Parhaat huomautukset

tämä huomautus ei ole sanottu minulle mutta..

kaveri , mies puolinen: pitääs käydä joskus punttisalilla.

mä: :)

kaveri: ettei läskisty liikaa. ( painaa 53 kiloa ja on yli 170cm)

mä: en sano mitään:eek:

siis kamu itse huomautti itsestään, kai sen tänne voi laittaa:)

Timba79 sanoi:
Mike se muistu kuitata käsistä mulle varmaan valehtelematta joka kerta kun Lahdessa törmättiin. Eipä tosta reissusta muutenkaan jäänyt kuin pelkästään hyvää mieltä.
Täysin samaa mieltä, itekkin sain niin kannustavia ja rohkaisevia huomautuksia, että nyt oikeesti haluan koko ajan kurittaa itseäni salilla, odotan jo innolla seuraavia treenejä.:evil:

tänään tuli ensimmäiset kommentit selväpäisiltä ihmisiltä :D. kännisten sanomisiahan ei lasketa

olin pitkästä aikaa salilla treenaamassa hihaton paita päällä, ja siinä pari muoria seurasi vähän ajan päästä ja toinen möläytti että: "kauankohan meiltä kestäis saada yhtä paljon lihasta". vitsillähän se sen sanoi mutta silti lämmitti kyllä mieltä

Yks kaveri salilla totesi kun ei ollu nähny minua kuin viimeksi 10kiloa läskimpänä että "näytät ihan narkkarilta"...no joo:hyper:

Salin omistaja totesi kesken 400 kilon jalkaprässisarjaa että "tolta se kai kuulostaa synnytysosastollakin...siksi jätän sen väliin"...

Kaikenlaisia...:rock:

Saunassa eräs nainen tokaisi, että ennen mä olin suurinpiirtein sen kokoinen, mut nyt oon tämmönen "iso mies". Tuli kyllä todella hyvä mieli. :)

Eilen tuli taas mukava palautus maanpinnalle paikallisessa. Joku tyyppi Leppävirralta änkes pöytään ja siinä Boogien kautta juttu lipsahti salihommiin, kysyi harrastanko minä punttisalia. Sanoin jotain että "tuleehan siellä käytyä mutta eihän se missään silti näy"..Jätkä vain nyökytteli päätään ja oli aivan samaa mieltä. :curs: :itku: ;)

Itsekin joskus vahingossa sanon mitä sattuu.
Aina treenien jälkeen tulee puhuttua. Näin esim salilla yhden salitutun pitkästä aikaa ja kysyin ihan vitsillä "että ei o paljon tullu salilla käytyä"
Vaikka jätkä oli selvästi kasvanu. En vaan tajunnu ääntää sitä "oikein"

Yhden kilpailutason painonnostajan kanssa treenailin yhtenä iltana salilla ja treenin lopuksi äijä kertoi tuloksiaan. En sit tajunnu kun vaan nyökytellä. Vaikka sen tyypin tulokset oli todella hyviä. Vaivautui jopa opettamaan minulle painonnosto-liikkeitä. Helvetin suuret kiitokset siitä hänelle.

Mut tällästä sattuu.

Just, nuo treenin jälkeiset horinat on ihan omaa luokkaansa. Hävettää vieläkin, kun tuossa pari päivää sitten yksi kundi jotain kyseli multa treenin jälkeen. Olin ihan hölömönä siinä enkä tajunnut yhtään mitään. Varsinkin yksi kysymys oli mielestäni omituinen, mutta tajusin sitten puolen tunnin päästä mitä se sillä tarkoitti. :david: No joo, positiivista on se ettei kukaan ole kesken treenin tullut juttelemaan. Silloin olen vielä tyhmempi.

Yleensä ne sanoo että kikakika, mutta jos kosket niin ne sanoo että puhalla vittuun. Säästin sut vaivalta, muista tämä :)

ei kaikki :D monet käyny munki tisseihi kii (sanomatta mitään :eek: ) ja oonki sit kokeillu niitte, eipä oo viel tullu kämmentä poskele:rolleyes: Tisseistä puheen ollen aika moni on sanonu et mul o isot tissit (tytöt kateellisia hoho :D )

Pari kk sitten kävin leikkauksessa, koitti survoo sitä verenpaine/pulssi hihnaa käteen, tokas toiselle hoitajalle että tää pitää vaihtaa pari kokoo isompaan :) Taisin tokasta siihen, että mikä kukkakeppi teillä on tässä viimeksi ollu :D Sittenpä ei mennytkään kun hetki niin hymy hyyty ja mentii untenmaille :zzzz:

No onhan sun kädet kasvanu aivan törkeesti, kuten määki siitä huomautin. :)

Niin huomautit ja saman teki vielä pari muutakin. No eiköhän se vaatetuskin ratkaise tuleeko kädet esiin vai ei. Mutta onhan nuo tietty varmaan paras lihasryhmä meikäläisellä, hyvä siis että ees joku on. ;)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Just, nuo treenin jälkeiset horinat on ihan omaa luokkaansa. Hävettää vieläkin, kun tuossa pari päivää sitten yksi kundi jotain kyseli multa treenin jälkeen. Olin ihan hölömönä siinä enkä tajunnut yhtään mitään. Varsinkin yksi kysymys oli mielestäni omituinen, mutta tajusin sitten puolen tunnin päästä mitä se sillä tarkoitti. :david: No joo, positiivista on se ettei kukaan ole kesken treenin tullut juttelemaan. Silloin olen vielä tyhmempi.

kerran olin treenin jälkeen niin nollat taulussa,että yritin avata kotiovea auton avaimilla :jahas: :evil:

kerran olin treenin jälkeen niin nollat taulussa,että yritin avata kotiovea auton avaimilla :jahas: :evil:
Mä taas kerran yritin kerrosta alempaan asuntoon. Pelästyin ihan saakutisti, että mitä mun avaimelleni on käynyt?! ...no ei mikään ihme, kun avain ei toiminut! :D

Mä yleensä availen rapun ovea, joka ei oo ees lukossa. Halpis avain muutenki ja sitä saa ronklata 10min et se osuu kohilleen. Naapurit vähän kattelee et mitä vittua mä säädän.

"Sulla on menny toi bulkki kyl ihan liian pitkälle"
"Oot vaan syöny massajauhoja mut jättäny salilla käymisen" :lol2: :itku:

Taitaa siis olla ekan dieetin paikka :whip:

Mä taas kerran yritin kerrosta alempaan asuntoon. Pelästyin ihan saakutisti, että mitä mun avaimelleni on käynyt?! ...no ei mikään ihme, kun avain ei toiminut! :D

mäkin luulin ensin että oon väärällä ovella. sitten rupesin miettimään että hetkinen,mistäs taskusta mä sen avaimen otinkaan ja sitten vasta tajusin kattoa että kato perkele,väärä avain :D

Lääkäri kuittasi reilun viiden kilon (huhtikuu 90,9kg -> lokakuu 96,2kg) painonnousun toteamalla, ettei ainakaan rasvaa ole liiemmin kertynyt.:D Hieman persiillään olevat koetuloksetkin selittyivät sillä, kun "on näköjään ollut voimakas anabolinen vaihe elimistössä".:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom