Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
NGV sanoi:
Timba sun on vaan alettava treenaamaan sitä selkää kunnolla, niin kyllä se siitä levenee..:whip:

Aika asiaton kommentti. Kyllä Timba nyt treenata osaa:curs: Joillakin geenit vaan on semmoset.
Ja vaikka oli vitsi niin oli silti asiaton.

Satuin mutsin kanssa tänään yhtäaikaa lidliin ostoksille,siinä sitten kierrettiin yhtämatkaa kierros kaupassa,jonka puolivälissä mutsin tokaisi mulle "tää on tosi kiusallista kulkea sun kanssa missään kun ihmiset tuijottaa sua ja sun ostoksia ihan sama mihin mennään" :lol2: Oonkai mä vähän "outolintu" täällä pikkukaupungissa jossa kaikki harrastaa spinningiä :)

Doggoned sanoi:
Aika asiaton kommentti. Kyllä Timba nyt treenata osaa:curs: Joillakin geenit vaan on semmoset.

Nooh, huumorilla mä ton silti otin, jopa vaimon kommentinkin. :D

Ja tuo oli totta vielä pari vuotta sitten, eli 3 vuotta mun 5 vuoden treenihistoriasta meni selän osalta perseelleen. No eipä siihen suuntaan varmaan geenejäkään ole, mutta ehkä se siitä ajan kuluessa vielä kasvaa. Geenit on perseestä...ja syvältä! :curs:

ZweCCo sanoi:
Tulipa tuossa viikolla kivaa palautetta taitaja kisoissa. Sain kämppikseks toisesta koulusta olevan tyypin ja se sitten tuli eka kisapäivänä kattomaan siihen missä minä kisailin. Sitten illalla sano hotellilla että "hyvin näki missä äijä on ku on kaks kertaa isompi muita.. ne muut on semmosia että kun vähän puhaltas niin lentäsvät nurin". :rock: Sitten toinen oli yks opettaja joka kävi kattelemassa siinä. Törmäsin sitten siellä käytävällä myöhemmin siihen niin ekana kysy että "monentenako oot?" ja sen jälkeen heti että "sulla on kyllä hartiat levinny viime vuodesta.. oot tainnu puntteja nostella". :) Sit vielä se kämppis paluumatkalla puhu että "aluks vähän pelotti kun tommonen saatanan iso äijä tuli asumaan samaan huoneeseen mutta sitten selviskin että oot huumorimiehiä" ja useemman kerran sano jotain että "..kun oot tommonen körmy". :D
:offtopic: Saako kysyä mihin lajiin osallistuit? Itsekin olin kilpailemassa ja pronssia tuli :)

Pexi_ sanoi:
:offtopic: Saako kysyä mihin lajiin osallistuit? Itsekin olin kilpailemassa ja pronssia tuli :)

:offtopic: jatkuu :)

mihis lajiin sinä osallistuit?

ihteäkkii vähän kiinnostaa kun saattaa joutua lähtemmään ensvuonna kisailemaan, tai no, tiijä sitten jaksaako sitä mutta katellaan

jos nimittäin lähen nii lajina on sitten tuo sähköasennus

:offtopic: loppuu minun osalta

Doggoned sanoi:
Siis tuon heitin ihan vitsinä, totta kai Timba osaa whopata selän niin hyvin, että paremmin ei oikein voisi. Sorry ehkä olikin, mutta enpä varmaan tuommoisia vitsejä enään viitsi sanoa..:rolleyes:

Pexi_ sanoi:
CAD-suunnittelu

Katoppas.
Itse tuli vietettyä siinä cad-suunnittelun osastolla kolmisen päivää.
Eli sinut on bongattu.
Olin siellä rötväämässä toimitsijana, hirmusen innoissaan jaeltiin lappuja suunnitteluassistentin koulutusohjelmasta likkojen kanssa.

Onnittelut ronssista.

Ja :offtopic: loppuu nyt miun osalta, kait.

Tyttökaveri oli tuossa reissussa 1,5vkoa ja kotia päästyään tokaisi minulle, että miksi sinä pullotat noin? :jahas:

Sitä se teettää kun kukaan ei ole vahtimassa syömisiä, niin suuhun tulee tungettua vaikka mitä moskaa... on se ihminen niii-in heikko:itku:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Rascalking sanoi:
Tyttökaveri oli tuossa reissussa 1,5vkoa ja kotia päästyään tokaisi minulle, että miksi sinä pullotat noin? :jahas:

Sitä se teettää kun kukaan ei ole vahtimassa syömisiä, niin suuhun tulee tungettua vaikka mitä moskaa... on se ihminen niii-in heikko:itku:

Ihminen ei heikko ole vaan heikko on ihmisen mieli. :rolleyes:

Kaveri näki mut ilman paitaa ja näytin vähä habaa. Se äimisty ihan täysin. "Siis sullahan on oikeesti IHAN KAUHEEN ISOT lihakset!" :rock: Hauskinta oli että se sai ihan ihmeellisen kohtauksen siitä, huokaili ja naureskeli, sai jonkinlaisen herätyksen vissiiin. Eikä ne ny ees oo niin kauheen isot... erottuva hauis, olkapäät ja timmi vatta vaan. Mutta KYLLÄ se kommentti hiveli ;)

venla sanoi:
Kaveri näki mut ilman paitaa ja näytin vähä habaa. Se äimisty ihan täysin. "Siis sullahan on oikeesti IHAN KAUHEEN ISOT lihakset!" :rock: Hauskinta oli että se sai ihan ihmeellisen kohtauksen siitä, huokaili ja naureskeli, sai jonkinlaisen herätyksen vissiiin. Eikä ne ny ees oo niin kauheen isot... erottuva hauis, olkapäät ja timmi vatta vaan. Mutta KYLLÄ se kommentti hiveli ;)
:kuvia:

Oli mukava pitkästä aikaa kuulla positiivista kommenttia kun lauantaina näin yhen nuoruusvuosien rakkauden( :kuola: ) pitkästä aikaa.
-"Sää oot kasvanu iha hirviästi!"
Paniikissa ja punotus naamalla :nolo: yritin sitte heittää jotai terävää:
-"Noh, eikö se oo hyvä että jonnekipäin edes kasvaa ku on tuo pituuskasvu loppunu.." :david:

Viime lauantaina vanha tuttu, jota en ole nähnyt sitten viime kesän, repäsi baarissa:
"Mähän katoin jo tanssilattialla et ootko sä sä kun sulla on tollanen maskuliininen selkä" !:hyper:

Näytin reenamisesta innostuneelle kaverilleni kuvia, jotka on otettu hyvässä valaistuksessa. Kaverini totesi: "Vi*tu! näytät ihan siltä, että olisit syönyt hormooneja!"

Kaippa tuon voi ottaa positiivisena kommenttina.

male sanoi:
Näytin reenamisesta innostuneelle kaverilleni kuvia, jotka on otettu hyvässä valaistuksessa. Kaverini totesi: "Vi*tu! näytät ihan siltä, että olisit syönyt hormooneja!"

Kaippa tuon voi ottaa positiivisena kommenttina.
Mun mielestäni parasta mitä tämmösille salilla käyville voi sanoo siis paras palaute on, että "Käytätsää jotain horrmoooneja?" Sen isompaa tunnustusta harvoin tulee kavereilta tai porukoilta, kun hormoonejen käyttäminen tarkoittaa taviksilla sitä, että on iso ja lihaksikas tai saanu lihaa luittensa päälle huommattavan paljon lähtötasoon nähden. Helpompi on kavereitten sanoo "Jätkä vetää jotain roinaa ja kuurittelee, kun pieni eläin" kuin, että sanoisi "Ohhoh, sullahan on paljon lihakset kasvavu. Oot kehittyny ihan sikana ja haukkaris näyttää massiiviselta."
;)

Olin tossa joku aika sitte ostamassa pukua. Kun sanoin että pukua tarvis, niin myyjä katsoi ensiksi minuun ja tokaisi sitten että: "sulla on niin leveät hartiat, että sää nähdä löytyykö kokoja" :)

Kyllähän se hieman lämmitti, varsinkin kun kyseessä oli nuori naismyyjä :david:

Äipän kans mesessä viikonloppuna selittäessäni kaverin synnärillä pungertamisesta ja sen vaikeudesta; äiti kysyi että "onko se samanlainen lihaskimppu ?". Hehhee, olis pitäny ottaa printscreen ja laittaa taustakuvaksi...

:jahas:

Back
Ylös Bottom