Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pikkuveljen otin tänään mukaan salille niin äiti sanoi: "Ei sitten mitään penkkejä." :)

Nikakiller sanoi:
Tiedä miten sitten lihasten kasvatuksen laita on ku tukkihommissa ollaan, mutta kyllä siinä hiki tulee ku puolen metrin hangessa yrität 100-400kg puita kannella, väännellä ja pinota.

Ei saakeli, pistä ne Rockyt nyt oikeasti pois jo :lol2: :lol2:

Baarissa tuntematon jätkä tulee mun luo ja sanoo:

"Sut mä muistan, käydään samalla salilla. Katottiin kerran kaverin kanssa että tossapa on tyttö joka treenaa kyllä täysillä kun hikoilee noin paljon!Sitä tuli naureskeltua kaverin kanssa mutta ei se mitään, tosi hieno juttu". Tämän jälkeen tyyppi halaa mua yhtäkkiä ja lähtee pois!..Olipas hupaisa illan piristys:lol2:

Timba79 sanoi:
16 täyttää just ja strategisia mittoja on kyllä oo kyselly. :jahas:

:kuvia:
No mutta sunhan pitää ehdottomasti esitellä mut sille :D

kaNi- sanoi:
olipa hieno avaus tällä foorumilla. quottasit juuri 2vuotta vanhaa postausta.

(on niitä huonompiaki nähty)

Jos Yuuha ajatteli, että nyt toi tyttö on jo täysi-ikäinen ja ajatteli kokeilla mahkujaan... :rolleyes:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tänään oli sitten kunnon sukutapaaminen ja siellä tepasteli t-paita päällä, niin kummitäti sitten tokasi, että "Toi sun selkä on levinnyt ihan mukavasti". Mielestäni olen vielä kynis, koska salillakin on käyty vasta 8kk joista 6kk ajan on ollut kunnollinen ohjelma.
Äitikin kerran tokasi, että sun persees on levinny(en sitten tiedä onko hyvään vai huonoon suuntaan) ja rintojen kohdalle on tullu jotain lisää (niin tonkin voi kaksimielisesti ajatella ne jotka siihen kykenevät).
Ukko taas ei ymmärrä ollenkaan ja jaksaa aina (juttujen perusteella) nostaa kaikesta tuplasti enemmän kun minä. Syömisistäni hän nalkuttaa aina ja kaikki mitä sanoo on lähestulkoon negatiivista. Paras mitä hän on koskaan sanonut, on " Minne toi kaikki ruoka uppoo kun et oo mihinkään suuntaan kasvanu", painoa on tullu 8kk sisällä hiukan päälle 7kg lisää, mutta en koskaan ole kysynytkään häneltä olenko kasvanut, niin kai hän jotain eroa on huomannu vanhaan kroppaani verrattuna.

Tulipahan taas vuodatettua

Tänään salilla minulle tuotettiin hämmennystä heti alkuun.
Kun olin vasta kyykkytelineelle tulossa alottelemaan treeniä.

Nainen: "Tiedätkö sä paljon treenaamisesta?"
Minä: "Täh"
Nainen: "Niin tiedätkö paljon treenaamisesta kun näytät siltä että tiiät. Voisitko hiukan neuvoa noissa vipunostoissa taakse."

Kyllähän sitä sitten piti koittaa neuvoa, hämmentävää vain tuollainen että joku naishenkilö puhui minulle.

BadHair sanoi:
Jos Yuuha ajatteli, että nyt toi tyttö on jo täysi-ikäinen ja ajatteli kokeilla mahkujaan... :rolleyes:

Kieltämättä tämä oli ajatus :D
Joo en oo mitään selitelly tänne vaikka vuoden päivät olen juttuja lukenut... Mutta kaipa tämä tästä :rolleyes:

Mutta aiheesta: Tunsin itseni aika isoksi kun kerran päätin että voisi sitä maveakin kokeilla miten nousee ja sit 150 kilon kohdilla yks äijä tuli siihen viereen ja kattele silmät pyöreenä "Miten tollasen voi edes saada ylös :eek: " Sit nauroin siinä et pikkupainojahan nää oikeestaan vielä on ku en oo koskaan oikeen treenaillu mavea. No sit se kysyy vakavana et "Saakos jäädä seuraamaan suoritusta" ja tunsin itteni oikeen isoks ja pahaks ku nostin sen siitä ^^ Ollakseen eka kokeilu mavessa ni olin ihan tyytyväinen varsinki ku se äitä piti mua jotenki supermiehenä :rolleyes: :D

Heh, muija sano äsken:
"No, oothan sä jo laihtunut kun sun kädet on tullut näkyviin"

Oon mä sitten aika läskissä kunnossa ollut kerran kädetkään ei ole kehosta erottunut :D

Edit: Jos vielä pari kiloa kiristelis, niin rupeais pääkin näkymään :)

Oli muuten kivaa kuulla salilla yheltä tyypiltä (semmonen vähä isompi ukko) jota en oo pitkään aikaan (ehkä noin vuoteen) nähny, että "Jopa on tytölle tullu lihasta! Säähän olit ennen semmonen sirppana!" :D :D

Yuuha sanoi:
Mutta aiheesta: Tunsin itseni aika isoksi kun kerran päätin että voisi sitä maveakin kokeilla miten nousee ja sit 150 kilon kohdilla yks äijä tuli siihen viereen ja kattele silmät pyöreenä "Miten tollasen voi edes saada ylös :eek: " Sit nauroin siinä et pikkupainojahan nää oikeestaan vielä on ku en oo koskaan oikeen treenaillu mavea. No sit se kysyy vakavana et "Saakos jäädä seuraamaan suoritusta" ja tunsin itteni oikeen isoks ja pahaks ku nostin sen siitä ^^ Ollakseen eka kokeilu mavessa ni olin ihan tyytyväinen varsinki ku se äitä piti mua jotenki supermiehenä :rolleyes: :D

Kannattaa sitten olla varovainen niiden mavekokeilujen kanssa. Eka kerta ja ykkösiä, mahtoi näyttää tekniseltä...

Trinity sanoi:
Säähän olit ennen semmonen sirppana!" :D :D
luin ekana että strippari...pitäsköhän mennä nukkumaan...

Big Evil sanoi:
Kannattaa sitten olla varovainen niiden mavekokeilujen kanssa. Eka kerta ja ykkösiä, mahtoi näyttää tekniseltä...

Joo siis tarkotin, että eka kerta ku kokeilin missä ykköset mahtaa sijaita. Tangolla ja minimaalisilla painoilla olin kyllä tehny ennenki... Tosin tekniikat tais tosiaan olla vähän kehnommat siltiki :D

Eilen tuli positiivista palautetta yhdeltä vanhalta tutulta salilla. Sanoi että oot kasvanu ihan törkeesti parina viimeisenä vuotena. Hyvältähän tuo tuntui taas!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom