Parhaat huomautukset

Tukkihommat

No en tiedä paljonko normi tukki painaa, mutta itse olen muutaman talven ollut puita kaatamassa ja kyllä se suhkoot rankkaa hommaa on. Tiedä miten sitten lihasten kasvatuksen laita on ku tukkihommissa ollaan, mutta kyllä siinä hiki tulee ku puolen metrin hangessa yrität 100-400kg puita kannella, väännellä ja pinota.

rahkanaama sanoi:
Ai me saatiin metsuri Pessinen palstalle. :rolleyes:

:kippis1:

PS: Sen verran minäkin tiedän metsähommista, ettei perusbodareilla kestä trikoot mavettaa tukkeja pinoon. :D

N. metrin mittaisiksi pätkittyjä puunrunkoja siis, ei kokonaisia sentään :D Liekkö "pölli" olisi oikea nimi sille, en minä tiedä. Painoa kuitenkin aikalailla enemmän kuin haloilla :)

Nikakiller sanoi:
mutta kyllä siinä hiki tulee ku puolen metrin hangessa yrität 100-400kg puita kannella, väännellä ja pinota.

mul tulee yleensä se hiki vast ku oon kantanu kilometrin 500kg tukkia, vääntäny sen rusetille ja toistanu saman useita kertoja ja pinonnut ne.

kaNi- sanoi:
mul tulee yleensä se hiki vast ku oon kantanu kilometrin 500kg tukkia, vääntäny sen rusetille ja toistanu saman useita kertoja ja pinonnut ne.

oho, mite rusetin saa tehtyy, mä vedän yleensä vaan umpparin:(

"Oot kyllä vahva tytöksi."
"On sulla tytöksi hyvä haba."

Ja nyt oon jumpan lisäks alkanu käydä salillakin :thumbs:

Loistava theardi tämä.Olen lukenut hyvillä mielin koko topiikin läpi.
Itselleni sattuneita tapuksia/huomautuksia:

-Sun tissit on kasvanu!(ton kuulee nykyään jo joka viikko joten en ota sitä todesta ja otan sen ennemminkin hyväntahtoisena vittuiluna)
- Kauheet verisuonet!(tän kuulee yleensä tytöiltä)
- Hyvä perse!(on tullut myös muutaman kerran.minusta se on noloa)
- Kiva sixpäckki!(piristää aina)

Sit kerran kuulin: "miks et pidä kireetä t-paitaa kun sulla on niin JÄÄTÄVÄ haba!"(just joo ja 43cm rulaa...)
Ja kerran salilla joku käppänä: "kyllä sullakin vaan MELKOISET painot liikkuu"

Ja onhan näitä, mutta nyt en muista enempää. Mut onneks joku palauttaa maan pinnallekkin välillä.Olin porukoita kattomassa ja kun ilmoitin painavani yli yhdeksänkymmentä ne ihmetteli:"mikä sussa noin paljon painaa?varmaan noi sun isot luut..."...

big_little_guy sanoi:
Ja onhan näitä, mutta nyt en muista enempää. Mut onneks joku palauttaa maan pinnallekkin välillä.Olin porukoita kattomassa ja kun ilmoitin painavani yli yhdeksänkymmentä ne ihmetteli:"mikä sussa noin paljon painaa?varmaan noi sun isot luut..."...
"No etkä paina, ethä sä oo yhtää läski!"

:wall:

Avo sanoi: "oothan sää aika riski noin pieneksi tytöksi"

Tuo lämmitti todella, kun se ei ikinä oo kommentoinu mun punttiharrastusta mitenkään ja on pitäny aina ihan rääpäleenä. Se ei oikeen ymmärrä tätä harrastusta&intohimoa. Ite se on lihaksikas ns. "luojan luomana" :jahas:

Vähän väkisin kaivettu kommentti, mutta otin kaapista kauluspaidan joka ollut viimeksi päällä noin 6kk sitten ja olin positiivisesti yllättynyt kun kainalot, selkä ja olkapäät "hirtti kiinni", puristi ihan urakalla.

Otin paidan pois, posetin selkää peilin edessä ja sanoin vaimolle että "kattoppa pentele, selkä levinnyt sen verran että tää kauluspaita ei mene päälle". Sain siihen kauan kaivatun vastauksen että "joo, onhan nuo kasvanut selvästi" :rock:

big_little_guy sanoi:
Olin porukoita kattomassa ja kun ilmoitin painavani yli yhdeksänkymmentä ne ihmetteli:"mikä sussa noin paljon painaa?varmaan noi sun isot luut..."...
Treenattiin joskus 5 vuotta sitten kesäduunissa aina töiden jälkeen leukoja yms. Sitten suoritettiin punnitus jollain tynnyri-vaa´alla. Vanha, karvan alle 60-vuotias työkaveri, katteli sivusta meidän touhuja. Mun punnituksen aikana yksi "treeni"-kavereista älähti:
"Mikä vittu sussa voi painaa?!?"

Takaa kuului vanhan työkaverin ääni kuivasti: "Synti painaa..." :lol2:

Oli ihan päällikkö äijä muutenkin vittuilemaan ja kuittailemaan kaikesta mahdollisesta.

Proteos sanoi:
Treenattiin joskus 5 vuotta sitten kesäduunissa aina töiden jälkeen leukoja yms. Sitten suoritettiin punnitus jollain tynnyri-vaa´alla. Vanha, karvan alle 60-vuotias työkaveri, katteli sivusta meidän touhuja. Mun punnituksen aikana yksi "treeni"-kavereista älähti:
"Mikä vittu sussa voi painaa?!?"

Takaa kuului vanhan työkaverin ääni kuivasti: "Synti painaa..." :lol2:

Oli ihan päällikkö äijä muutenkin vittuilemaan ja kuittailemaan kaikesta mahdollisesta.

Jospa lihakset on syntiä? :rolleyes:

big_little_guy sanoi:
Jospa lihakset on syntiä? :rolleyes:
Juurikin näin! Jeesushan oli kynäniska :hyper:

big_little_guy sanoi:
L
- Kiva sixpäckki!(piristää aina)

Sit kerran kuulin: "miks et pidä kireetä t-paitaa kun sulla on niin JÄÄTÄVÄ haba!"(just joo ja 43cm rulaa...)
Ja kerran salilla joku käppänä: "kyllä sullakin vaan MELKOISET painot liikkuu"

Toisin sanoen olet aika kireä ja kätesi on 43 cm. Katsohan nyt peiliin oikein tarkkaan. Tavallisen ihmisen silmin tuollainen on jotain yli-inhimillistä. Sentti lisää ja roinaepäilyt kaksinkertaistuvat.

Kauanko olet treenannut?

Hummerivirta sanoi:
Juurikin näin! Jeesushan oli kynäniska :hyper:

Jeesus oli tutkimusten mukaan normaalia isompi mies. Ammatiltaan puuseppä ja hänhän hääsi fariseukset temppelistä hyvin kepeästi... :whip:

Big Evil sanoi:
Toisin sanoen olet aika kireä ja kätesi on 43 cm. Katsohan nyt peiliin oikein tarkkaan. Tavallisen ihmisen silmin tuollainen on jotain yli-inhimillistä. Sentti lisää ja roinaepäilyt kaksinkertaistuvat.

Kauanko olet treenannut?

Joo no ymmärrähän mä se että tavallisen talliaisen silmissä näytän colemanilta...no ehkä ei ihan kuitenkaan. Neljä vuotta tulee parin kuukauden päästä täyteen 5 kertaa viikossa treeniä bodypainotteisena.
Onhan noita roinaepäilyjä tullut ja ne vituttaa, tosin asian voi ajatella niinkin että roinaepäilijä on vakuuttunut lihaksistostani. :)

Back
Ylös Bottom