Parhaat huomautukset

kaNi- sanoi:
Mitäköhän se sit ajattelee sun englanninkielentaidoista ? :D
Onneksi kirjoitus virheitä ei voi tulla puhutaessa. Mutta opin 99% englanninkielentaidoistani elokuvista ja puhumalla itse, niin ei siinä kirjoitusta oppinut samalla.

Onneksi kirjoitus virheitä ei voi tulla puhutaessa. Mutta opin 99% englanninkielentaidoistani elokuvista ja puhumalla itse, niin ei siinä kirjoitusta oppinut samalla.

Onneksi:D (välimerkeistä en viitsinyt edes huomauttaa:D)

Tänään eräs vanhempi tuttava sattui kävelemään takanani kohtuu pitkään. Lopulta takaa kuuluu "Moi! Olithan se sinä. En meinannut millään uskaltaa sanoa mitään kun en ollut varma kuka siinä oli. Tuo selkä vaan on puolet leveämpi siitä kuin joskus silloin..". :)

Eräs tyttö: "Ootko sinä lasse joku kehonrakentaja?"
Minä: "Näytänkö minä muka siltä?"
Hän: "No et kyllä! Ajattelin vaan kun sinulla on pakkotoiston paita ja kävin kerran kahtomassa, mikä sivusto se oikein on ja siellä oli kehonrakentajia."
Minä: "Selvä."
En pitänyt siitä tytöstä yhtään ennen tuota tapahtumaa ja nykyjään vielä vähemmän.

Tänä iltana vanhempien 50 -vuotis synttäribileet, paljon tuttuja ja minulla hiaton paita päällä :rolleyes:

Illan saldo:

Isoveli oli mun takana ja otti siivistä kiinni, "vittu sulla on iso tää" :D

Äitin serkku, ei pitkään aikaan nähty: "On poika kasvanu pituutta ja perkeleenmoinen hauis"

Kiinalainen naispuolinen ystävä: "You have been working out! It really shows!"

Ystävien n 12.v poika otti habasta kiinni ja sano "kunnon haba!"

Myöhemmin vielä kiinalainen ystävämme otti kädestä kiinni :"Look at these big arms!"

Lämmittää mieltä nää kommentit vaikken nyt mikään iso olekaan :lol2:

:kippis1:

50-vuotis synttärijuhlat ja hihaton paita. WTF?...
Joo tätä mäkin vähän ihmettelin :D . Ite oon menossa tänään häihin, mitenköhän siellä ihmiset kattos jos repäsis puvusta käsivarret hus helvettiin... :david:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Joo tätä mäkin vähän ihmettelin :D . Ite oon menossa tänään häihin, mitenköhän siellä ihmiset kattos jos repäsis puvusta käsivarret hus helvettiin... :david:

Pappi vaa ihmettelis hauista,ei sen enempää

Hän: "No et kyllä! Ajattelin vaan kun sinulla on pakkotoiston paita ja kävin kerran kahtomassa, mikä sivusto se oikein on ja siellä oli kehonrakentajia."
:lol2:

Aina silloin kun pakkispaita on sattunut päälle, niin mulla on ollut fiilis, että joku varmasti pistää urlin muistiin, käy katsomassa mikä site tää on ja sitten ihmettelee, että miksi sillä vanhalla läskillä oli pakkotoiston paita päällä. Ilmeisesti näin sitten käykin joskus. ;)

Onhan noita huomauksia/ kehuja tullu paljon, varsinkin sillon kun viä kävi ulkona yms. Nykyään joku kaveri saattaa kaupassa sanoo että oot kasvanu.
Muistaakseni Proteoksella oli sama meininki et huomautuksia tulee paljon...
Parhaita on ne, jotka tulee salilla isommilta ja kisaavilta tutuilta... jees, antaa lisää potkua treeniin.

ps. Oisin varmaan vastannu tänne jos oisin kirjautunut sillon kun olin baareissa käyvä poikamies, onneks en ollu...

Viimeksi muokattu:
nyt ruokapöydässä tuli taas juttua:
"Älä enää hirveesti treenaa, ettei sust tuu semmone arnold. Sä oot nyt semmonen sopivan lihaksikas, naisetki tykkää enemmän tommosista ku on sopivan kokoset lihakset eikä semmoset hirveen isot. Jalkoja sun ei kyl ainakaa enää kannata treenata."
Joo oonhan mä jo tosi iso, hurjat 181/77 :hyper:
Jalkojaki treenattu kunnolla vasta vähän yli puol vuotta

näytin ekaluokkalaiselle siskolleni mun "treenivideota".

tein siinä vinopenkkiä 60llä ja sanoin, eikö ole pienet painot? "on":wall:

sitten tein vinopenkkiä kässäreillä. (28kg). "ompa isot painot":)

sitten kyykkyä 90llä (:nolo: :wall: ) "tosi isot painot, ainakin neljäkymppiä":lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom