Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Selitin siskolleni salitreeneistäni niitä näitä, kuten että haluan tulla vahvemmaksi koko ajan ja että saan suurta tyydytystä siitä kun jaksan aina vain enemmän ja suurempia painoja. Siis ihan normaalia juttua, jos tämän palstan käyttäjäkunnan tavoitteita miettii. En edes ajatellut että tuo kuulostaisi jotenkin omituiselta, kunnes taas tajusin "tavis"naisen ajatusmaailman erilaisuuden: siskoni katsoi minua oikeasti JÄRKYTTYNEEN näköisenä, ja sanoi "hei eikö toi oo jo vähän liikaa??" :lol2:

Englantilaisen serkun kanssa joka myös kehoilee raatattiin messengerissä ja vaihdettiin muutamat kuvat samalla.
Lähetin sille tuplat takaa pose ja yhen rintakuvan.
"BIG STRAPS" ":O you are ripped!".
Lämmitti kivasti mieltä vaikkakin kyseinen kaveri on minua huomattavasti isompi ja ite oon tällänen kynäniska :D

nigster sanoi:
Kaveri tänään koulussa: "no, jokos sä oot sen kevätkuurin aloittanut, vai?"...

:jahas:

Jaa jaa, äijä sitten kärähti:lol2:

Pexi_ sanoi:
:offtopic: Saako kysyä mihin lajiin osallistuit? Itsekin olin kilpailemassa ja pronssia tuli :)

Talonrakennus. Hopeeta kilahti. Prkl en voittanu vaikka piti. :( Missäs lajissa ite?

EDIT: Hyvin taas jaksoin lukee kaikki viestit taatana. :wall: Tais täältä savosta päinkin joku olla mitaleilla cad suunnittelussa muistaakseni. Samassa linja-autossakin jopa ilmeisesti tampereelle tuli ja meni. :rolleyes:

Mä lähetin taannoin siskolle yhden kuvan selästä maililla. En sitä oikein kovin usein näe. Se näytti miehelleen ja sen kavereille, että on veli vähän muuttunut pienessä ajassa. Miehet kuulemma epäili heti roinaa. :hyper: No kyllä sieltä alta jotain esille tulee kun 120 kilosta lähtee pudottaamaan. :D

Toimistolla yks tyttö sanoi eilen että poskista huomaa että olen laihtunut. Lämmitti mieltä koska dietti potkii. Voisivat vaan kehua näitä "lihaksia", tosin tyhjästä on paha nyhjäistä. :nolo:

GoA sanoi:
Toimistolla yks tyttö sanoi eilen että poskista huomaa että olen laihtunut. Lämmitti mieltä koska dietti potkii. Voisivat vaan kehua näitä "lihaksia", tosin tyhjästä on paha nyhjäistä. :nolo:

Mulla taas luokkalainen kehu, että ainaki naamasta oot turvonnu :D

Mulla oli hauskaa tossa viime viikolla, kun tein sarjaa pystypunerrusta toisessa päässä taljaa ja toisessa päässä Hokkanen teki pystypunerrusta kapealla otteella, niin jotkut tulivat siihen minun päätyyni ja tehtiin Hokkasen kanssa pystysoutua ja se kysyi sarjan jälkeen, "teetkö epäkäitä vai olkapäitä". Totesin noh jos tolla tyylillä saisi whopattua noi olkapäät niin hyvä ois. Sitten totesi hyvin teitä ja negatiivinenkin vaihe oli suhteellisen hyvin tehty. Sanoin: "noh sehän on 50% liikeestä ja natikan pitää treenata puhtaasti ja kovaa.:D

NGV sanoi:
Mulla oli hauskaa tossa viime viikolla, kun tein sarjaa pystypunerrusta toisessa päässä taljaa ja toisessa päässä Hokkanen teki pystypunerrusta kapealla otteella, niin jotkut tulivat siihen minun päätyyni ja tehtiin Hokkasen kanssa pystysoutua ja se kysyi sarjan jälkeen, "teetkö epäkäitä vai olkapäitä". Totesin noh jos tolla tyylillä saisi whopattua noi olkapäät niin hyvä ois. Sitten totesi hyvin teitä ja negatiivinenkin vaihe oli suhteellisen hyvin tehty. Sanoin: "noh sehän on 50% liikeestä ja natikan pitää treenata puhtaasti ja kovaa.:D

:offtopic: Miten tehdään taljassa pystypunnerrus??? Eikös siinä tule väkisin vetoa ties minnepäin? Hassulta kuulostaa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
mappana sanoi:
:offtopic: Miten tehdään taljassa pystypunnerrus??? Eikös siinä tule väkisin vetoa ties minnepäin? Hassulta kuulostaa.
On tainnu tulla pikkunen virhe, pitäis varmaanki lukea pystySOUTU.

En tiedä lasketaanko huomautukseksi, mutta joku pappa kysy multa tänään salilla että onko mulla väkivaltanen ukko kun pitää niin kovasti treenata :lol2:

Ite se sitten sano että sen muija on niin pelottava että sen pitää treenata että voi puolustautua. Muuten olis kuulemma usein silmä mustana :D .

NGV sanoi:
Juuri näin, vahingossa tuli pystypunnerukseksi, vaikka tarkoitinkin pystysoutua.:eek:

Heh heh. Rupesin vaan ajattelemaan että onnistuisiko se sittenkin se pystypunnerrus taljassa...
Empiiristen kokeilujen jälkeen tulin siihen tulokseen että ei onnistu :D :D

tänä viikonloppuna porukoiden luona tuli emennältä kommenttii, että maha alkanu kasvaa. ja sisko miehineen oli siellä myös, niin illalla sit ilman paitaa kahtelin telkkarii, niin tää mies sanoo et "jahas..sitä on vapaasielu lihonu" (näki edellisen kerran miut ilman paitaa puolvuotta sitten ja 10koogee kevyempänä.) pitäsköhän sitä sittenkin kesäks pudottaa pari kiloo. :D

Olin tässä yksi päivä viettämässä iltaa paikallisella nuoriso-talolla. Sohvalla rötkötti yks pari vuotta vanhempi kaveri, joka on myös hieman tukevammassa kunnossa.
No sanoin että "viitsisitkö siirtää koipias, jos tulisin istumaan".
Kaveri vaan siihen että "nii tai heität mut varmaan muuten pois tästä, kun oot tommonen kova salijätkä. Luuletko olevas punttikin? uuh, aina paikat kipeenä treenistä. uu jea kattokaa mun hauista! "
Vähän olin että wtf? Mitäs toi nyt? Menin sitten siihen viereen istumaan ja se siitä.

_Hc sanoi:
Kaveri vaan siihen että "nii tai heität mut varmaan muuten pois tästä, kun oot tommonen kova salijätkä. Luuletko olevas punttikin? uuh, aina paikat kipeenä treenistä. uu jea kattokaa mun hauista! "
Vähän olin että wtf? Mitäs toi nyt? Menin sitten siihen viereen istumaan ja se siitä.

Taidat pitää aika kovaa meteliä harrastuksestas :david:

Måpå sanoi:

Tai sitten tyypeillä on tapana olla tyhmiä :david: Nimittäin tuo ei ole kovinkaan harvinaista että muut rupeaa heittämään omasta mielestään "ovelaa" tai "hauskaa" läppää jos toinen jaksaa käydä salilla... vai eikö susta oo sitä vielä kukaan huomannu?

veijari sanoi:
vai eikö susta oo sitä vielä kukaan huomannu?

Ollaanpas siinä nokkelaa. Totta munassa oon kuullu palautetta 30kg painonnoususta kahdessa vuodessa. :david: Suurin osa on kyllä aivan asiallista. Kyllä se metsä vastaa ku sinne huudetaan.

EDITTIÄ: Jos toinen kävelee greipit kainaloissa ja pitää meteliä omasta penkkipäivästään nii eiköhän jotain ala jo kyrsimään. Esmes minua. Jotta ei menisi offtopikiksi nii mua on haukuttu muunmuassa 50centiksi.

Måpå sanoi:

Näin se taitaa olla, vaikka en ite oo mitään sanonu :rolleyes:
Onhan sitä positiivistakin palautetta tullut mm. isoveljiltä ja vanhemmilta.

Ainiin, yks juttu muistus mieleen: Koulussa yks jamppa sanos että oon alkanu sitten käyttää jotain kireitä vaatteita. Vaikka samoja on jo käytetty varmaan vuoden päivät. Normaali kauluspaita siis päällä.

Back
Ylös Bottom