Parhaat huomautukset

Tehtiin bileissä punnerruksia kilpaa ja voitin sitten kymmenellä toiseksi tulleen. Heti muilta settiä tyyliin "onkos vatsa hyvässä kunnossa" no tietty olin sen verran humalassa että piti nostaa paitaa.

Tää punnerruskisassa hävinnyt siihen että "ei toi ny mitään ihmeellistä oo, joillakin on vaan hyvät geenit. Mulle ei tuu mitään vaikka tahkoan hulluna, tällänen lattana vaan." Painoin kyseistä tyyppiä 10kg enemmän, oltiin saman pituisia.

Oikeesti harmittaa, ei tälläsillä asioilla oo geenien kanssa juurikaan tekemistä, ainakaan kun mun vatsa on ihan tavisvatsa kuitenkin. Vatsoja on kyllä tahkottu helvetisti lajitreeneissä. Nyt tuli sellanen olo että ilmaiseksihan ne vatsapalat esiin hyppää... :(

timse sanoi:
Tehtiin bileissä punnerruksia kilpaa ja voitin sitten kymmenellä toiseksi tulleen. Heti muilta settiä tyyliin "onkos vatsa hyvässä kunnossa" no tietty olin sen verran humalassa että piti nostaa paitaa.
Paljoks meni? :)

Murskasi unelmani piruvie. :wall:

"sust ei IKINÄ saa tulla mikää ällöttävä ruma kehonrakentaja rasvattu aurinko mies", tyttöystävän suusta tullut kommentti :5: . :D

Jep, aika harva nuoruuden suhde nyt ihan loppuelämää kestää. Teet nakertaja tasan niin kuin itse haluat...

Mr.Referee sanoi:
Älä välitä siitä tyttöystävästä. se on kuitenkin tuleva EX-tyttöystävä ;)

elä nyt, en menis lupaamaan, saatikkaa sanomaan. :haart: :haart:

Nakertaja sanoi:
elä nyt, en menis lupaamaan, saatikkaa sanomaan. :haart: :haart:
Katotaan kuukauden päästä uudelleen...:jahas:
Nimim. Kokemusta on monista turhista teinisuhteista.
Kyllä, olen itsekkin vielä ihan samanlainen teini.
Edittiä: Jätä tommonen muija äkkiä joka "kieltää" sulta bodailun ja isoksi kasvamisen.

Ryhmänohjaaja värväsi "karskeja" miehiä vanhojen tanssien lavahommiin... Ensin kysyi kaveriani ja sitten mua :hyper: :jahas:

Ai niin, tässäkös kohdassa mä sitten valittelen että kuinka kynis mä oon ja ryhmänohjaajani on vitun tyhmä eikä tajua mistään mitään? Pisti vaan silmään noissa kaikissa viesteissä...

~Voimariini ~ sanoi:
Katotaan kuukauden päästä uudelleen...:jahas:
Nimim. Kokemusta on monista turhista teinisuhteista.
Edittiä: Jätä tommonen muija äkkiä joka "kieltää" sulta bodailun ja isoksi kasvamisen.

No voi ,oli pikemminkin läppä tuo hänen sanomisensa, mutta mielekiintoinen reaktio muijalta.

kaNi- sanoi:
mitä turhaa.. kyl se muija jättää sit jos kasvaa "liian isoks" ;)
Joo, eikä syytä huoleen; varmasti aina löytyy joku punttibabe, joka nimenomaan on etsinyt sopivaa,isoa, rasvattua karjua kainaloonsa...;) :D

Nakertaja sanoi:
Murskasi unelmani piruvie. :wall:

"sust ei IKINÄ saa tulla mikää ällöttävä ruma kehonrakentaja rasvattu aurinko mies", tyttöystävän suusta tullut kommentti :5: . :D
Onneksi tuo rumuus ym on suhteellinen käsite:D

Tässä kun tuli käyty työterveyslääkärille, niin tuli varmaan paras kommentti, mutta toisaalta hieman arveluttava, koska hän oli mies...

Ensiksi hänen kehuttua minun veri-ja maksa-arvoja, niin hän rupesi kuuntelemaan keuhkojani. Tämän jälkeen hän tokaisi keskustelun lomassa "sinä olet oikein lihaksikas mies". Itse olin että oho... Jälkikäteen heräsi kauheita kammoja mielen syövereistä... Ihmeen nopeasti olen kehittynyt, jos puolen vuoden treenin jälkeen tulee tällaisia kommentteja.

Joskus muuten tuli surffailtua pakkiksen sivuilla ja vilkaisin frendin kanssa super-massan taustakuvaa, niin heti tutulta muijalta tuli kommenttia "tuollaisitko te haluatte?".

blobbari sanoi:
super-massan taustakuvaa, niin heti tutulta muijalta tuli kommenttia "tuollaisitko te haluatte?".

samoja kommentteja oon kans kuullut. joskus koulussa äikän tai uskonnon tunnilla tuli tehtyä punttisuunnitelmaa ja selailtua samalla Lihaskuntoharjoittelun Anatomia kirjaa nii vieressä istuva tyttö " yäk, noi on ihan kauheita"

JESH!!! :) :)

Äsken tulin saunasta, ja nyt jäähdyttelen ilman paitaa. Äiti ja sen miesystävä juo tuolla keittiössä kahvia, ja itsekin sitä juuri hain. Noh, äitin miesystävä katteli vähän aikaa ja sano että "ukolla on epäkkäät kasvanut!"

Ensimmäinen kerta kun joku huomaa jotain muutosta.. jesh :)

kaverit ei meinaa uskoa että käyn vaan punttiksella ja kaurapuurolla...tuli samasessa keskusstelussa mainittua palautusjuoma niin välitön "mikä se on no ilmankos kasvaa jaa sää käytät aineita" ja muijat sanoo joskus steroidiks. :D sitten mulla on kanssa nää et mummo hinkkaa että ei sais liikaa käydä salilla. kerran opettaja käski heitellä ruoka jonosta etuilijat. :D tämmönen patukka ei siellä 185 cm mittasille taida alkaa ...aika hiljasta kuitenkin oli :D

Tuleehan noita päivittäin jotain ihmettelyitä tai hartialäppää: En noihin yleensä kiinnitä huomiota, eikä ne mieltä edes pahemmin lämmitä, mutta ihan lähiaikoina naisten suusta kuullut yliampuvimpia.

Tyttö pubissa koputtaa olalle.
" Mä halusin vaan sanoa että sulla on tosi mahtavat olkapäät ja noi siipilihakset" :heart:

Eilen Fortessa: "Mun mielestä sä oot sairaan komee nykyään"

Fortessa: "Kato Sanni noita hartioita"

Jatkoilla: "Laihduttaa? No ei sun kyllä tarvii yhtään laihduttaa, eihän sulla ole ollenkaan ylipainoa"
hmm...132 kg? Oon varmaan bodipildingpro siinä tapauksessa;)

Ja korostan noita pubijuttuja, en ole itse juonut, olen kuskina kun olen dieetillä, saatana.

RRKalle sanoi:
Tuleehan noita päivittäin jotain ihmettelyitä tai hartialäppää: En noihin yleensä kiinnitä huomiota, eikä ne mieltä edes pahemmin lämmitä, mutta ihan lähiaikoina naisten suusta kuullut yliampuvimpia.

Tyttö pubissa koputtaa olalle.
" Mä halusin vaan sanoa että sulla on tosi mahtavat olkapäät ja noi siipilihakset" :heart:

Eilen Fortessa: "Mun mielestä sä oot sairaan komee nykyään"

Fortessa: "Kato Sanni noita hartioita"

Jatkoilla: "Laihduttaa? No ei sun kyllä tarvii yhtään laihduttaa, eihän sulla ole ollenkaan ylipainoa"
hmm...132 kg? Oon varmaan bodipildingpro siinä tapauksessa;)

Ja korostan noita pubijuttuja, en ole itse juonut, olen kuskina kun olen dieetillä, saatana.
Ja naisetko eivät tykkää botareista?? Luulen vaan, että eivät pidä sen takia, koska harva kuitenkin pitää itsestään huolta, muutenhan he haukkuisivat kaljavatta jätkiään.

Back
Ylös Bottom