Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Äidin työkaveri:
Mitä sä oles syöny? sähän oot kauheen kokonen!
(kauhee kynis:) mitat 174/70 :( )

hymyilytti koko loppu päivän:)

No kerran yks tuttu huomautti salille, että "sun kätes on kyllä paksuuntunu siitä mitä ne ennen oli" ja vanhemmilta kehuvaa kommenttia. :D

-Ei tuo nyt perkele ole enää normaalia vetää melkeen pellillistä makaroonilaatikkoa päivässä.

-Etkai sinä käytä niitä hormooneja?

Ja päälle näitä satunnaisia kateellisten kommentteja:
-No niin, no sä vedät nuita jauhoja. Ite punttaan sentään rehellisesti.

HassuSetä sanoi:
-No niin, no sä vedät nuita jauhoja. Ite punttaan sentään rehellisesti.

Mulla tuppautuu aina naurattamaan nuo jotkut jotka luulee proteiiniä/kreatiinia ynm. joksikin jauhoiksi joka kasvattaa itsestään lihasta. :hyper:

SS-Adler sanoi:
Mulla tuppautuu aina naurattamaan nuo jotkut jotka luulee proteiiniä/kreatiinia ynm. joksikin jauhoiksi joka kasvattaa itsestään lihasta. :hyper:
Olisikin noin, niin kaikki olisivat Colemaneja sekä Cutlereita..:D

SS-Adler sanoi:
Jep, näitä on itsekkin saanu kuulla. "Kato, kun ei rehellisesti pärjää niin pitää vedellä noita jauhoja. Mulla kasvaa lihakset ilman tommosia."
"Kyllähän noilla pitääkin tulla kauhee haba, tollasilla kaikenmaailman mömmöillä." yms. :rolleyes:
Sitten mikä on kanssa huvittavaa on, kun kreatiinin tuntuu jokainen tietämätön laskevan vähintään kasvuhormonien kanssa samaan sarjaan.

HassuSetä sanoi:
-Ei tuo nyt perkele ole enää normaalia vetää melkeen pellillistä makaroonilaatikkoa päivässä.

Ei todellakaan. Kuka normaali tekee pellillä makaronilaatikkoa? Eikö siitä tule kuivaa? ;)

Kaverin isoveli yhtenä päivänä: "kai sitä kun et natuna reenaa" tarkoittaen siis proteiinijauhoja kasvaa. :) Pikkusisko tossa yhtenä iltana kun tein vatsoja ilman paitaa, sulla on toi yläkroppa jo aika iso. :) 176/85

NGV sanoi:
Eilen Gym:in pikku jouluissa eräs nainen sanoi "katos sinähän olet se poika joka tykkää polkea crossarilla." Sanoin tuohon "no olenhan minä, on se niin hyvä laite. Tuon jälkeen se totes "yhden kerran kun olit polkemassa crossarilla niin olit niin valkoinen, että olis tehnyt mieli sanoa, mee hyvä poika syömään tai ees juomaan, kun noi laiha olet." Tästä sain hyvää tuntoa, sillä silloin olin dietillä and so on..:D

Anteeksi nyt kauheasti,mutta mitä 15v kaveri tekee dietillä??Näin kaverin kautta sun kuvat vip-osiolta ja voin sanoa, ettei laihduttaminen ainakaan ole siulle tällä hetkellä tärkeää...Kenenkään 15v kaverin ei tulisi olla dietillä, ikinä.
Tossa iässä elämään pitäisi mahtua vähän muutakin, kuin sali,herra ja koulu.
Treenaaminen on tärkeää toki ja uskonto on henkilökohtainen asia, mutta oikeasti:älä tee treenaamisesta noin suurta asiaa.Poltat muuten itsesi loppuun liian aikaisin, saattaa jo 20veenä tuntua, ettet koske rautaan enää ikinä...juuri silloin kun alkaa jotain tuloksiakin tulla.
Toki en neuvo sinua miten sun tulis elää, mutta mieti oikeasti.
Tsemiä treeneihin!En tarkoita siis vinoilla, mutta muutaman tiedän jotka oli junnuna niin ehdottomia ja nyt ne o läskejä jotka ei treenaa yhtään mitään..ikää on hurjat 20v tms...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mun käsittääkeni NGV harjoittaa jonkinlaista syklitystä, eli pitää vähän väliin lyhkästä kiritelyjaksoa. Mun mielestä tähän ei todellakaan ole mitään ikärajaa, itse enemmänkin ihailen nuorta kaveria joka viitsii panostaa, kuin että halveksisin häntä.

Pelaa sitä 10 vuotiaat tyypitkin lätkää ja futista tosissaan ja jopa niin tosissaan että lähes jokaisessa tapauksessa tuntuu koulut kärsivän enemmän tai vähemmän. Joten miksi siitä pitää niin iso juttu tehdä jos joku vähän nuorempi kaveri on tosissaan kiinnostunut treenamaan ja syömänä kuin kehonrakentaja?

Mitään ihan järjetöntä dieettiä ei tietenkään kasvuiässä kannata vetää, haittaa todennäköisesti enemmän kasvua mitä yksikään maksimitoisto mavessa tai kyykyssä.

Timba79 sanoi:
Mun käsittääkeni NGV harjoittaa jonkinlaista syklitystä, eli pitää vähän väliin lyhkästä kiritelyjaksoa. Mun mielestä tähän ei todellakaan ole mitään ikärajaa, itse enemmänkin ihailen nuorta kaveria joka viitsii panostaa, kuin että halveksisin häntä.

Pelaa sitä 10 vuotiaat tyypitkin lätkää ja futista tosissaan ja jopa niin tosissaan että lähes jokaisessa tapauksessa tuntuu koulut kärsivän enemmän tai vähemmän. Joten miksi siitä pitää niin iso juttu tehdä jos joku vähän nuorempi kaveri on tosissaan kiinnostunut treenamaan ja syömänä kuin kehonrakentaja?

Mitään ihan järjetöntä dieettiä ei tietenkään kasvuiässä kannata vetää, haittaa todennäköisesti enemmän kasvua mitä yksikään maksimitoisto mavessa tai kyykyssä.

Vai syklitystä?Onnea vaan matkaan, kunhan ei syklitä kohta koko homma.
En omasta mielestäni halveksivasti kirjoittanut, mutta niimpä se sitten vissiin oli...
Noh antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ihailen minäkin ihan jokaista joka panostaa treeniin.
Ja arvasin, että juuri sinä TIMBA, olet ekana puollustamassa NGV:tä, nyt kun on putki päällä näissä veikkauksissa, niin taidan laittaa loton vetämään:kippis1:
Mielipiteitähän ne vaan mullakin on.

hunter killer sanoi:
Anteeksi nyt kauheasti,mutta mitä 15v kaveri tekee dietillä??Näin kaverin kautta sun kuvat vip-osiolta ja voin sanoa, ettei laihduttaminen ainakaan ole siulle tällä hetkellä tärkeää...Kenenkään 15v kaverin ei tulisi olla dietillä, ikinä.
Tossa iässä elämään pitäisi mahtua vähän muutakin, kuin sali,herra ja koulu.
Treenaaminen on tärkeää toki ja uskonto on henkilökohtainen asia, mutta oikeasti:älä tee treenaamisesta noin suurta asiaa.Poltat muuten itsesi loppuun liian aikaisin, saattaa jo 20veenä tuntua, ettet koske rautaan enää ikinä...juuri silloin kun alkaa jotain tuloksiakin tulla.
Toki en neuvo sinua miten sun tulis elää, mutta mieti oikeasti.
Tsemiä treeneihin!En tarkoita siis vinoilla, mutta muutaman tiedän jotka oli junnuna niin ehdottomia ja nyt ne o läskejä jotka ei treenaa yhtään mitään..ikää on hurjat 20v tms...
Mitäh ihmettä, minusta dietata voi vaikka 5-vuotiaana jos sitä fläsää on mitä dietata.:lol2:

Vakavemmin ottaen, pitää taas päästä dietille tuossa joulukuussa. Ja tou viime sivulla oleva komenti tarkoitta aikoa sitten tapahtunutta, eli muistaakseni painoin alimmillaan joku 56,5 aamupainona joten en yhtään ihmettelekkään vaikka nainen noin sanoi. Niin itsekkin huomasin, että katos aikaa ei ole mihinkään muuhun kuin olla gymillä, kirkossa ja koulussakin pitäisi olla. Hmm jos tarkkemin ottaa niin olen itse asiassa kotona näin arkipäivisin noin 2-4 tuntia heräillä ja sitten about 9 tuntia kasvattamassa lihaa unimaailmassa.:lol2:

Toisaalta se on hyvä, että minulla ei ole aikaa mihinkään muuhun, koska nämä nykyajan nuoret ovat sekopäisiä, ryypäävät minkä kerkeevät ja tekevät pahojaan sillä välin kun mie oon bulkilla tai dietillä. Ja ei minulla ole semmoinen asenne, että sinne gymille on pakko päästä vaan se on elämän tapa ja siitä minua ei erota mikään muu kuin kuolema, sitten joskus.

Ja ihmettelit, että mitä järkeä aloittaa näin nuorena tämä harrastus, noh se minkä aikaisin aloittaa niin saa tuloksia sitten vähän vanhempana. Ja itse asiassa tämä oli ainut laji jota pystyi harastamaan, ilman muita, koska esim. muissa harastuksissa oman ikäiset kaverit olivat niin edellä minua, että se ei olisi käynyt and so on. Ja minusta on aivan normaalia laskea kaloreita ja paljonkos niitä hiilareita ja rasvaja tulee ja käydä salilla, ei ihan jokainen minun ikäinen punitse kaikkia ruokia paitsi kouluruuan, eli one of a kind..

Timba79 sanoi:
Itse suosittelen tätä syklitystä, koska sitä fläsää kumminkin tulee bulkilla mukavasti ja minä olen siihen taipuvainen ja minun kohdallani kaikki kertyy tuonna navan ympärille. Ja itse pidän dietistä varsinkin kun joutuu heräämään ja tekemään aamuaerobisia ennen koulua joten herätys 5:20 ja 6:00 salille, ai että mitä elämää tämä dietaajan eläma onkaan..:whip:

Tässä tuli ihan älyttömästi :offtopic: :ia, joten pahoittelen tuot halusin saada asian selväksi ja purkaa sydäntä..:rolleyes:

BTW kohta tulee vuosiakin täytettyä... :D

:offtopic: Hatun nosto sulle! Kumpa minäkin olisin ollut 15-vuotiaana noin fiksu. Minä ajoin vaan mopolla ja join kaljaa muitten poikien kanssa puskassa. Tsemppiä vaan ja hyvää joulua :thumbs:

hunter killer sanoi:
Kenenkään 15v kaverin ei tulisi olla dietillä, ikinä.

Tuohon sitten kiteytyykin koko viestisi painoarvo.
Sanotaan nyt sen verta että viisitoistakesäisistä löytyy sellaisia rasvapalloja että sillä dietillä olisi pitänyt olla jo paljon aiemmin ja katsoa niitä syömisiä. Eikä tämä ole mitenkään harvinaista edes.

Tsemppiä vaan sulle NGV, itse oot tiesi valinnut ja ihailtavasti sitä toteutat :thumbs:

hunter killer sanoi:
Vai syklitystä?Onnea vaan matkaan, kunhan ei syklitä kohta koko homma.
En omasta mielestäni halveksivasti kirjoittanut, mutta niimpä se sitten vissiin oli...
Noh antaa kaikkien kukkien kukkia.
Ihailen minäkin ihan jokaista joka panostaa treeniin.
Ja arvasin, että juuri sinä TIMBA, olet ekana puollustamassa NGV:tä, nyt kun on putki päällä näissä veikkauksissa, niin taidan laittaa loton vetämään:kippis1:
Mielipiteitähän ne vaan mullakin on.

Mielipiteitäpä hyvinkin, mutta joskus ehkä kannattaa vähän niitä sananvalintoja miettiä, varsinkin jos se toinen osapuoli on nuori aloitteleva kaveri. NGV nyt tuntuu olevan asioihin perehtynyt, eikä varmaan vähästä säikähdä, mutta joku muua samanikäinen saattaa vaikka säikähtääkin.

Siinä olen samaa mieltä, että sitä kavereiden kanssa touhuamista pitää olla ja turha hifistely ei ketään kasvata. Mutta jos nuori on innostunut ja haluaa treenata tosissaan (vaikka sen kaljanjuomisen sijasta) niin ei pitäisi kenenkään nähdä vaivaa. Vai pelkääkö joku että nuori kasvaa parissa vuodessa ohi.:evil:

Itse käsitin Hunter Killerin viestin niin, ettei salilla käymistä kannata ottaa nuorena niin vakavasti, ettei sitten huomaa 20- vuotiaana kyllästyneensä täysin.

Jos hän näin sanoi, olen täysin samaa mieltä. Nuorilla varsinkin on aina niin hirveä kiire saada sitä lihasta ja voimaa. Kuitenkin hyvin harva jaksaa käydä muutenkaan salilla 60-vuotiaaksi asti, niin ei sitä kannata aina ottaa niin tosissaan. Kohtuullisellakin treenillä saa viidessä vuodessa järkyttävästi aikaan, vaikka pitäisi vähän hauskaakin.

IMO

NGV sanoi:
Toisaalta se on hyvä, että minulla ei ole aikaa mihinkään muuhun, koska nämä nykyajan nuoret ovat sekopäisiä, ryypäävät minkä kerkeevät ja tekevät pahojaan sillä välin kun mie oon bulkilla tai dietillä. Ja ei minulla ole semmoinen asenne, että sinne gymille on pakko päästä vaan se on elämän tapa ja siitä minua ei erota mikään muu kuin kuolema, sitten joskus.

Lisää OT, mutta tsemppiä tuon kanssa, itselläni ei jaksanut pää tuota ajattelua kuin vuoden. :thumbs:

L0b0 sanoi:
:offtopic: . Minä ajoin vaan mopolla ja join kaljaa muitten poikien kanssa puskassa. Tsemppiä vaan ja hyvää joulua :thumbs:
tuon ikäsenä onkin viisasta tehdä tollasia asioita:), samaa klaania oon. sillä erotuksella että join yleensä kiljua:evil:

Big Evil sanoi:
Itse käsitin Hunter Killerin viestin niin, ettei salilla käymistä kannata ottaa nuorena niin vakavasti, ettei sitten huomaa 20- vuotiaana kyllästyneensä täysin.

Jos hän näin sanoi, olen täysin samaa mieltä. Nuorilla varsinkin on aina niin hirveä kiire saada sitä lihasta ja voimaa. Kuitenkin hyvin harva jaksaa käydä muutenkaan salilla 60-vuotiaaksi asti, niin ei sitä kannata aina ottaa niin tosissaan. Kohtuullisellakin treenillä saa viidessä vuodessa järkyttävästi aikaan, vaikka pitäisi vähän hauskaakin.

IMO

Totta, mutta jos sitä lihasta ja tulosta ihan oikeasti haluaa, ei se sinnepäin tekeminen suurinpiirtein riittävästi syömällä kyllä pitkälle vie. Ja kokemusta tästä on ihan riittävästi ja syynä ei ollut mikään muu kuin tiedonpuute.

Salilla riittää kun käy 3-4 kertaa viikossa ja siinä treenissä menee pesuineen yleensä se pari tuntia, eli jää varmasti aikaa riittävästi siihe hauskanpitoonkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom