Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
_Hc sanoi:
Ainiin, yks juttu muistus mieleen: Koulussa yks jamppa sanos että oon alkanu sitten käyttää jotain kireitä vaatteita. Vaikka samoja on jo käytetty varmaan vuoden päivät. Normaali kauluspaita siis päällä.

Håhå. Joo vaatteet ei oo suunniteltu yhellekkään urheilijalle. Itelläki uus takki xl ja kuullu kommenttia, että miks noi pienen ostit :david: Isompi ois sitte hihoista liian pitkä, mahasta iso ja hartioista kireä. Ei toimi ei.

Kyllähän jotku paskamahat natisee kateellisena, mutta jostain syystä kukaan ei oo tullu päin naamaa sanomaan. Kyllä se oma käytös heijastuu takaisin.

Kaveri kehui, että onpas sulla selkä kasvanut kivasti!

Tosin tämä oli vain unta :(

jotain vuosi sitten kun kävin terveyskeskuksessa jonkun hiukan pitkittyneen flunssan takia niin siinä se alta kolmekymppinen vaalea lääkärisnainen sitten kyseli että oonko nyt käyny salilla tän sairauden aikana? olin hiukan että wtf? häh? mistä sä tiedät että sitä harrastan? se lämmitti sydäntä todella paljon

Pakko kait se on itsekin osallistua.Tää on kyllä jo vanha juttu,mutta menköön.
Viime kesänä istuskelin yhen kaverin kans paikallisella rantaterassilla shortsit jalassa.Nooh,siihen pölähti sitten paikallinen kylähullu.Tahalleen siinä pikkupienissään:kippis1: hiillostettiin kaveria,ja siitäkös se tulistui:curs: .
Siinä se sitten koko terassin kuullen mulle huusi:SINÄKIN.TATUOINTEJA JA KAIKKEE,MUTTA RIISITAUTINEN OLET!!
Kieltämättä se herätti vähän hilpeyttä:hyper: .Osa porukkaa kyllä katteli suu auki,että rupeaako pöydät kaatuilemaan.
Rantaleijonaksikin joku erehtyi loppukesänä mua vertaamaan.itse kyllä jättäisin sen leijona sanan suosiolla pois:D

Musta leski sanoi:
Pakko kait se on itsekin osallistua.Tää on kyllä jo vanha juttu,mutta menköön.
Viime kesänä istuskelin yhen kaverin kans paikallisella rantaterassilla shortsit jalassa.Nooh,siihen pölähti sitten paikallinen kylähullu.Tahalleen siinä pikkupienissään:kippis1: hiillostettiin kaveria,ja siitäkös se tulistui:curs: .
Siinä se sitten koko terassin kuullen mulle huusi:SINÄKIN.TATUOINTEJA JA KAIKKEE,MUTTA RIISITAUTINEN OLET!!
Kieltämättä se herätti vähän hilpeyttä:hyper: .Osa porukkaa kyllä katteli suu auki,että rupeaako pöydät kaatuilemaan.
Rantaleijonaksikin joku erehtyi loppukesänä mua vertaamaan.itse kyllä jättäisin sen leijona sanan suosiolla pois:D

Joskus oli itsellä nolo tilanne kun esittelit minut jollekki mimmille: "Tässä on xxxx, ammattikehonrakentaja"
Mimmi lähti menemään sanaakaan sanomatta ja minua vatutti aivan homona.

hunter killer sanoi:
Joskus oli itsellä nolo tilanne kun esittelit minut jollekki mimmille: "Tässä on xxxx, ammattikehonrakentaja"

hehe...Muistan kyllä hyvin.Joo,se typy ei oikein lämmenny.Semmosia ne on nuo mitään harrastamattomat teinideekut,jotka on juminu leveän perseensä kanssa karvanoppa corollan takapenkille mäyräkoiran kanssa:kippis1:
Mutta oishan siihen työmies tarpeensa tehny(ainakin kerran).

Musta leski sanoi:
hehe...Muistan kyllä hyvin.Joo,se typy ei oikein lämmenny.Semmosia ne on nuo mitään harrastamattomat teinideekut,jotka on juminu leveän perseensä kanssa karvanoppa corollan takapenkille mäyräkoiran kanssa:kippis1:
Mutta oishan siihen työmies tarpeensa tehny(ainakin kerran).[/QUOTE

En edes muista minkä näkönen se oli, joten en kommentoi....
Leveä perse?en ala.

Viikonloppuna oltiin kaverilla ottamassa kuppia. Kun oltiin saunaan menossa, niin yks tuntematon sano "Täl jätkäl on kyl maailman suurimmat rinnat" :D Samalla reissulla tyttö tuli vakavalla äänellä kysymään "Käytsä oikeesti seitsemän kertaa päivässä salilla?" :jahas:

Pari vuotta sitten töissä yks muija kysyi: "No oletkos nyt kerinnyt käymään salilla?" Hassu juttu kun en silloin edes treenannut vielä. Aloitin vasta 7kk sitten :david:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Terska-Arska sanoi:
Pari vuotta sitten töissä yks muija kysyi: "No oletkos nyt kerinnyt käymään salilla?" Hassu juttu kun en silloin edes treenannut vielä. Aloitin vasta 7kk sitten :david:
Ehkä se oli vinkki että alappas käymään... ;)

Omalla kohdalla ainakin näistä bensaletkuista (lue:verisuonista) on joskus tullut kommenttia. :D

edit: oho, harvinaisen pitkä threadi.

hunter killer sanoi:

Tää on just tätä. Kyl sitä joutuu aina välillä muistuttamaan/esittelemään esim. baarissa kaverin "kehonrakentajana". Perus bodyläppää, joka ei ikinä toimi.

Desert sanoi:
-- Samalla reissulla tyttö tuli vakavalla äänellä kysymään "Käytsä oikeesti seitsemän kertaa päivässä salilla?" :jahas:

Noi on kyllä ihan parhaita, kun joku tulee silmät pyöreenä kysymään/huomauttamaan jotain täysin älytöntä. :D

Asiaan:

Tänään oli kaveri toista kertaa salilla mukana.
Treenin jälkeen kaveri totesi, että ihme pillejä noin muut tuolla. Omasta mielestä "pillit" olivat/ovat ihan hyvin kehittyneitä ikäisekseen ja tästä kommentoin kaverille, joka siihen totesi(viattomasti) "pillien" olevan AINAKIN puolet minua(allekirjoittanutta) pienempiä !

Ei kaveri edes huomannut ohi mennen pelastaneensä mun päivää/viikkoa/elämää/yms... jatkoi vaan puhumistaan "like nothing had happened". :)

Kävin lääkärillä pienessä leikkauksessa ja kysyin sitten lääkäriltä,että voinko käydä salilla,niin hän(nainen)vastasi,että käytsä salilla.Hell Yeah!Kiitos kun huomasit*pullistus*

Oltiin vanhan kaverin kanssa lievässä tupakilla viime kesänä ja olin jotenkin ajatuksissani:
Kaveri: "Sä näytät ihan Vin Dieseliltä."
(Jes vihdoinkin kaikki tää punttien heiluttelu alkaa näkyä)
Minä: "Miten niin?"
Kaveri: "Aina tollanen Tappo-ilme päällä."
(Aijaa. Kiva kiitti.)

Aika usein kuultua.... Komee parta

:rolleyes:

"Ei toi sun saliharrastus näy missään"
"Joo, no ei sun ikäsillä noin isoa hauista muuten ois..."
"Juuso on käyny kohta vuoden salilla, eikä se näy missään!"
"Sun käsilihakset on kasvanu"
Mun mielestä paras oli kun vähän pyöreempi kaveri huomautti saunassa
"Mä odotin vähän atleettisempaa näkyä" :D

pikkuveli eilen:"hei kuinkas paljon sä oot mua pitempi?"minä:"enmä tiiä,katotaan"pikkuveli:"hitto ethän sä oo enää mua ku pari sentiä pitempi,no kuinka paljo sä painat?"jotaki 70kg tienoilla"pikkuveli"siis täh!jätkä on pari sentiä vaan pitempi ja painaa mua lähemmäs 15kg enemmän,oot läski!":jahas:
vaikka pikkuveli on "melko" athleettisessa kunnossa:)

Tatskan kävin ottaa ja ilman paitaa seisoin siinä sitten sen Wilma Schlizewskin (Inky Queen) edessä ja se piirs mun niskaan ja kysäs et teenkö mitään muuta ku käyn salilla?

(En todellakaan ollu etukäteen sille harrastuksistani kertonu.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom