Parhaat huomautukset

Hah. Aika heikko saa olla jos ei salitanko nouse. Eli kuulostaa aika uskomattomalta. :) Vai onko omakohtasia kokemuksia?

Jep, silminnäkijäkokemusta. Ei varmaan niin kauhean yleistä mutta ajattelin vaan mainita. Ihmisiä on monenlaisilla eri ruumiinrakenteilla varustettuna. Ei edes huono juttu; Pikemminkin kannustan heitä jos tavoitteena olisi tuokin ylittää. :)

Kyllähän noita on tullut nähtyä, jotka eivät saa tankoa ylös penkistä, mutta ei siinä mitään erikoista ole. Geeneillä ja ruumiinrakenteella on paljonkin merkitystä. Äkkiä sitä kuitenkin tulos paranee kun treenaa. Kyllä sen tälläkin palstalla huomaa miten tärkeä asia penkkiykkönen on nuoremmalle väelle. Ei ole mikään ihme jos monien on vaikea aloittaa saliharrastusta kun pelkää miten muut katsovat ihmetyksen vallassa pelkän tangon alla ähisevää henkilöä, vaikka silloin nimenomaan on syytä treenata jos ei saa edes tankoa ylös.

Mutta asiaa: paras kehu taisi tulla vuosia sitten kun vaatekaupan myyjä sanoi uimarin näköiseksi, vaikka en ollut käynyt ikinä salilla ja olin myös sen näköinen. Ko. myyjä yritti varmaan vain mielistellä.

Hah. Aika heikko saa olla jos ei salitanko nouse. Eli kuulostaa aika uskomattomalta. Vai onko omakohtasia kokemuksia?

Itsellä muuten oli melkein sama tilanne kun treeniä aloittelin. Silloin tosin kyllä tein pelkällä tangolla korkeintaan vitosia!:D Jotkut vain ovat pieniä ja heiveröisiä ruumiinrakenteeltaan.

ON topiciin:

"Oletko kisannut tai onko ainakin kisasuunnitelmia?" erään huoltajanakin toimineen suusta.

Itselleni kävi tänään hauska tapaus, kun kävin yrittämässä saada lääkäriaikaa YTHS:ltä ja jouduin siis ensin selittämään terveydenhoitajalle, että miksi sitä tarvitsen. Minulla on siis oikea rintalihas ihan jumissa/ilmeisesti hieman tulehtunutkin ja pyysin päästä lääkärille, että hän voisi kirjoittaa minulle reseptin Naxopren-tulehduskipulääkkeisiin, jotka ovat ainakin ennen minulla auttaneet paljon paremmin kuin buranat tms. käsikauppakamat.

Selitin siinä siis vaivaani ja terveydenhoitaja kyseli siinä sitten tarkentavia kysymyksiä, kun epäili ilmeisesti vähän oman diagnoosini osuvuutta. Sanoin siinä sitten lopulta, että kyse on tosiaan ihan selvästä lihasperäisestä vaivasta ja vaiva johtuu ilmeisesti jonkin aikaa jatkuneesta ylirasituksesta rintalihakselle penkkitreeneistäni yms. johtuen.

Tähän terveydenhoitaja sitten totesi ihan vakavalla naamalla ja tosissaan jotain tyyliin, "Jaa, eli sinä siis treenaat salilla?"

Periaatteessa kai tuosta joku voisi masentua täysin, mutta kun itse olen tähän asti kuullut ihan riittävästi kommentteja lihaksista ja lukemattomia perättömiä roinaamisepäilyjäkin, niin tämä oli aika huvittavaa ja hauskaa vaihtelua siihen. :D

Sain minä kyllä sitten sen haluamani puhelinajan lääkärillekin, että se voi uusia tuon reseptini ja saan toivottavasti tuon tulehduksen lihaksesta pois tässä kevennysviikon aikana, etteivät treenini pääse kärsimään tuosta.

Satuin tossa jokin aika sitte törmäämään vanhaan tuttuun, jota en ollu nähny vuosiin. Edellisen kerran ku nähtiin, niin olin hiukan pienemmässä kunnossa.

Eka kommentti, minkä sain oli: "Otappa ne mandariinit pois kainaloista!"
Ja sen jälkeen tuliki sitte tää normaali "Ootko sä vetäny jotain?"-osasto.

Eräs tuttu kuulemma "tietää" , että olen käyttänyt voisilmää puurossa. Se oli eka kerta ku mulle selitetään tollasta. Kaveripiirissä kyllä tiedetään, että puhtaita ollaan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ehkäpä tästä johtuukin että isoja kunnon meathead bodareita pidetään yksinkertaisina ja tyhminä kun ihmiset ovat tulleet kyselemään juuri sen 20-rep "widowmaker"-breathing-squat sarjan sisältäneen treenin jälkeen kysymyksiä...

:offtopic:

Tai sitten kun eivät keksi parempia tekosyitä :-)

oha noita sattunu kaikenlaisii kohalle. yleensä kysytään mitä aineita käyttää, ja kyllähän ne "oot kasvanu" kommentit mieltä kohentaa :)

Tyyppi kuiskaa salilla: Ei vittu, ootko ruvennu kuurille, ethän oo ruvennu kuurille?
Mä: Tääh...:eek: ?
Tyyppi: Älä oikeesti viitti...ootko?
Mä: En:jahas:

Ja kyllä kai kuurittelu olis varmaan selvästi näkyny:david: . Kesällä vaan on helpompaa muutenkin, kun on lämpöstä ja silleen.

Timba79 sanoi:
Jäikö muita vaihtoehtoja? Kehitystä voi kehua, mutta vain kei voi sanoa että on hyvännäköinen. ;)
Noh se oli kato ulkomaalainen ja tarkotus ei varmaan ollut tuo. Yleensä kyllä miehen kanssa enkuks päristy ja tästä edes varmasti päristään enkuks, meinaan jos se puhuu noin suomee ni so o moro.

Aika paljon on viimeaikoina tullu kommenttia mun kropasta, ja yleensä se on ollu positiivista. Usein nää ihmiset on ollu kännissä. Aika jännä että huppelissa tulee kommentoitua ventovieraille... :)

Kesäfestareilla joku kyseli oonko mä uimari ja toinen epäili mun olevan fitness -tähti. :D Heh. Kyllä tällaset kommentit vähän lämmittää mieltä. Varsinkin, kun nyt vasta oon ite alkanu tajuta että kai mä näytän joltakin ku saan kuulla siitä niin paljon. Ei sitä vaan osaa jotenki itteensä kattoo sillä silmällä...:)

Sit esimerkiks salilla yks miekkonen kysy aionko kilpailla. Lihasta kuulemma olis jo tarpeeks. Ja siinä mä sitte seisoin taas huuli pyöreenä...:eek:

Noh se oli kato ulkomaalainen ja tarkotus ei varmaan ollut tuo. Yleensä kyllä miehen kanssa enkuks päristy ja tästä edes varmasti päristään enkuks, meinaan jos se puhuu noin suomee ni so o moro.

Mitäköhän se sit ajattelee sun englanninkielentaidoista ? :D

Sain minä kyllä sitten sen haluamani puhelinajan lääkärillekin, että se voi uusia tuon reseptini ja saan toivottavasti tuon tulehduksen lihaksesta pois tässä kevennysviikon aikana, etteivät treenini pääse kärsimään tuosta.

hehheh :D

Ei voimanostossa tartte lihasta eikä vomanostajilla sitä siis ole.. tavis sieki oot!

Ps. Ilmoittaudun kerhoon "parantelee tulehduksia kevennyksen aikana, taas"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom