Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaverin kaa oltiin salilla, ni se sano mulle, että vielä kun ton pienen kaksoisleuan saisit pois, ni näyttäsit ihan gorillalta... Otin kohteliaisuutena :D
Mut silti ehkä aika alottaa dieetti:whip:

Kaverin kaa oltiin salilla, ni se sano mulle, että vielä kun ton pienen kaksoisleuan saisit pois, ni näyttäsit ihan gorillalta... Otin kohteliaisuutena :D
Mut silti ehkä aika alottaa dieetti:whip:

Topah sanoi:
Tänään sain yhdeltä naiselta hierontaa ja hän sanoi, että sulla on tosi isot lihakset. No kun hän jatkoi hierontaa olkapäihin hän sanoi, että älä jännitä niitä. No en itse asiassa jännittänyt yhtään vaan olin aivan rentona. Sitten jännitin oikein kunnolla, niin leidi oli ihmeissään. Ei ilmeisesti ole muija edes hieman treenattua kroppaa koskaan saanut. Kyllä tekee hyvää nämä kommentit, kun oon kerran treenannu hullun lailla. Vieläkään en ole tyytyväinen ja tästä on hyvä jatkaa. Jokainen pos. kommentti tuo lisää motivaatiota. :)
Oliko sama muija keneltä sait pesää eilen vai joko on uusi nainen menossa?
:love: :D

Petu80 sanoi:
Jouluna äitimuorin luona sanoin velipojalle et maista tuota uutta salmiakin makusta protskua, ni äiti siihen että älä anna sille nyt niitä sun mömmöjäs ku sen joutuu ajaa tänää viel autolla..:D

:hyper: Parhaimpia ever. Voi jestas mitä nää ihmiset luulee. Sama kun mä ostin ensimmäiset lisäravinteet ja näytin sillon äitille niin se että "ei kai noi oo niitä jotain viron mafian salakuljettamia aineita". :lol2: Kohtuullisen huolestuttavaa olis jos asia noin ois koska siinä tapauksessahan prismakin ois viron mafian kans tekemisissä. :D

ZweCCo sanoi:
:hyper: Parhaimpia ever. Voi jestas mitä nää ihmiset luulee. Sama kun mä ostin ensimmäiset lisäravinteet ja näytin sillon äitille niin se että "ei kai noi oo niitä jotain viron mafian salakuljettamia aineita". :lol2: Kohtuullisen huolestuttavaa olis jos asia noin ois koska siinä tapauksessahan prismakin ois viron mafian kans tekemisissä. :D
ei tämä mitään. serkulle tarjosin ja ei ottanut ylimääräisen kiveksen pelossa :eek: ...isä tossa taas pari päivää sitten valisti että kaikki mikä kasvattaa lihasta on hormooneja :wall: ...toi mulle sentään tänään 900grammaa hera80:ä :haart:

~Voimariini ~ sanoi:
Oliko sama muija keneltä sait pesää eilen vai joko on uusi nainen menossa?
:love: :D

Sama oli. Teki kyllä hieronta(kin) todella hyvää, kun senkin puutteessa on oltu jo tovi. Hieman on krapulaolo, mutta eiköhän se tästä tokene. Itseluottamus nousi kertaheitolla eilisen jälkeen. Nyt voi ottaa hyvin vaikka sadat pakit ja ei tunnu missään. :D

kotka sanoi:
Avovaimo sanoi seuraavasti: "Onpa sulla isot rinnat, anna maitoa." :jahas:.

:hyper: Huippu!

"Noi sun hauikset alko nyt kiihottaan mua." (Eikä mitenkään eroottisessa tilanteessa;) ihan aitoa mielenkiintoa vain.)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
törmäsin uutenavuotena yhteen kaveriin mitä en oo nähny varmaan vuoteen, se vaan tokas että "hei sulle on kasvanu hartiat" :D

Eilisissä bileissä: "Eihän tästä mahdu ohi kulkemaan ku jätkä on noin levee" toivottavasti ei viitannu perseen kokoon :D

Tässä vähän aikaa sitte, Tehtiin maastavetoo ja treeniin nähen( noin 4 kg josta 2 kk tosissaan ohjelman kanssa) iha yllätyin ku sain 100 kg nelosen, sitte kaveri kysy mitäs treenasitte ja kerroin, niin:" Jaahas, mitäs nappeja sä oot vetäny?" JA ku Kaverille piti vyötä vetää kiinni, ja sen sai vetää viimesiin reikiin, niin vierestä kuuluu "saatana mikä rimpula".:D

Jokunen kuukausi sitten luokkakaveri huomautti, miten oon "iso".

Samainen äijä tässä pari viikkoa taaksepäin ohikävellessään kokeili kättä hauiksen kohdalta. "Vittu äijällähän on kädet! Varmaan vedät jotain ihme massajuomaa".

Eilen tuli myös ihan helvetisti kommentteja. Pari kaveria jaksoi koko ajan huomautella miten oon iso, vaikka tosiaan sitä ole. No mut, nyt ainakin löytyy tammikuuksi treenimotivaatiota ihan kunnolla!

Nyt on kyllä pakko laittaa kommenttia jota saanu kuulla viime aikoina.

Kun täällä vanhempien luona joulua ja uutta vuotta vietelty niin on saanu kuulla pari nasevaa kommenttia.

Tuossa joulun alla oltiin pikkuveljelle lahjoja kattelemassa. Ooteltiin sitte autossa isännän kanssa emäntää pankista ko joku rantojen mies temmelsi paikalle (tais olla isännän tuttuja kuitenki). Olin tietenki Corsan takapenkillä toppatakki päällä. Heti oli äijä käsipäivää sanomassa ja silmät ammollaan ihmetteli ko on poika noin isokokonen. Totes sitte kuitenki: "Otan osaa" :D

Toinen kommentti nasahti just äsken ko tuli joku äitin kaveri kylään. Pieni muori ko mikäki. Kuulin sitte ko se sano äitille: "Missäs se teän pikkunen on ko olis joululahja sille?" Kohta sitte meikäläisen huoneen ovi aukeaa ja muori steppailee sisään, ojentaa mulle pari suklaalevyä ja toteaa: "Tässäpä ois pikkuselle" :lol2:

Mie jo olin siinä uskossa että ois jotaki saavuttanu tuolla armottomalla reenaamisella. :rolleyes:

hehe pakko pistää pari viikkoa sitten sattunut tapaus.

Olin illalla kävelemässä kioskille viemään lottoa ja aioin soittaa muijalle kysyäkseni "numeroita". Pysähdyin sitten siihen n100m päähän ja jäin kaivelemaan puhelinta taskustani, kun yht'äkkiä takaa kuuluu hirveä askelten töminä ja mun jalkoihin törmäsi jotain. Katsahdin alas ja siinä seisoo suu auki, silmät kirkkaina, sellainen 4-6v poika ja toteaa "anteeks setä, mun oli pakko". :eek: sit se lähtee kirmaamaan takasin mielipuolista naurua päästellen ja huutaa jollekkin kaverilleen lumikinoksen huipulla "ei vitsi se oli liian iso, ei se kaatunu" :lol2:

Olin pudota polvilleni nauramaan.
Pistetään massiivisen talvitakin ja jouluruokien piikkiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom