Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ville222 sanoi:
pakko tähän laittaa vaikka ei tänne kuulu.

yks paikallinen köriläs tuli salille (varmasti tunnettu muuallakin(en sano nimeä))
pienessä kuumeessa. no sitte sille meni juttellee joku vanhahko mies että oot kyl sen näkönen että oot käyny salilla, no "köriläs" siihen että onhan sitä tullu vähän harrastettua
äijä sitte alko kiusottelemaa että et varmaan nosta 200 penkistä kuiteskaa...
köriläs vaan siihen että njoo onhan noita puheita..
äijä kun aikansa kiusasi niin köriläs laitto sitte 250 tankoo ja tönäs sen muutaman kerran ylös ja sano että taidan lähtee kotii ku on vähän heikko olo..
no sit tää äijä kysy siin vieressä olevilta nuoremmilta kavereilta että kuka v***u toi oli. no ne sitten kerto sille.

Kyllä mua meinas käydä oikeesti naurattamaa tos...

Ja et kerro nimeä, koska????????miksi????
Keksit itse?:hyper:

Olimme Exän kanssa Tallinnassa ja sattu äijän työkaverit samalle terasille siellä...kännissä huusivat äijäkaverilleni "Vau..mistä sä ton kissan löysit..tietäspä oma muijas...":nolo: Meni äijät sitte hiljaseksi kun avasin suuni...en tiedä olisinko itkenyt vai nauranut...:itku: :hyper:

Pinni sanoi:
Olimme Exän kanssa Tallinnassa ja sattu äijän työkaverit samalle terasille siellä...kännissä huusivat äijäkaverilleni "Vau..mistä sä ton kissan löysit..tietäspä oma muijas...":nolo: Meni äijät sitte hiljaseksi kun avasin suuni...en tiedä olisinko itkenyt vai nauranut...:itku: :hyper:

Voi helevetti. :hyper: Tossa vaiheessa jos sun housuissa oisin ni alkas vähän herää epäilyksiä et onks tää sit ihan normaaliaki et joku muu kissa on ukon messissä. :D

ZweCCo sanoi:
Voi helevetti. :hyper: Tossa vaiheessa jos sun housuissa oisin ni alkas vähän herää epäilyksiä et onks tää sit ihan normaaliaki et joku muu kissa on ukon messissä. :D
HUOM!!!....SIIS EXÄN:lol2: ...

OMG! Äippä hassutteli tänään. Kyseli huolissaan mun vasta hankituista protskukupussista ja palkkarista että "ekai noi oo niitä aineita mitä ne voimaurheilijat käyttää mistä tulee sydänvaivoja?"

"naama lihonnu" kommentteja kuullu jo liikaaki.. eiks kukaa voi koskaa sanoo vaa et "sä oot lihonnu" koska se on tarkotuskin.. mutta tollanen "naamas on lihonnu" kommentointi alkaa vaa vituttaa ku tulee sellanen fiilis et kaikki fläsä kerääntyy päähän.

Hiljattain oltiin parin kaverin + yhden niiden kaverin, jota en varsinaisesti tunne, kanssa baarissa. Kaveri kommentoi, en muista mihin liittyen, että "Tepes käy salilla". Tää kaverin kaveri siihen, että "Kyllähän sen nyt vittu huomaa!"

Egoa hiveli, vaikka coolisti yritinkin suhtautua kommenttiin... :D

kaveri jota en oo vähään aikaan (1kk) nähny tuli ruokalas sanoo et jessest huomaa et se on lihonu ja se on hyvä ku oot tommonen ruipelo.

kaNi- sanoi:
"naama lihonnu" kommentteja kuullu jo liikaaki.. eiks kukaa voi koskaa sanoo vaa et "sä oot lihonnu" koska se on tarkotuskin.. mutta tollanen "naamas on lihonnu" kommentointi alkaa vaa vituttaa ku tulee sellanen fiilis et kaikki fläsä kerääntyy päähän.

mun mutsi hokee päivittäin et on naama nii lihonu, et ala jo laihdutuskuurille :zzzz:

Juttelimme vanhoista harrastuksistamme ja kerroin, että olen harrastanut uintia joskus nuorempana. Tähän yksi vanhempi naisihminen totesi että "sen kyllä näkee sun hartioistaskin kun ovat niin leveät" :D

Toisaalta en kyllä kovin otettu ole jos hartioita verrataan uimareihin :david:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ootko sä Proffa kattonu uimareitten hartioita? Kyllähän niillä keskimäärin kohtuullisen komea selkä, olkapäät + hartiat on, naisilla ainakin näyttää tosi hyvältä :)

isä sano että vois vaikka vähän maksaa jos sais noin kapean vyötärön ku sulla. dieetti toimii? :D ja sisko sano että älä sitte bodaa liikaa tytöt ei tykkää. :hyper:

lol, meikä saa 36 cm tumpuilla jo mieletöntä tunnustusta.

"Noi on luonnottomat!"

wtf, kauheaa tämä keskimääräinen 30 cm narurannenuoriso :(

lmk sanoi:

"Noi on luonnottomat!"

Itselläni on myös tuo maaginen 36cm habatsu (taino 36,5cm ;) ja on siitä ainakin muija tykännyt.. sehän se on tärkeää :P

Joonaz sanoi:
Itselläni on myös tuo maaginen 36cm habatsu (taino 36,5cm ;) ja on siitä ainakin muija tykännyt.. sehän se on tärkeää :P

Täältä löytyy 35 senttinen python, ja pumpissa komeat 36,5!:rock: Kaipa siitä joku hameväen edustaja tykkää...:rolleyes:

Päälläni oli lyhythihanen paita ja olin menossa baariin. Kaveri hillu päissään muijan kans ovella ja tokas siinä et "hei ootsä reenannu..?" Kai tuohon myöntävästi joutu jotain mumisemaan, vaikken mitenkään macholta varmastikkaan näyttäny. Onhan tumppuni huimat 38 cm!!;) (tai on ainaki joskus ollu)

Jos joku randomi tulee kehumaan mun 38cm tumppuja niin mä kyllä otan sen automaattisesti vittuiluna, oli se olevinaan kuinka kohteliaisuus tahansa :jahas: No joo ehkä jonkun pulkannarun mielestä jo 35cm tikkukin saattaa näyttää isolta mutta se johtuu mielestäni vain toisten pienuudesta ei omasta koosta :D

lmk sanoi:

"Noi on luonnottomat!"

Ainut joka mun käsivarsista osaa mainita on äiskä:haart:, jonka elämäntehtävänä on kertoa että tytöt ei tykkää siitä ku on paksut kädet. :(

e:ainii unohdin egouksen senteillä :david:

Bodaaja sanoi:
Täältä löytyy 35 senttinen python...Kaipa siitä joku hameväen edustaja tykkää...:rolleyes:
No varmasti. Eikös tuo noin 15 cm ole keskivertaisen "pythonin" mitta, joten varmasti 35 cm on kovaa valuuttaa naisten keskuudessa :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom