Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tora sanoi:
Tyttöystävä sanoi saunassa: Sä oot iso. Naureskelin ja lähdin suihkuun. :)

Niin mitähän tarkoitti? :hyper: :D

Joulupäivänä ku oltiin saunomassa, monet ilmoittivat että olen jättiläinen.. eli dieetin aika.

Pikkuveljen avokki sano etten voi tulla enää niitten olohuoneeseen koska on liian isot hartiat... pari kertaa ku sama taulu melkein tippu.

Jouluna kaikki sukulaiset ihmetteli miten oon vielä kasvanu pituutta. Pituutta ei ole tullut moneen vuoteen, mutta kai tuo 15kg painon nousu sen tekee:)

ollaan kaverin kaa käyty jonki aikaa salilla ja saatiin sellanen kommentti mun veljeni kaverilta että ei voitu ku :hyper: :) joku totisempi ois voinu suuttuakin seuraavasta, mutta eihän totuudesta voi itteensä ottaa ;)

Tike: Niin te käytte siis salilla?
Mä: joo ollaan jonki aikaa käyty
Tike: No ette te ainaka rintoja oo tehny

känniläisen suustahan sen totuuden kuulee :lol2:

niin siis parhaat huomatukset osiolle tää sen takia että tää onkin melkein ainoa kommentti mitä meille on tullu :( heheh

Toissapäivänä näin isoveljen vaimon perhettä ja sukua pitkään aikaan. Kun ekaa kertaa näin perheen isän sinä iltana, oli eka kommentti: "Ei hemmetti olet sinäkin kyllä kasvanu vietävästi! Pottua oot ainakin syöny!" Ja kokeili samalla forkusta. :hyper: !

Tämä seuraava keskustelu sopii varmaankin tänne threadiin.
Olin ostamassa urheilukaupasta Hooteeärrää tossa muutama päivä sitten, kun vanha pussi oli just loppunut. Nappasin pussin ja hyllystä ja vein kassalle:
-Myyjä: Minkäs ikänen sä oot?
-Minä: 17, miten niin?
-Myyjä: No, näitä tämmösiä proteiinijauhoja ei sais käyttää aläikäiset, jos meinaa vielä kasvaa.
-Minä: Aha.
-Myyjä: Sitten tässä pussissa on vielä sitä kreatiinia. Ootko tietoinen siitä?
-Minä: Joo, enköhän mä oo perillä siitä asiasta.
-Myyjä: Sitä kreatiiniakaan ei suositella vielä pituutta kasvaville, kun se pysäyttää pituuskasvun.
-Minä:........
-Myyjä: Sähän sanoit olevas 17, joten tuskinpa tosta enää kasvat eli voin varmaan myydä tän sulle.
-Minä: En mä tästä mihinkään enää kasva muuta kuin leveyttä, joten voit huoletta myydä..:rolleyes:

En jaksanu jäädä sitten pitään mitään luentoon siihen myyjälle, kun oli muutenkin kiire. Saisi tollaset myyjät, jotka ei asiasta mitään tiedä pitää suunsa kiinni. Myyjänä toimi sellanen yli 40 nainen

Tora sanoi:
Tyttöystävä sanoi saunassa: Sä oot iso. Naureskelin ja lähdin suihkuun. :)

Liitteet

• musti.gif
    musti.gif
    4,8 KB · Katsottu: 1 281
Joululahjaksi sain Muumi-aiheisen kahvimukin jossa oli kuvattuna tämä jäisen vanan peräänsä jättävä mörkö..äiti ja sisko oli hommannut kaikille saman aiheiset mukit ja kertoivat niissä esiintyvien hahmojen kuvaavan jotenki lahjan saajaa..itse kun kysyin syytä just mörkö-mukiin äitini sanoi että " kun sinusta on tullut tuommonen mörökölli.." ja pullisteli edessäni:D

Minusta on vissiin tullut erittäin ruma viime aikoina kun jo kaksi kertaa ollaan epäilty rosvoksi.

Ensimmäisen kerran olin hakemassa pikkuveljieni soittimia musiikkiopistosta. Törmäsin luokkaan jossa torvet olivat, ja siellä oli joku vanha opettaja oppilaineen. Tokaisin että "tulin hakemaan nämä torvet", johon opettaja vain "no en mä uskalla kieltääkään..."

Toisella kerralla joku avaimet autoonsa jättänyt kysyi "murtautuisitko autooni, unohdin avaimet sinne?" Ympärillä oli muitakin ihmisiä ja tämä tyyppi käveli erehtymättä suoraan minun luokseni. :jahas:

Kaverini äiti jota en ole nähnyt pitkään aikaan katsoi minua pitkään ja totesi että minusta on tullut "aika tuhti."

Oma äiti kutsui minua läskiksi ja sanoi ettei kukaan tyttö koskaan voi pitää minusta jos jatkan tällä linjalla.

No kai tämä kaikki vain merkitsee sitä, että on dieetin aika... :rolleyes:

Viime viikon perjantaina kävi hauska tilanne junassa. Oltiin jäämässä viitsun kanssa pysäkillä pois Leppävaarassa ja seisoskeltiin siinä oviaukossa. Vanhempi naishenkilö otti sitten rennosti kädellä tukea mun rinnasta ennenkuin parin sekunnin päästä vilkaisi taaksepäin ja kommentoi nolona; "Anteeksi, luulin että sä oot ovi" :D

Hynkkä sanoi:
Viime viikon perjantaina kävi hauska tilanne junassa. Oltiin jäämässä viitsun kanssa pysäkillä pois Leppävaarassa ja seisoskeltiin siinä oviaukossa. Vanhempi naishenkilö otti sitten rennosti kädellä tukea mun rinnasta ennenkuin parin sekunnin päästä vilkaisi taaksepäin ja kommentoi nolona; "Anteeksi, luulin että sä oot ovi" :D

:lol2: :lol2: :lol2:

Vähän kova!

Jerkko sanoi:
Jouluna kaikki sukulaiset ihmetteli miten oon vielä kasvanu pituutta. Pituutta ei ole tullut moneen vuoteen, mutta kai tuo 15kg painon nousu sen tekee:)

Samat kommentit, mutta painoa lisää vain 10kg. :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kaveri sanoi,että alkaa näköjään kyllä vähän mahaa tulemaan,eli olen siis ainakin jostain kasvanut:hyper: hienoa tämä bulkkaus:D sais vaan tulla lisäkiloja muuallekkin:curs:

Hynkkä sanoi:

Hahaha, repesin ääneen :D

"Ihanat käsilihakset" sanoi eräs ystäväni tässä taannoin :)

äiti katsoi ojentajaa ja kysyi: -onko toi joku lihas :)

ja yks kiva pimu näki valokuvan ja sanoi: -onpa hyvä kuva

fiilis oli ja on korkealla, jotain on saavutettu. :kippis1:

Heh olin mummolassa käymässä tässä joulun pyhien jälkeen, ja noh mummon eka laini puolen vuoden ja puolen vuoden intin jälkeen oli:

"Nonni nyt susta on tullu tollanen laiha, kivannäkönen poika..."

:D Hieman harmitti

koosta ei juurikaan oo tullu huomautuksia. parhaat kommentit oon kuullu proteiini juomista. isä möläytti kerran että "eikö lehmille syötetä tuota samaa litkua?". pikkuveli, joka on kohta 16, kysy kerran että "mitä hyötyä tuota on juoda, eikö se tuu kusen mukana ulos?" :D

Tänään (tai oikeestaan eilen) sain raahattua yhen kaverin mukaan salille pitkästä aikaa. Oli se ihan mukavaa kun aloittelin siinä penkkiä ja kaveri kehaisi: "joo on sulle näemmä tota kehitystäkin tullut". =) Sitten kun käytiin puntarilla niin huomattiin kumpikin kauhuksemme että painan 6,5kg enemmän kuin hän. :hyper: (kaverini on hieman ylipainoinen). Sitten oli hyvä kun kaveri sanoi: "Sä painat enemmän mutta missä se sun maha on?" ;) Hyvät fiilikset jäi, tsemppiä tuli treenaukseen roppakaupalla.

Muutenkin tämä topik on hyvä motivaationkasvattaja.

Jouluna äitimuorin luona sanoin velipojalle et maista tuota uutta salmiakin makusta protskua, ni äiti siihen että älä anna sille nyt niitä sun mömmöjäs ku sen joutuu ajaa tänää viel autolla..:D

Tyttöystävä: Sulla on hartiat leventyny, perse ja maha kutistunu, kädet kasvanu ja naama turvonnu. :jahas:

Tänään sain yhdeltä naiselta hierontaa ja hän sanoi, että sulla on tosi isot lihakset. No kun hän jatkoi hierontaa olkapäihin hän sanoi, että älä jännitä niitä. No en itse asiassa jännittänyt yhtään vaan olin aivan rentona. Sitten jännitin oikein kunnolla, niin leidi oli ihmeissään. Ei ilmeisesti ole muija edes hieman treenattua kroppaa koskaan saanut. Kyllä tekee hyvää nämä kommentit, kun oon kerran treenannu hullun lailla. Vieläkään en ole tyytyväinen ja tästä on hyvä jatkaa. Jokainen pos. kommentti tuo lisää motivaatiota. :)

Kaverin kaa oltiin salilla, ni se sano mulle, että vielä kun ton pienen kaksoisleuan saisit pois, ni näyttäsit ihan gorillalta... Otin kohteliaisuutena :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom