Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
neutraali sanoi:
eilen tuli baarissa joku kysyyn että onko sulla irc-galleriassa kuva jossa seisot pumppuhaulikko kädessä. sanoin luonnollisesti että en ole. muistaakseni jollakin pakkislaisella on tällainen kuva siellä.

Juu, Hemmmmmolla.

En muista olenko jo oheisen jutun postannut tänne, mutta anyway: olin aikoinaan laskuvarjohyppykurssilla ja laitoin harjoitusvaljaat päälle (valjaat roikkuivat katosta ja mekin killuttiin valjaissa ikäänkuin oikeassa hypyssä). Kouluttaja katseli hetkosen meikäläistä ja tuli sitten säätämään reisien ympäri meneviä remeleitä. Katsoi uudestaan ja taas säätämään. Raapi päätään ja sääti taas, nykäisi kerran ja totesi että "Onpas skrodet reidet kun eivät sovi valjaisiin."

LOL :D mulla on 38cm hauberi lössähtäneenä ja pumpissa jotain 40-41cm, ja se on PIENTÄ, ei näytä miltään :D Jos joku tulee kehuun jotain tänkin kokosta tikkua, ni kyl saa tosiaan nauraa :D hahaha

jep, en siis tod. pidä itsekkään omia käsiäni isoina :)

Ja kannattaa huomioida, että kädet, joissa ei ole läskiä yhtään ja lihasta jonkin verran, näyttää imo lihaksikkaammalta/paremmalta kuin läski + vähän lihaa yhdistelmä. Itsellä ollut rasvaa kehossa varmaan 0.5 kg ennen kuin aloitin treenauksen :D

Huuoh.
Nyt mulla on kuulemma iso ongelma. Käänteinen anorexia nervosa, eli käyn liikaa salilla.
Tätä mieltä siis lähisuvun pari jäsentä. Pah. Ja pyh. Ensin mä olin hormonihirviö, sitten musta oli tulossa aivoton, itserakas podari ja nyt ...

Ottaako joku pari kpl siskoja, vaihdetaan järkeviin samanlaisiin. Kiitos.

Olimme töiden takia nykyisen äijäkaverin kanssa pitkään erossa(1v.) ja mähän purin ikävääni intensiiviseen treeniin.....eipä mulla muuta elämää ollut viimisen vuoden aikana. Ennen se vaan usein katteli mun takapuolta...nyt se kirjaimellisesti roikkuu siinä :nolo: . Mä kysyinkin et "Onks sul joku ongelma?" Se sano "On...Sinä ja sun peppu:kuola: ".....Aika hassua ja toisaalta ihan kivaa..et oma ukko reagoi näin pitkän eron jälkeen:lol2: . No vatsapalikoista se menikin vähän hämilleen....ei sanonut mitään..ei vissiin tykännyt:(

LOL mulla on 38cm hauberi lössähtäneenä ja pumpissa jotain 40-41cm, ja se on PIENTÄ, ei näytä miltään Jos joku tulee kehuun jotain tänkin kokosta tikkua, ni kyl saa tosiaan nauraa hahaha

Joo kuulostaahan se tosiaan naurettavalta jos joku kehuis 38cm hauiksen perusteella. Niin, ja eikä mikään viitannu et puhe ois haukkarista. Ehkä se oli sit tuo runkkulihas mikä näytti treenatulta:)

Pinni sanoi:
Olimme töiden takia nykyisen äijäkaverin kanssa pitkään erossa(1v.) ja mähän purin ikävääni intensiiviseen treeniin.....eipä mulla muuta elämää ollut viimisen vuoden aikana. Ennen se vaan usein katteli mun takapuolta...nyt se kirjaimellisesti roikkuu siinä :nolo: . Mä kysyinkin et "Onks sul joku ongelma?" Se sano "On...Sinä ja sun peppu:kuola: ".....Aika hassua ja toisaalta ihan kivaa..et oma ukko reagoi näin pitkän eron jälkeen:lol2: . No vatsapalikoista se menikin vähän hämilleen....ei sanonut mitään..ei vissiin tykännyt:(

Nyt ois viimeinkin aika näyttää niitä :kuvia:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Äiti eilen: Mallejen pitääkin treenata pienillä painoilla jos ei halua että lihakset kasvaa. Ihan 1-2 kilon painot riittää.

Minä: No joo ehkä alussa mut luuletsä et ne riittää monien kuukausien päästä vielä, kylhän ne helvetti pitää edes tuntua!

Äiti: kuule kyllä ne tuntuukin kun tehdään paljon toistoja pienillä painoilla.

Minä: Luuletsä tosiaan et Karita Tuomola treenaa 1-2 kilon painoilla? (reps:hyper: )

Äiti: No aivan varmaan treenaa! Siks justiinsa ettei ne lihakset kasva liikaa.

:david: :david: :david:

Minä: Epäilen vahvasti:lol2:
--------------------------------------------------------------------------

Koulussa tänään luokallani yksi jätkä jolta aina kuuluu kuittia kun hengailen pakkiksella ja siin ei ole mitään järkeä kuulemma:D: "Ensimmäinen viesti jonka luin tuolta pakkotoistolta oli tämä":
Originally Posted by Cthulhu
Kyllähän työkaverit joskus minullekin kuittailevat mutta totean yleensä, että olen vahvempi kuin kukaan heistä ja pystyn myös hakkaamaan jokaisen heistä. Tämä yleensä hiljentaa jengin
. "Selvästi tosi viisasta porukkaa sielä."

On joo:rolleyes: :lol2:
--------------------------------------------------------------------------

Toinen jätkä luokallani: Lihakset treenaantuu hyvin kun tekee kesällä puutöitä.
Minä: Öööö..No joo, ehkä kädet hiukan mut ei tarpeeks....mut jalat ei tosiaankaan.
Hän: No kyllähän ne siinä samalla.
Toinen jätkä: Niin ja kyl ne treenaantuu ihan tarpeeks ku kiipeää noi koulun rappuset:lol2:

Näimpä. Mitä turhaa käydä salilla kun on noi koulunkin yliraskaat rappuset.:eek:

Meah sanoi:
Toinen jätkä luokallani: Lihakset treenaantuu hyvin kun tekee kesällä puutöitä.
Minä: Öööö..No joo, ehkä kädet hiukan mut ei tarpeeks....mut jalat ei tosiaankaan.
Hän: No kyllähän ne siinä samalla.
Toinen jätkä: Niin ja kyl ne treenaantuu ihan tarpeeks ku kiipeää noi koulun rappuset:lol2:

Näimpä. Mitä turhaa käydä salilla kun on noi koulunkin yliraskaat rappuset.:eek:

Riippuu hieman puuhommista. Luultavasti luokkalaisesi tarkoitti halkojen hakkaamista tai vastaava, joten oikeassa olit. Tuli vain viime viikolla tehtyä hieman raskaampia puuhommia muutama tunti. Suorin jaloin mavea ja normaalia mavea tekee tukeilla ja raahaa niitä pinoon, niin se käy melkein koko kehon treenistä. Seuraavana päivänä oli jalat niin poikki, että hyvä jos jaksoi kävellä :)

Samana päivänä tuli sitten myös roinaepäilyjä :D

cuscus sanoi:
Riippuu hieman puuhommista. Luultavasti luokkalaisesi tarkoitti halkojen hakkaamista tai vastaava, joten oikeassa olit. Tuli vain viime viikolla tehtyä hieman raskaampia puuhommia muutama tunti. Suorin jaloin mavea ja normaalia mavea tekee tukeilla ja raahaa niitä pinoon, niin se käy melkein koko kehon treenistä. Seuraavana päivänä oli jalat niin poikki, että hyvä jos jaksoi kävellä :)

No se on jo vähän eri juttu jos tukkeja kantaa:D

taas tänään tuli tätä jokapäivästä " saatanan roina möykky " ynm. shittiä mut yks huvittava tapaus oli ku kaveri oli vähä kaljois ja sillä oli tullu riitaa jonku kans tuol kaupungil nii soli sit sanonu sille toiselle jätkälle (jätkille): "mä tunnen ton Dynamite88:n ja se tullee hakkaan teät jos teette mulle jotai" :D:D:D ei tuo kyl mikää kovi hyväkää tietenkää ku tollee mainostettaa :D :down:

siskon mies kuittailee aina mulle että mun täytyy ostaa uusia vaatteita ku jää vaatteet pieniksi, kuulemma hauberin kohdalta :D piilovittuiluahan se on:D

Itellekin tullut muutama hauska kommentti. Painoa on tullut aika reilusti lisää tässä bulkin aikana.

Naispuolinen serkku: Mukava aina etukäteen veikkailla minkä näkönen äijä sieltä tulee käymään..

Asiakas viime viikolla: Jätkä on kyl turvonnu urakalla. Joko nousee se 200kg maasta? -Noo, kyllähän mä nostin jo 220kg kuukausi sitten.. :)

Sisko, jota en ollut nähnyt yli kuukauteen: "Mitä helv***iä sä oot mennyt tekemään!?" :D

cuscus sanoi:
Tuli vain viime viikolla tehtyä hieman raskaampia puuhommia muutama tunti. Suorin jaloin mavea ja normaalia mavea tekee tukeilla ja raahaa niitä pinoon, niin se käy melkein koko kehon treenistä. Seuraavana päivänä oli jalat niin poikki, että hyvä jos jaksoi kävellä :)

Ai me saatiin metsuri Pessinen palstalle. :rolleyes:

:kippis1:

PS: Sen verran minäkin tiedän metsähommista, ettei perusbodareilla kestä trikoot mavettaa tukkeja pinoon. :D

Meahin kommenttiin jatkoa:

55-vuotias äitini käy salilla ja syö kyllä terveellisesti ja vetää jopa soijaproteiinia "lisäravinteena". Eli jokseenkin hyvin on asiat ja mamma on ihan kohtalaisessa kunnossa muutenkin.

MUTTA: hänen kanssaan käyn jatkuvasti noita samoja keskusteluja treenipainoista ja sarjojen pituuksista. Hän kun on aivan vakuuttunut, että hänellä tuppaa lihakset kasvamaan liikaa heti, kun siirtyy niistä 50 toiston sarjoista sinne 15 toiston tietämille. On kuulemma kokeillut :jahas:

Täytyy vissiin olla tyytyväinen näihin geeneihin, kun 55-vuotiaalla äidilläkin lihakset kasvaa niin hurjaa vauhtia, että täytyy ihan tietoisesti rajoittaa treeniä ;)

rahkanaama sanoi:
Ai me saatiin metsuri Pessinen palstalle. :rolleyes:

:kippis1:

PS: Sen verran minäkin tiedän metsähommista, ettei perusbodareilla kestä trikoot mavettaa tukkeja pinoon. :D

Aika kova jätkä jos muutaman tunnin raahaa tukkeja pinoon. Painaa helposti 300kg/kpl. Mutta eihän tuollaisia nostellessa treenaannu... Vasta kun lukee Leoko päissä... :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom