Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Evil Joe sanoi:
Stressmannilla kokeilin myyjän avustuksella samettibleiseriä mutta mikään koko ei sopinut. Pienet jäi hartioista kiinni ja isommat oli vatsan kohdalta turhankin väljiä. "Sulla on niin leveet hartiat", vanhempi naispuolinen myyjä ihali. Tsihi, ehkä, ehkä!!

Duunikaverit ovat alkaneet kutsua mua Botox-perseeksi tai tuttavallisemmin Botoxiksi. Otan kohteliaisuutena.

pukua ostaessa huomaa kyllä hyvin, että jotain on tullut tehtyä. Keväällä kun uutta kävin hakemassa, niin myyjä siinä pähkäili, että leveet on hartiat. Tuli kyllä hyvä mieli varsinkin kun reeni on taas ollut vuoden verran on/off tyyppistä jumppailua.

Yhtä#Hauista sanoi:
Yksi tuttu ihminen, huumoriveikko, totesi toissapäivänä:

"voiiii kun sinulla on peppu kasvanu!!! komea tyrkkypylly!"

:lol2: Otin kohteliaisuutena:D

:kuvia: perkele

Alec sanoi:
joo kuvat kelpais :)
edit: huomasin muuten expossa että kaikilla fitness tytöillä on kaameen kokoset pyllyt. Siis ei leveet vaan semmosen fitnes pyllyt. eli just tuommonen "tyrkkypylly"

edit2: Sit kun ne just seiso hyllyjen takana niin ei näkyny kun pyllyt, oli hassun näköstä :)

En tiedä mitenkä tuon nyt ottais, mutta porukoilta tuli lahjaksi vatsapenkki. :D Muistan kyllä kuinka tässä kerran koneella ilman paitaa istuessani äiti huomautteli että milloinkas tuo lähtee ja katteli mun vattakumpua. Ehkä jonkinlainen kannustava kannanotta tai jotain?!

JP Fux sanoi:
edit2: Sit kun ne just seiso hyllyjen takana niin ei näkyny kun pyllyt, oli hassun näköstä :)

Mitä siellä hyllyn takana sä oikeen oot tehny :hyper:

Tos yks ilta valittelin äidille et on vähä polvet kipeet, ku olin ollu lemppaamassa.. Kun oli niit pakettei tyrkkiny polvien kanssa vähä liikkeelle, kun lyhyt kaveri ku oon.. Niin olin sit siinä alushousut jalassa, niin äiti katto polviinpäin ja kävi nauraa..
Mä: WTF?
Ä: No on vissii vähä joo kipeet, näyttää siltä..
Mä: Mites niin? Ei niis näy ees ainakaa viel mustelmii.
Ä: Oha ne vissii vähä turvonnu ku polvien yläpuolel kuopat.
Mä: Juujuu.. Sit pois.. Enkä tajunnu mikä niis oli vialla..

Illemmalla jääkaapilt ku olin hakemassa tietenki rahkaa :lol2:
Ä sano I:lle: Katos ton "Bauerin" polvii, kauheet kuopat siin päällä.
I: Hahaha niin onki..
Mä: Mikä niissä nyt on?!?!
Ä: Noh noi kuopat siinä yläpuolel!
Mä: Siis nää vai? Etureittä näytin..
Ä: Just ne!
Mä: No prkle nehä on silkkaa lihasta! Etureisihä tää on!
Ä: Aih :eek:
Mä: Sitä siis sä tarkotit..

Äiti ihmetteli sitä kun reisi niinku ulkonee mulla tonne sivulle, ku on tarttun vähä lihasta.. Oha niistä jalkatreeneistä jotaa hyötyy ollu, oikeestaa aika kovastikin ;)

Ostin broidille ON 100% whey minttusulkaata joululahjaksi, ja faijan ensikommentti oli (½ läpällä) "onks toi jotain doping ainetta"? :lol2:
Broidi kuitenkin kiitteli, antaa vähän makua siihen perus maustamaton hera+malto settiin :thumbs:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Big Evil sanoi:
Itse käsitin Hunter Killerin viestin niin, ettei salilla käymistä kannata ottaa nuorena niin vakavasti, ettei sitten huomaa 20- vuotiaana kyllästyneensä täysin.

Jos hän näin sanoi, olen täysin samaa mieltä. Nuorilla varsinkin on aina niin hirveä kiire saada sitä lihasta ja voimaa. Kuitenkin hyvin harva jaksaa käydä muutenkaan salilla 60-vuotiaaksi asti, niin ei sitä kannata aina ottaa niin tosissaan. Kohtuullisellakin treenillä saa viidessä vuodessa järkyttävästi aikaan, vaikka pitäisi vähän hauskaakin.

IMO

Kiitos, että olet olemassa!Muille en edes jaksa kommentoida yhtään mitään.
Mukavaa, että joku YMMÄRTÄÄ lukemansa:worship:

Kun oltiin eilen lähdössä isovanhemmilta perinteiseltä joulupäiväruokailuilta, siinä sitten sanottiin heiheit kaikille, niin enon vaimo totes "sä vaan tuut paremmaksi, mutta ihan pienenä vinkkinä, voisit tota salilla käyntiä vähentää niin olis vielä parempi" :eek: On kuulemma liian isot lihakset ja lihakset on rumia.

Ei hän sitä tajunnut, mutta toi vaan lisämotivaatiota treeneihin em. kommentilla :D

Tädin mies heitti eilen kahvipyödässä: "On sulta toto pintaa lähteny aika mukavasti." Aluksi mietin vähän aikaa että mitenkä tuohon nyt pitäis suhtautua kunnes tajusin, että se tarkoitti että olen laihtunut:D . Onhan tota fläsää polteltu reilu 9kg viime kesästä joten hyvä mielihän siitä lopulta tuli.

Yhtä#Hauista sanoi:
Ei pelkästä pepusta voi laittaa kuvia:david: :lol2: Laitan myöhemmin tässä tosta selästä kun se on kasvanu ja paksuuntunu aika reilusti...

Kun vaan noista epäkkäistä ei tulis liian Buffalot...:eek:

Kyllä voi laittaa!

Yhtä#Hauista sanoi:
Ei pelkästä pepusta voi laittaa kuvia:david: :lol2:
aion olla eri mieltä ;) :lol2:

Empä yleensä tänne kommentteja kirjoittele, vaikka niitä satelee yllättävänkin paljon. No, jouluna näin kuitenkin pitkästä aikaa sukulaisia, joita en ollut nähnyt vuoteen, niin siinähän ne kaikki ihmetteli, että kuinka olen kasvanut. Eräs vanhempi mies sitten tulee viereen istumaan ja vaivihkaa toteaa, että "sä taidat syödä niitä nappeja, kun kädet ja olkapäät on noin isot". Eihän siinä voinut kuin revetä ja todeta, että ihan naturaalina mennään :D , vaatteiden tuomaa illuusiota prkl.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom