähän naurattamaan :lol2:

Aika yleistä tuo panisin/en panisi kommentointi. Meillä töissä nuoret tytötkin tota käyttävät, eikä ne ainakaan täältä ole sitä bonganneet. ;)

Back
Ylös Bottom