Parhaat huomautukset

Oli tänään sukulaisia käymässä, ukki hetken katselee minuun päin ja kysyy sitten: "Mitenkäs, oletko ehtiny punttisalilla käymään?" "Joo, kolme-neljä kertaa viikossa tulee käytyä", vastasin.

Mummi sitten toteaa kovaan ääneen "No kyllä sen huomaakin kun on yläkropasta tolleen pullea, se on hyvä!" :jahas:

Edellisenä päivänä pikkusiskolta tuli huomautus "Siis kauhee kuinka sun takapuoli on valtava!"

Kai se bulkkaus alkaa riittämään tältä erää... :rolleyes:

Iäkkäämpi naishenkilö salilla: "Sullahan on liikkuvat nivelet". (Tein hauiskääntöä ylhäältä ristikkäistaljassa molemmin käsin)

Oma isä: "Huh miltä näytät kun ottaa huomioon, että oot nainen, et kai vaan oo käyttänyt mitään, mitä ne nyt on..."

Vedin pressun tatamin päälle niin viereisen salin jazztanssitytöt (max 18v) huusi "Hyvä perse!"

:) :) :) :)

big_little_guy sanoi:
Joo no ymmärrähän mä se että tavallisen talliaisen silmissä näytän colemanilta...no ehkä ei ihan kuitenkaan. Neljä vuotta tulee parin kuukauden päästä täyteen 5 kertaa viikossa treeniä bodypainotteisena.
Onhan noita roinaepäilyjä tullut ja ne vituttaa, tosin asian voi ajatella niinkin että roinaepäilijä on vakuuttunut lihaksistostani. :)

Lueskelin tätä threadia läpi ja tällänen tuli vastaan. Mikä niissä roinaepäilyissä vituttaa, kun kuuria on tullut jo otettua?

Sori :offtopic:, mutta oli pakko kun tuntu olevan vähän persoilua pelissä :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
timse sanoi:
Vedin pressun tatamin päälle niin viereisen salin jazztanssitytöt (max 18v) huusi "Hyvä perse!"

Kerro jatkoa :kuola: !

Sit väännetään jotain on-topickia.

Tää tapahtui jokunen kk. sitten yhen kaverin kotona illanvietoissa. No, jossain vaiheessa sinne tuli pari jotain 15v ( :D ) tyttöä. En muista mistä puhuttiin, mutta yhtäkkiä kaveri kysy siltä toiselta likalta: "eikö toi suortti näytäkkin ihan Schwarzeneggeriltä?" ja siihen tyttö vastas: "ei... Schwarzenegger on ruma".
Toihan tarkottaa sitä etten mä oo ruma!? Eikö tarkotakkin? :hyper:

Edit: Tai sitten näytin vaan niin itkuselta, että se näki parhaaks pelastaa tilanne tollasella lisäyksellä.

timse sanoi:

Kai sä vetäsit niitä?! :kuola:

suortti sanoi:
Tää tapahtui jokunen kk. sitten yhen kaverin kotona illanvietoissa. No, jossain vaiheessa sinne tuli pari jotain 15v ( :D ) tyttöä. En muista mistä puhuttiin, mutta yhtäkkiä kaveri kysy siltä toiselta likalta: "eikö toi suortti näytäkkin ihan Schwarzeneggeriltä?" ja siihen tyttö vastas: "ei... Schwarzenegger on ruma".

x2 :kuola: ?

JackRyan sanoi:
Kai sä vetäsit niitä?! :kuola:
Wow, hold your horses! :whip:

:)

Kävin kerran moikkaamassa tuttua miestreenaajaa salilla, kun äkkäsin sen siellä pitkästä aikaa. Jutustelin siinä sille niitä näitä, ja se vain katseli käsiäni ja kesken kaiken hymähti: "Ei vitsi, sori, emmä pysty keskittyyn sun juttuihin, kun en saa katsettani irti noista sun käsistä. Sä olet mielettömän tiukassa kunnossa!"

Mä menin kyllä ihan hämilleni. :lol2:

Muutama päivä sitten eräs toinen kaveri salilla katseli käsiäni ja sanoi "Sä olet kyllä sitten tikissä!"

Ja mä olin taas yhtä hämyä (ja hymyä :D ).

J_mp sanoi:
Heh, muija sano äsken:
"No, oothan sä jo laihtunut kun sun kädet on tullut näkyviin"

Oon mä sitten aika läskissä kunnossa ollut kerran kädetkään ei ole kehosta erottunut :D

Edit: Jos vielä pari kiloa kiristelis, niin rupeais pääkin näkymään :)
Hahah. :lol2:

Repesin kyllä itsekseni nuille sun ajatuksille. :D Nukkumaan-->

No hieman alkoi hymyilyttää, kun nykyinen muijakaveri oli meillä ja oli tekemässä jotain ruokaa keittiössä. Niin yks kaks kuuluu keittiöstä :" no kyllä mä nyt ymmärrän mix olet tommosex köntiks tullu, täällähän on näitä hormooni pusseja ja purkkeja ainakin sata.....":hyper:
Eli kaapissa oli protsku-, palkkari pusseja sekä krea- ja vitamiinipurkkeja....
Että hormooneja....:lol2:
Ja en todellakaan ole mikään "köntti".....

tikkuniska sanoi:
15 vuotiaathan on jo lukiossa jos on syntynyt syksyllä. Onko se nyt niin paha jos 18v sälli kattelee vähän 15v tyttöä?

No ON! :hyper:

Kuitenki ero 15v ja 18v muijilla on hirveä :arvi:

Exorcist sanoi:
No ON! :hyper:

Kuitenki ero 15v ja 18v muijilla on hirveä :arvi:

Kyllä, mutta 15v tytöllä ja 18v pojalla ei eroa paljon olekkaan.

mattiE sanoi:
OT:

älä koske tikullakaan 15 lihaan. öklöttää tollaset kaverit
Höh, miksi :kuola: ?

Kuka sano, että niihin kukaan koski? Mä lähin sieltä suht aikasin ja siinä vaiheessa sielä oli yli 10 18v jätkää ja 1 15v tyttö. Me ollaan kivoja ihmisiä, mutta kyllä siinä tuli ihmeteltyä, että mitä ton päässä liikkuu. Ja sekin sano yhes vaihees, että ollaampa me mukavaa porukkaa, kun kaikki tarjoo juomista ja pitää seuraa :jahas: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom