Takin No Shortz
Banned
^^ LOL ! väärinkäsitys NGV tarkoitti varmaan että omasta mielestä yläkroppa ja rinta on kämänen, eikö ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo onhan tuo totta, mutta nyt tänä viikonloppuna tulee sairaasti kirjoitus virheitä pakkiksella, koska oon aivan shokissa kisoista ja messuista.Hohoijaa. No jos bodaa yhtä kovasti kuin änkkäri, niin eihän siinä kerkeä paljon äidinkieltä lukemaan...
Tänään sain kuulla sen elämäni ensimmäistä kertaa... Kummitätitini: "älä sit liikaa käytä kun ne ei oo mitään terveellisiä". Kaikki tietää varmaan mitä tarkotti. En tiedä et olisko pitäny itkee vai nauraa. Kävin puntarilla sen jälkeen ja onhan sitä tullu massaa joku 5kg 3 kuukaudes. Tuntuu treeni ja ruoka purevan taas armeijan jälkeen.
Joo tosiaan piti sanoa, että omasta mielestäni rinta on aivan kämänen, Ex-tavishan vaan kehui.
Joo onhan tuo totta, mutta nyt tänä viikonloppuna tulee sairaasti kirjoitus virheitä pakkiksella, koska oon aivan shokissa kisoista ja messuista.
Oi kiitti annoin kaikkeni kannustamiseen, nyt ei oikein ääntä enään riitä ja huomenna pitäisi taas huutaa kuin päätä olisi leikattu. Huono juttu äänen kannalta oli se, että tuttuja oli melkein joka sarjassa, onneksi muistaakseni kahdessa sarjassa pidin turpani kiinni, että jaksoin seuraavat sarjat huutaa. Treenasin irontemen kanssa illalla eikä ääni meinannu kunnolla lähtee kesken kovien sarjojen, mutta jotain silti.Snelz sanoi:Sori, vähän offtopikkia:
Pakko heti tähän alkuun todeta se fakta, että NGV oli todella liekeissä kannustaessaan kilpailijoita
Istuttiin siinä teidän porukan takana kisoissa ja koetettiin tuskaisesti arvuutella jenginne pakkis-nimimerkkejä, jonka myötä sit päädyttiin lopulta etunimien arvuutteluun.
Saako udella sellaista, että mistä toi sun NGV nimimerkki on johdettu ja mikä sun oikea nimi on? Pelkkä etunimikin riittää.
Btw, teki muuten harvinaisen homomaiset istumapaikan kääntämiset ne suomen-ruotsalaiset.
Oi kiitti annoin kaikkeni kannustamiseen, nyt ei oikein ääntä enään riitä ja huomenna pitäisi taas huutaa kuin päätä olisi leikattu. Huono juttu äänen kannalta oli se, että tuttuja oli melkein joka sarjassa, onneksi muistaakseni kahdessa sarjassa pidin turpani kiinni, että jaksoin seuraavat sarjat huutaa. Treenasin irontemen kanssa illalla eikä ääni meinannu kunnolla lähtee kesken kovien sarjojen, mutta jotain silti.
Niin ne suomen-ruotsalais ahlamit tuli vaan meijän varratuihiin paikkoihin. Ja jos haluat oikeesti tietää niin tuu kysyy huomenna multa tuota nimeä ja muuta. BTW menään sitten istuu samalle paikalle. ;)
Yleensä ne sanoo että kikakika, mutta jos kosket niin ne sanoo että puhalla vittuun. Säästin sut vaivalta, muista tämäYks Kati tuumas vähä aikaa sitten, että mitä helvettiä oon tehny rintalihaksilleni :D sit hän halus kosketella mun tisuja, no eihän sitä vastaankaan voinut sanoa mitään. Nyt jälkiviisaana ois pitänyt kysyy sillon, että saanko mäkin kokeilla tämän Katin rinta"lihaksia", mitähän ois sanonut :D:D
Mike se muistu kuitata käsistä mulle varmaan valehtelematta joka kerta kun Lahdessa törmättiin. Eipä tosta reissusta muutenkaan jäänyt kuin pelkästään hyvää mieltä.
Eilen tuli taas mukava palautus maanpinnalle paikallisessa. Joku tyyppi Leppävirralta änkes pöytään ja siinä Boogien kautta juttu lipsahti salihommiin, kysyi harrastanko minä punttisalia. Sanoin jotain että "tuleehan siellä käytyä mutta eihän se missään silti näy"..Jätkä vain nyökytteli päätään ja oli aivan samaa mieltä. :curs: :itku: ;)