Parhaat huomautukset

neutraali sanoi:
sen pistin merkille että tampereella kyylätään kaikkein vähiten eteläsuomen suurista kaupungeista. eli tutkittua tietoa löytyy :D

Samaa mieltä,vaikka se voi osittain johtua siitä,että olen Tampesterista kotoisin ja vietän siellä nykyyäänkin suurimman osan vapaapäivistäni.Jotenkin vain tuntunut aina siltä,että siellä ollaan yleisesti ottaen kaikkein suvaitsevaisempia.
Helsingissä olen huomannut usein saman kuin sinä,että tummaihoiset tuijottavat vihaisesti ja tämä on tapahtunut niin usein,että tuskin asiaa vain kuvittelevankaan.Tiedä sitten johtuuko tämä kaljusta ja siitä,että on hieman normaalia lihaksikkaampi?

Itsellekkin sattui tuossa eilen tulemaan hyvä kommentti, kun hihattomassa paidassa heiluin. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

Tyttö1: Näytä se haba!?!
Minä: Ei näitä naruja viiti jännitellä ees.
Tyttö2: No näytä nyt vaan, oon mää sen ennenki nähny!
/me Jännittää kättä
Tyttö2: Voi perkele, se on kasvanu.
Tyttö1: Puristaa ja toteaa hauikseni olevan kivikova. :hyper:

:offtopic: Neutraali onko sulla toisessa olkapäässä Suomenleijona -tatuointi? Jos on niin :worship: selkääs ja käsiäs.

Ensin yleinen mielipide, aika :david: mies, joka vetää kaupungilla ilman paitaa. Äsken näin tuollaisen Anttilassa, piti vielä jotain perunasäkkiä kädessään ja jännitti huuberttia koko ajan. :arvi:

Sitten oma story. Olin juoksemassa tuossa tuttua 4,5km lenkkiä, joka koostuu 400m pururatakiekosta. Siinä hengähdyspaikalla istui kolme naista/mummoa, kun tulin siihen ja meinasin yrjötä. Mummot sanoivat siinä: "Varo ettet kuole syvänkohtauksee, ku oot selvästi tuota hormmoonnii vetänä". En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, mutta sen tiedän, että seuraava 1500m meni 17sek nopeammin kuin koskaan. Sen verran hyvältä se kuitenkin tuntui :) Meikä on nimittäin suht heiveröinen, kukaan ei ole koskaan vihjaissut mitään tuon suuntaista, mutta hyvän boostin se antoi.

Aapina sanoi:
Ensin yleinen mielipide, aika :david: mies, joka vetää kaupungilla ilman paitaa. Äsken näin tuollaisen Anttilassa, piti vielä jotain perunasäkkiä kädessään ja jännitti huuberttia koko ajan. :arvi:

Imo, kaupungilla ilman paitaa, ei mitään hävettävää. Kulkisin itsekin, jos olisin kisakireä. Tosin kaupassa sen voi laittaa päälle, mutta ei kai sekään nyt niin vakavaa ole?

Serkun vaimo sanoi minua isoksi äijäksi. Ehkä olen kasvanut sitten viime näkemältä mutta iso en ole, enkä oikeen äijäkään. Olen fitnesshomo.

Big Evil sanoi:
Imo, kaupungilla ilman paitaa, ei mitään hävettävää. Kulkisin itsekin, jos olisin kisakireä. Tosin kaupassa sen voi laittaa päälle, mutta ei kai sekään nyt niin vakavaa ole?
Kyllä minustakin saa sen verran kunnioittaa kanssaihmisiä että pitää sen paidan päällä, ihan sama kuinka Ronnie on :david: :piis:
Kotona voi sitten pullistella rauhassa vaikka alasti :kippis1:

Big Evil sanoi:

Ei se vakavaa ole mutta näyttää pirun typerältä. Eilen kaupungilla oli muutama kappale näitä rinta-habapellejä ja sit yhellä terassilla istui tyttöjä bikinit päällä. Biitsit on sitä varten, että voi ottaa arskaa, kaupungilla ois hyvä pitää ne vaatteet päällä.

mxm sanoi:
Ei se vakavaa ole mutta näyttää pirun typerältä. Eilen kaupungilla oli muutama kappale näitä rinta-habapellejä ja sit yhellä terassilla istui tyttöjä bikinit päällä. Biitsit on sitä varten, että voi ottaa arskaa, kaupungilla ois hyvä pitää ne vaatteet päällä.
Nyt on ollu taas niin saatanan kuumia päiviä että en yhtään ihmettele vaikka munasillaan kuljettais kaupungilla.

No joo mä oon sitten rintahabapelle kanssa, kun vedän aamulenkkiä keskipäivällä herättyäni ilman paitaa. Miksi näin teen? Siksi että on niin jumalattoman kuuma ja siksi että saisin paremman rusketuksen. Jos jotain pikku natiaista mun paidattomuus vituttaa niin vetäköön ittensä jojoon.

Olisi parempi kun keskityttäisiin enemmän niihin omiin eikä muiden tekemisiin...

njietro sanoi:
Ja sää valitat?

No helvetti kun pitää kaupungilla muna pystyssä kävellä, siinä sitten törmäilee vastaantulijoihin kun pitää tyttöjä katella. Muutenkin on kadut täynnä silmänruokaa:D

golgamech sanoi:
Kyselin kaikkea jännää siltä ja se näytti pari temppuakin. Ei ihan kyllä perinteisiltä liikkeiltä näyttänyt ja tarinatkin oli mielenkiintoisia.

haha voi vittu että rupes naurattaa :D

ite oon saanu kommentteja isältä, äitiltä ja pikkuveljeltä: "sian naama" "hyi mikä porsas rupeet olee" "laihduta vähän että naama tulee paremman näköiseksi"
on sieltä kyllä pari kannustavaa kommenttiaki tullu niin kun "onpas sulla selkä leventynyt" yms

Artemis sanoi:
Serkun vaimo sanoi minua isoksi äijäksi. Ehkä olen kasvanut sitten viime näkemältä mutta iso en ole, enkä oikeen äijäkään. Olen fitnesshomo.
Pituus:
175
Paino:
66kg :rolleyes:

Taas ihmeteltävä miten helposti porukka saa positiivista palautetta. Ellei sitten ollut vittuilua? :lol2:

Oltii siskon kanssa piitsillä viikonloppuna, siinä sitte ikäänkuin venyttelin, kuitenkin venytyksen toisessa päässä epäkkäät jännittyivät, ja "sikaniska" oli valmis, siinä vieressä joku pikkupoika katteli silmät selällään vähän aikaa ja tämän jälkeen veti isäänsä hihasta sanoen hiljaa : "Kato isi, tuolla pojalla on silikoonit olkapäissä."

Voitte mielessänne hiljaa kuvitella ilmeeni ja sen naurunremakan.

rahkanaama sanoi:
Pituus:
175
Paino:
66kg :rolleyes:

Taas ihmeteltävä miten helposti porukka saa positiivista palautetta. Ellei sitten ollut vittuilua? :lol2:

Tunnettu juttuhan on, että pienillä rasvoilla näytetään tavallisen heebon silmissä todella hyvältä. Tai sitten Artemis ei ole päivittänyt profiiliaan.
No, mites on mies kasvanut? 175, 95? Jaa jaa no sitten...

Vein tossa roskia taannoin hihattomassa paidassa, ja vastaan tuli about
5 v. tytöntyllerö äitinsä kanssa. Tyttö tokaisi että "oho, miten isot muskelit". Veti kyllä suuta hymyyn. No tuli varmaan vilpitön kommentti :)

Kyllä minustakin saa sen verran kunnioittaa kanssaihmisiä että pitää sen paidan päällä, ihan sama kuinka Ronnie on

Mitä epäkunnioittavaa tuossa nyt muka on? Jos on hyvä ilma niin ihan vapaasti saa kulkea vaikka uikkareissa jos haluaa. Oma asia.

Tromm sanoi:
Mitä epäkunnioittavaa tuossa nyt muka on? Jos on hyvä ilma niin ihan vapaasti saa kulkea vaikka uikkareissa jos haluaa. Oma asia.
Samaa mieltä. Mitä väliä sillä oikeastaan on jos joku tahtoo ilman paitaa tms. kulkea jossain. Jos ei itse viitsi/halua/kehtaa niin ei tarvitse sitten, jättää ne hommat muille.

Back
Ylös Bottom