Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Silloin tällöin sitä kavereilta kuulee jos jonkinmoista kommenttia, mutta parhaiten mieleen muistuu n. kuukauden takainen kommentti samalla salilla treenaavalta poliisilta, "kyllä näyttää voima tarttuneen mieheen". Tällöin satuin tekemään hauiskääntöä tangolla (heijarilla, tottakai:david: )

Myöskin pari viikkoa sitten kun tuli riitaa erään tyypin kanssa eikä se tohtinut ottaa miehestä mittaa vaikka sillä oli pari kaveriakin mukana. Tämä oli tosi kova buusti itsetunnolle kun 3 äijää pelkää tämmöstä 173cm 74kg kynistä:rolleyes:

eka postaus..
kaveri juhannuksena: sinusta on tullu swarzinikkeri (oltiin kaikki ilman paitoja)
joku kaverin tuttu: sulla on hyvä hauis
kaveri: no kai kun sää syöt niitä mömmöjä (proteiinit,palautusjuoma,kreatiini)
setä: se on kehonrakentaja
toissa kesänä, tulin baarista ja menin pyytämään tulta lähellä olevilta tytöiltä, joista yksi puhui puhelimeen: no täällä on (luetteli kavereidensa nimet) ja joku lihaksikas poika.

Tänä aamuna yksi ukkeli:

"...arvasinhan että sinä et ole luomulinjalla nuita lihaksia saanut, varsinkaan naisena..."

...

Sanoi sen jälkeen kun olin kertonut käyttäväni lisäproteiinia ja palautusjuomaa:D

Eilen salilla kuultua: Joku keski-ikäinen mies sanoi treenin jälkeen että nostelet niin isoja rautoja että voisit kantaa hänet ja hänen vaimonsa nuo portaat alas. On se kivaa että meitä kyniksiäkin (177/86) välillä kehutaan. :) Hymyilytti koko kotimatkan ajan. Nyt vaan odottelemaan samanlaisia kehuja mun ikäisiltä neidoilta. :P

GoA sanoi:
meitä kyniksiäkin (177/86) välillä kehutaan. :)
:offtopic:
Kuinka iso sitä oikeen pitää olla ettei enää kynis ole? tuossa on omien muistikuvien mukaan jo paino ja pituussuhde massaisempi kuin Pöyhösellä.
joojoo, on se pikajuoksija.

omppo sanoi:
Kuinka iso sitä oikeen pitää olla ettei enää kynis ole? tuossa on omien muistikuvien mukaan jo paino ja pituussuhde massaisempi kuin Pöyhösellä.

Se on vaan se, että sitä tahtoo omaan silmään näyttää aina kynikseltä/pieneltä vaikka näin ei asia aina olisikaan. Kuuluu lajin luonteeseen.

Tämä huomatus ei nyt varsinaisesti ulkonäköön liity, mutta sen verran hyvä juttu, että pakko laittaa silti tänne.

Elikkäs tänään Alepasta hain Ehrmannia ja muuta ruokatavaraa. Kassalla oli sitten semmonen perus keski-ikäinen kassatäti rahastamassa. Vuoroni tulless tokaisi sitten mulle tähän tyyliin: "Ja maitorahkaa, että lihakset kasvaa." Olin siinä että WTF, mistä sä sen tiesit. Kertoi, että on itsekin harrastellut bodailua joskus männävuosina, ja ylistettiin siinä vielä Ehrmannia tovi yhdessä.

Ei voi muuta sanoa kun että hyvä mieli jäi.:D

Töissä yks keski-ikäinen mies kysäisi, että onkos lihakset kasvanu. Hiljokseen totesin että on ja kauhulla taas odotin mitä seuraavaks tulee. Ja sieltähän se tuli, "no ei oo ihme kun käyttää niitä hormooneja ja kaikkia mömmöjä"...

Alkaa jo tuntua, että tää herra ei osaa mitään muuta kommentoida, vaan tasasin väliajoin pitää heittää tollasia asiattomuuksia. Seuraava kerta jos ja kun tulee niin kysäisen, että ottaako se tosiaan niin kovasti luonnon päälle jos naisella sattuis olemaan isompi hauis?!? Tollaset kommentit on aivan täysin keski-ikäisten alemmuudentuntoisten sohvaperunamiesten kateutta :D Kuinka oikeasti aikuset ihmiset voi olla noin lapsellisia!

-Sä oot riskistyny- työkaveri sauna-illas
-Pitäskö sun lopettaa tuo rahkansyönti ettei vaatteet jää pieneksi- rakas vaimo
-kyllä tuo vävy ne siirtää.hartiatki ku laronovet- appiukko raksalla

Aina välillä näinki..
Toisena paivänä kysellää että ookko lihonu paljonki..Perusvastaus:Oon,hauiksesta ja rintalihaksesta,sä oot näköjään mahasta.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Minulta kysyttiin paljonko olen laihtunut, vaikka painan 6-7 kg enemmän kuin silloin kun viimeksi näin kysyjää. Kaipa tämä oli joku kohteliaisuus? Vai olenko kuivunut kokoon?

"Se on ruvennu käymään siellä kehonrakennuksessa"
"Kerros miten rasvat saa alas"
"En tiennykkää että ojentajassa on jotain yksityiskohtia, luulin että se o sellanen klumppu vaan"

:haart: Itkeäkkö vaiko nauraa:
"sulla on sydämmen muotoinen perse".:eek:

omppo sanoi:

Pöyhönen 2005 MM-kisojen aikaan:
179 cm / 77 kg

eli on aika paljon "massaisempi"

Tuli tuossa viikonloppuna pari mieltä kohottavaa kommenttia ja pari joita joutui vähän aikaan miettimään että onko kohteliasuus vai jotain muuta.
Bileissä en tuntenut juuri ketään eikä muut minuu niin kyllä mieltä lämmitti kun muut kutsuivat sitten "matsomieheksi" ja "kehonrakentajaksi":hyper: . Ja toinen kun olin koulun salilla ja yksi salikaveri ihmetteli miten saan niin paljon toistoja niillä painoilla prässissä ja heti perään rupesi neuvomaan miten voin hommata lisää massaa:( ...otti hieman päähän kun olen kuitenkin sen 1,5vuotta tehnyt pelkää massa treeniä enkä juurikaan sitä voimaa mutta ei se varmaan kaikkien silmiin näy:nolo:

Eilen Gym:in pikku jouluissa eräs nainen sanoi "katos sinähän olet se poika joka tykkää polkea crossarilla." Sanoin tuohon "no olenhan minä, on se niin hyvä laite. Tuon jälkeen se totes "yhden kerran kun olit polkemassa crossarilla niin olit niin valkoinen, että olis tehnyt mieli sanoa, mee hyvä poika syömään tai ees juomaan, kun noi laiha olet." Tästä sain hyvää tuntoa, sillä silloin olin dietillä and so on..:D

NGV sanoi:
Eilen Gym:in pikku jouluissa eräs nainen sanoi "katos sinähän olet se poika joka tykkää polkea crossarilla." Sanoin tuohon "no olenhan minä, on se niin hyvä laite. Tuon jälkeen se totes "yhden kerran kun olit polkemassa crossarilla niin olit niin valkoinen, että olis tehnyt mieli sanoa, mee hyvä poika syömään tai ees juomaan, kun noi laiha olet." Tästä sain hyvää tuntoa, sillä silloin olin dietillä and so on..:D
Ei tullut yhtakkia selittamaton mielihalu ryhtya bulkkaamaan?

Mulle juurikin yks tytto johon olen salilla tutustunut taivasteli kuinka paljon syon. Sanoin sitten etta lihaksen kasvatukseen tarvitaan energiaa, mita sitten jos tulee hiukan extraa siina samalla (virhe). Tytto katsoi mua hetken suu auki ja "I would never, EVER, eat more just to grow muscle". En ole hetkeen nahnyt noin jarkyttyneen nakoista ihmista. :D

Kaipa sen tämänkin voi ottaa kohteliaisuutena. Oltiin tänään tyttöystävän kanssa salilla ja treenailin siinä sitten omissa maailmoissani, kun huomasin että hän katseli minua siihen malliin että aikoo jotain sanoa kohta. Tottakai ajattelin että oma muija sanoisi vaikka vähän liioitellen jotain tyyliin "hyvin menee", "vitsi oot jo iso" jne jotain vastaavaa, mutta sieltä tuli "vitsi sun ois hyvä piikittää itseäs kun noi sun SUONET pullottaa noin" :eek:

Oli aika lyöty olo :D

Manala sanoi:
Kaipa sen tämänkin voi ottaa kohteliaisuutena. Oltiin tänään tyttöystävän kanssa salilla ja treenailin siinä sitten omissa maailmoissani, kun huomasin että hän katseli minua siihen malliin että aikoo jotain sanoa kohta. Tottakai ajattelin että oma muija sanoisi vaikka vähän liioitellen jotain tyyliin "hyvin menee", "vitsi oot jo iso" jne jotain vastaavaa, mutta sieltä tuli "vitsi sun ois hyvä piikittää itseäs kun noi sun SUONET pullottaa noin" :eek:

Oli aika lyöty olo :D

älä pidä neuloja näkyvillä :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom