Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
viime vkl juhlittii kaverin synttäreitä baarissa ja kaverit noukki jonku tuntemattoman n.20v tyären jatkoille kaverin luo, otin sit paidan pois ku ite sänky kunnos siis nukkumis kunnos :D tyttö sit siihe "sun on pakko olla homo" meikä "miten niin?!" tyttö "noku kaikki isot bodarit on monesti homoja". Tainnu tyttö kattoa liikaa leffoja:D

ps. enkä ole homo ENKÄ varsinkaan iso:kippis1:

Dynamite88 sanoi:
viime vkl juhlittii kaverin synttäreitä baarissa ja kaverit noukki jonku tuntemattoman n.20v tyären jatkoille kaverin luo, otin sit paidan pois ku ite sänky kunnos siis nukkumis kunnos :D tyttö sit siihe "sun on pakko olla homo" meikä "miten niin?!" tyttö "noku kaikki isot bodarit on monesti homoja". Tainnu tyttö kattoa liikaa leffoja:D

Tuossa tilanteessa ei auta mikään muu kuin todistaa tytölle ettei ole homo... :whip:

Tuosta Dynamiten jutusta tuli mieleen kuulin yhden jutun jossa bodareita haukuttiin homoiksi niin kalifornian kuvernööri Arnold Schwarzenegger kielsi homoavioliitot niin oli porukka vähän ällikällä lyöty. :D

Hauskaa ja vähän ärsyttävää, kun melkein jokainen lihaksikkaaksi kehuttu nöyristellen toteaa lopussa olevansa pieni/kynis/kääpiö. Mikä siinä niin hävettää? Turha täällä on nöyristellä.

Hyvä puhua, kun minun muskeleitani ei ole koskaan kehuttu. Viimeisin kommentti oli, että "sua ei ole enää kiva hieroa, kun sun lihakset on pienentyneet." D'oh! Tammikuussa alkaa kovat treenit, prkl...

Pink Spider sanoi:
Hauskaa ja vähän ärsyttävää, kun melkein jokainen lihaksikkaaksi kehuttu nöyristellen toteaa lopussa olevansa pieni/kynis/kääpiö. Mikä siinä niin hävettää? Turha täällä on nöyristellä.
Taviksen mielestä se hullun hormonibodarin näköinen nyt ei vaan todellisuudessa oikeasti ole niin iso.

"Toisaalta se on hyvä, että minulla ei ole aikaa mihinkään muuhun, koska nämä nykyajan nuoret ovat sekopäisiä, ryypäävät minkä kerkeevät ja tekevät pahojaan sillä välin kun mie oon bulkilla tai dietillä. Ja ei minulla ole semmoinen asenne, että sinne gymille on pakko päästä vaan se on elämän tapa ja siitä minua ei erota mikään muu kuin kuolema, sitten joskus."

Joo mullakin on sama mielipide.Muut minun ikäiset juovat v-loppuisin niin minä olen salilla.

Tänään sain huomauttaa itselleni että vanha talvitakkini joka oli ihan liian iso vielä vuosi sitten, tuntui nyt varsin sopivalta hartioista. Voitto!

Dynamite88 sanoi:

Hohhoh, mies on profiilin mukaan 187,5 cm / 110 kg, ja väittää et ei ole iso. Voi meitä bodareita.:lol2:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Vähättelystäkin tullut nykyään jo kehumista. =)

Timba79 sanoi:
Mielipiteitäpä hyvinkin, mutta joskus ehkä kannattaa vähän niitä sananvalintoja miettiä, varsinkin jos se toinen osapuoli on nuori aloitteleva kaveri. NGV nyt tuntuu olevan asioihin perehtynyt, eikä varmaan vähästä säikähdä, mutta joku muua samanikäinen saattaa vaikka säikähtääkin.

Siinä olen samaa mieltä, että sitä kavereiden kanssa touhuamista pitää olla ja turha hifistely ei ketään kasvata. Mutta jos nuori on innostunut ja haluaa treenata tosissaan (vaikka sen kaljanjuomisen sijasta) niin ei pitäisi kenenkään nähdä vaivaa. Vai pelkääkö joku että nuori kasvaa parissa vuodessa ohi.:evil:
Joo olenhan minä jotenkin asioista perehtynyt ja enkä säihkädä vaikka täällä joku haukuisikin hulluksi tai joksikin muuksi. Itse arvosta ihmisiä jotka näkevät vaivaa tämän harastuksen kanssa sekä syömisissä. Ja IMO tämä on paljon parempi harastus ja tästä saa enemmän irti kuin alkoholin litkimisestä ja vaikka noin parin vuoden päästä ikää onkin juoda niin mielummin jätän tuon puuhan jollekkin muulle. Niin ja tuosta, että jotkut pelkäävät, että kasvan ohi, noh siitä nyt ei oole pelkoa kun geenit eivät ole parhaat mahdolliset tähän lajiin, meinaan kaikki sukulaiset ovat pulleita tai laihoja.:lol2:

Tosin jos tämän harastuksen aloittaa nuorena tosissaan niin silloin tuloksia saa sitten myöhemmin.

Timba79 sanoi:
Totta, mutta jos sitä lihasta ja tulosta ihan oikeasti haluaa, ei se sinnepäin tekeminen suurinpiirtein riittävästi syömällä kyllä pitkälle vie. Ja kokemusta tästä on ihan riittävästi ja syynä ei ollut mikään muu kuin tiedonpuute.

Salilla riittää kun käy 3-4 kertaa viikossa ja siinä treenissä menee pesuineen yleensä se pari tuntia, eli jää varmasti aikaa riittävästi siihe hauskanpitoonkin.
Hmm, olen täysin samaa mieltä. Se, että jos ne syömiset ovat miten sattuu ja yleensä ne ovat päin metsää ja jos verrataan tämmöistä ruokavaliota vetävää kaveria semmoiseen kaveriin jonka ruokavalio on tip tpo kunnossa niin 5 vuodessa kehityksellä on suuri ero. Niin ja ehkä tuota aikaa jää muuhunkin esim. hauskan pitoon, joka on mennä salille tekemään aerobista kuntopyörällä tai crossarilla ja lukea ilmaiseksi Bodylehteä.:rock:

l0b0 sanoi:
Hatun nosto sulle! Kumpa minäkin olisin ollut 15-vuotiaana noin fiksu. Minä ajoin vaan mopolla ja join kaljaa muitten poikien kanssa puskassa. Tsemppiä vaan ja hyvää joulua
Älä nyt hyvä mies sitä hattuas nosta päästä, pää palelee.. Niin no ei ihan jokainen ole näin panostautunut tähän hommaan, mutta jotkut viitsivät uhrata elämästään suurimman osan salille sekä syömisille. Serkku sanoi silloin, kun olin jyväskylässä VIP-meetingissä, että "eikös tuommoinen elämä ole surkeata eikä olenkaan vapaata, kun noita jauhoja pitää syödä ja laskea noita kaloreita", totesin tähän "mitäh täähän se vasta eläämaa onkin..":lol2:
Niin ja tsempiä sullekin ja mennään treenailemaan joskus kahdestaan ja hyvää joulua sekä parempaa massan hankinta vuotta..:thumbs:

oikea asenne NGV :thumbs: olisimpa minäkin ollut yhtä fiksu ja treenannut tuolloin kun aika oli otollista...ei vaan piti liikkua isojen poikien kanssa juomassa kaljaa, oksentelemassa :urjo: ja kasvattamassa kaljamahaa :( paljo parempi fiiliskin kun ei tarvi joka sunnuntaiaamu herätä krapulassa. sitä paitsi jos juomista harrastaa se tuntuu paljon mukavemmalta ja hienommalta kun sitä tekee harvoin niin niistä kerroista ottaa ilon kunnolla irti! eli ei muutaku jatka samaa mallii ja tsemiä treeneihin! :whip:

Mulla taas meni koko tuo hauska yläasteikä sivu suun ankaran lajitreenin takia... lukiossa sitten vasta rupesin liikkumaan bileissä yms. Ekan kerran join kokonaisen kaljapullollisen (wow) 18 vuotiaana, viinaa maistoin joskus silloin myös. Ikänä en oo oksentanu vielä.

Mutta kyllä sitä hauskaa voinee pitää selvin päinkin, tuo valvominen yhdistettynä viinaan ja tanssilattialla hikoilemiseen on ikävä yhdistelmä. Ja baarin sulkeuduttua tietysti kebab tai vastaava naamariin....... ei vaan sovi mulle.

Don't overdo it.

Eilen iltana punkatessani erään naispuolisen kaverini luona:
Istuskelin sohvalla ilman paitaa, niin tämä kaveri tökkii selkää ja kun kysyn, että mitä siellä nyt on niin tämä sanoo "Nokun siusta huomaa, että oot selkää treenannu..harvemmin näkee tuollaista selkää.." "aijaa..mie luulin et siellä ois jotain paskaa.. :D"

Tän kommentin takii oli hymy perseessä koko loppuillan, mutta onnistuin peittämään sen taidokkaasti. :D vihdoinkin jotain kommenttii selästä.:thumbs: :rock:

Istuttiin tyttären kanssa ( 2v7kk ) naamat vastakkain tortulla, jolloin se tokaisi, että isi sulla on ihanat tissit ja ihana paita. Olin yläkroppa paljaana, ehkä se tarkoitti rintakarvoja...

Joululomalle kotiin tultuani isän suusta kuultua:
"Meidän tytöstähän on tullu oikeen bodarinnäkönen!"...:lol2:

Eräs tyttö kertoi mesessä, että kun kaupungilla nähtiin niin ei meinannut tunistaa sua, kun susta on tullut tuommoinen lihaskimmpu. IMO näytin siinä isossa takissa ihan älyttömän läskiltä, mutta tuo antoi paljon motivaatiota huomisen ojentaja+olkapää treeniin.:D

No en tiä olisko tästä pitäny vetää herne nenään vai olla tyytyväinen ku tyttöystävä yks kerta sano et: "hei mikset sä oo kertonu mulle et sulla on vatsalihakset?" :jahas:

Stressmannilla kokeilin myyjän avustuksella samettibleiseriä mutta mikään koko ei sopinut. Pienet jäi hartioista kiinni ja isommat oli vatsan kohdalta turhankin väljiä. "Sulla on niin leveet hartiat", vanhempi naispuolinen myyjä ihali. Tsihi, ehkä, ehkä!!

Duunikaverit ovat alkaneet kutsua mua Botox-perseeksi tai tuttavallisemmin Botoxiksi. Otan kohteliaisuutena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom