Parhaat huomautukset

Eilen anoppi tuli kylään ja siinä kun juteltiin, niin alkoi ihan huomaamatta hieromaan ja puristelemaan mun hauiksia ja olkapäitä. Ei oo kyllä ennen tolleen kosketellut :hyper: Ei se tosin sanonu mitään, mutta kyllä ne käsivarret tuntui sitä kiinnostavan...

Isäkin sanoo nykyään, että meillä on nyt kumpikin lapsi kehonrakentajia :D Ja jaksaa muistutella, että "älkää polttako/käyttäkö liikaa alkoholia, kun ootte urheilijoita"... Oon kyllä sanonut, että älä nyt vielä intoile, kun näin alkuvaiheessa ollaan!

Ja eilen salilla alkoi vanhempi 60+ mieshenkilö kyseleen mun treeniohjelmasta, että onko miten tarkkaan määrätty miten treenataan. Ja ykskin jätkä vaan tuumas, kun hiki virtas kasvoilla tuskallisen sarjan jälkeen, et "ei sulla vielä oo voimat loppu etkä voi vielä luovuttaa, kun tiedät ettet oo mikään kesätreenaaja". Enkä kyllä luovuttanutkaan, vaikka pahalta tuntui...

On se mukava, kun muutkin huomaa, miten tosissaan rautaa väännetään! Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin kyllähän sitä kommenttia tulee aika useinkin... Töissäkin naiset pyytää näyttään hauista ja kuvia :rolleyes: Hauista en kyllä töissä ala pullisteleen, mutta kuvia oon näyttänyt ja kommentti on aina WAU :lol2:

Tässä yhtenä vko. loppuna tarttui baarista joku tytsy mukaan ja kotosalla "jouduin" sitten esittelemään kroppaani oikeen huolella, ennekuin pääsin peiton alle.... :) Kehuja tuli ;)

Jokohan olisi ensimmäisen postauksen aika? .....vai onkohan tämä kuitenkin hätäilyä?

Hiljattain hoitotuolissa maatessani tiedusteli hammaslääkäritäti että: "Urheiletko paljonkin?"
Kysymys tuntui hieman yllättävältä mutta ilahtuneena kuitenkin vastasin käyväni salilla ja juoksemassa jonkin verran.
Lekuri siihen:"niin vähän arvelinkin, hampaasi ovat aika kuluneet ja ne urheilujuomathan ovat erittäin happamia" :hyper:

tpf sanoi:
Jokohan olisi ensimmäisen postauksen aika? .....vai onkohan tämä kuitenkin hätäilyä?

Hiljattain hoitotuolissa maatessani tiedusteli hammaslääkäritäti että: "Urheiletko paljonkin?"
Kysymys tuntui hieman yllättävältä mutta ilahtuneena kuitenkin vastasin käyväni salilla ja juoksemassa jonkin verran.
Lekuri siihen:"niin vähän arvelinkin, hampaasi ovat aika kuluneet ja ne urheilujuomathan ovat erittäin happamia" :hyper:
:lol2: Aika pahan heitti.

Olin vähän aikaa sitten ihotautilääkärillä aknen takia ja lääkäri kysy harrastanko bodausta, kun mulla on niin komea kroppa (lääkäri oli nainen).

Muutama viikko takaperin olin kevyellä kävelylenkillä ja olin juuri ohittanut hengailevan tyttö porukan. Hetken kuluttua kuulu perästä: "Hei, kiva peppu!". Sitten minä punastuin ja juoksin häpeillen pois :rolleyes: .

Aziiz sanoi:
Tässä yhtenä vko. loppuna tarttui baarista joku tytsy mukaan ja kotosalla "jouduin" sitten esittelemään kroppaani oikeen huolella, ennekuin pääsin peiton alle.... :) Kehuja tuli ;)
Tämä kuuluu taas sinne urbaaneja legendoja -trediin ;)

Aiheeseen liittyen: Kaveri sanoi kerran, että sen kaverille oli joskus samanlainen tapahtunut, eli muija oli tullut jostain baarista mukaan ja sitten se oli kysynyt, että "treenaatko tai jotain ku sulla on aika kivat noi lihakset?" No se jamppa siihen sitten oli vastannut, että "no vittu näitä lihaksia virkkaamallakaan saa!". Taitaa aika legenda olla :D

suortti sanoi:
Muutama viikko takaperin olin kevyellä kävelylenkillä ja olin juuri ohittanut hengailevan tyttö porukan. Hetken kuluttua kuulu perästä: "Hei, kiva peppu!". Sitten minä punastuin ja juoksin häpeillen pois :rolleyes: .
Tää myös on varmasti kopioitu suoraan "Urbaaneja legendoja" -threadista :lol2:. Ei tuollaisia tyttöjä ole missään tai sitten ne on olleet todella rumia. Jos eivät, haluan :kuvia: perseestäsi mitä pikimmiten! ;)

Elcaco sanoi:
Tää myös on varmasti kopioitu suoraan "Urbaaneja legendoja" -threadista :lol2:. Ei tuollaisia tyttöjä ole missään tai sitten ne on olleet todella rumia. Jos eivät, haluan :kuvia: perseestäsi mitä pikimmiten! ;)
Kello oli n. 8 joten ne "saattoi" olla vähän maistissa. Lisäksi jalassa oli verkkarit ja kävely oli jalkatreenien jäljeltä vähän keinuvaa. Ihan nättejä ne tais olla. En ainakaan oksenatanut, vaikka sinne päin vilkasin. Kuvia et valitettavasti saa :D . Selailet sivuja vähän taaksepäin ja luet Proteoksen posteja, niin ei tää enään niin ihmeelliseltä kuulosta.

No hei suortuva äläs nyt nosta mun juttuja esille. :nolo:

Kovin koitan pitää matalaa profiilia kommenttien suhteen (etten postaisi niitä niin paljoa) kun kaikki ei oikein tykännyt mun kirjotuksista... ;)

Hiemankin treenanneen ja taviksen kropan välillä ero kuitenkin näkyy aika selvästi... Eli kaippa niitä kivoja kommentteja tulee kaikille täällä palstalla pyöriville, mutta eri juttu on sitten ketä niistä jaksaa mainita. ...ja sit hei, mä olen vielä Turusta ja täällä väitetään jengin olevan aika sisäänpäinkääntynyttä joten korjataan edellä mainittu "kaippa" sanalla "varmasti".

Proteos sanoi:
...ja sit hei, mä olen vielä Turusta ja täällä väitetään jengin olevan aika sisäänpäinkääntynyttä joten korjataan edellä mainittu "kaippa" sanalla "varmasti".
Samoin, eli täällä harvemmin kuulee tuollaisia kommentteja :D Kyllä kait täällä jengi on hieman "ujoja", ketään ei "uskalla" tulla sanomaan kenellekään mitään...

Elcaco sanoi:
Mitä nyt olen yhden kaverin kanssa useamman kerran kaupungilla liikkunut, niin tuo on tokaistu sille minunkin kuullen ehkä 3-4 kertaa. Itsellenihän ne tulee enemmänkin suoraan ehdottelemaan, joopasejoo :david:

Weeboom sanoi:
Mitä nyt olen yhden kaverin kanssa useamman kerran kaupungilla liikkunut, niin tuo on tokaistu sille minunkin kuullen ehkä 3-4 kertaa. Itsellenihän ne tulee enemmänkin suoraan ehdottelemaan, joopasejoo :david:

:kuvia: kaverin perseestä mitä pikimmiten! :kuola:

;)

tpf sanoi:

Mulle on esitetty sama kysymys joskus hammaslääkärissä. Jouduin tosin vastaamaan, että urheilen kyllä, mutta urheilujuomia en hirveästi käytä. Hampaiden kuluminen johtui ihan jostain muusta..

Totaalinen :offtopic: ja eikä edes välttämättä hauskaa :jahas: , mutta oltiin tänään hotellista lähdössä ja kyselin siinä pikkuveljeltä(13v) vähän sitä sun tätä. Piti tietenkin testata, mitä on tullut opittua isoveljen bodausharrastuksesta. Pyysin, että luettele 20 huippukehorakentajaa. Veli mietti aikansa ja vastasi Timo Poutiainen. Kolme sekunttia hiljaisuutta ja loput tiedättekin. Vastaus siis tulevalta seiskaluokkalaiselta.

suortti sanoi:

Mulle noin on "sattunut" kolmesti ja aina sen verran yllättävissä tilanteissa ettei keksi mitään ovelaa vastaiskua. Sarkasmilla voi olla jotakin osuutta, mutta ainakin peffani on rautaa :D

Karpaasi85 sanoi:
Totaalinen :offtopic: ja eikä edes välttämättä hauskaa :jahas: , mutta oltiin tänään hotellista lähdössä ja kyselin siinä pikkuveljeltä(13v) vähän sitä sun tätä. Piti tietenkin testata, mitä on tullut opittua isoveljen bodausharrastuksesta. Pyysin, että luettele 20 huippukehorakentajaa. Veli mietti aikansa ja vastasi Timo Poutiainen.

suotta epäröit, kyllä tämä oli hauskaa.. :lol2:

number_one sanoi:

Hampaan kiille kuluu esim. liian kovan harjan- tai liaallisen voiman käytöstä harjatessa. Jos kiilteen onnistuu harjaamaan pois, paljastu alta pehmeämpi hammmasluu joka voi kulua ihan selkeille kuopille. Seurauksena kulumiselle voi aluksi olla vihlontaa ja sen jälkeen helpompaa reikiintymistä ym.

Kulumisen välttämiseksi ei ruokailun jälkeisen happohyökkäyksen aikana (n.½h) kuulemma saisi pestä hampaita ja siksi nykyään suositellaankin hampaiden pesua ennen aamupalaa.

tpf sanoi:
siksi nykyään suositellaankin hampaiden pesua ennen aamupalaa.
Muuten hyvä, mutta tuossa on yksi virhe. Appelsiinimehu maistuu pahalta hampaidenpesun jälkeen. :)
Tämä olisi ehkä kuulunut tuonne "pienet mutta ärsyttävät asiat.." jutskaan.

Olin tuossa alkuviikosta likkakaverin mukana Valilla terveysasemalla, kun hänen piti ottaa pari verikoetta. Oli kuuma päivä ja varutustuksena oli tietenkin sortsit ja hihaton. Odotussalissa oli vajaa 10 ihmistä ja siinä sitten juteltiin tyttöystävän kanssa jotain fiksuja. Yhtäkkiä odotushuoneen vastapäisiltä penkeiltä kuuluu miehen ääni: "joko kuuri loppu?" Vilkaisin nopeasti ja totesin kysyjän olevan sellaisen normaalin vallilalaisen ex-linnakundin näköinen ja vastasin: "ei, ei oo loppu, kesken on vielä..." Tähän mies totesi: "et lisää tarvis?" Hymähdin miehelle, että "joo, mutta ei nyt ainakaan tässä odotussalissa..." Siitä 5 min päästä mentiin kohti labraa, ja eiköhän seuraava kylähullu tullut juttusille: "anteeksi nuorimies, mutta teillä näyttää olevan jotain sellaista, mitä minulla ei ole. Kuinka tuollaiset lihakset saa?" Vastasin oitis: "joo, ei muuta ku kovaa treeniä vaan..." ja sitten jatkettiinkin matkaa kohti labraa. Nyt helteillä on tullut aamulenkit heitettyä ilman paitaa (Vallila/Hermanni rantatiet ja puistot) ja välillä on fiilis kuin Korkeasaaren orangilla. Oudointa on kävellä liikennevaloissa seisovan turistibussin ohi ja katsoa sivusilmällä sitä pällistelyä. Vanhat ihmiset lisäksi pysähtyvät joskus kokonaan ja jäävät tuijottamaan melko estottomasti. :joulu5:

nigster sanoi:
Samoin, eli täällä harvemmin kuulee tuollaisia kommentteja :D Kyllä kait täällä jengi on hieman "ujoja", ketään ei "uskalla" tulla sanomaan kenellekään mitään...

:offtopic: Tuo on kyllä totta. Itsellä oli käsitys että turkulaiset olisivat "lämmintä" sakkia kun muutin tänne, mutta totuus paljastui nopsaan. Itselle muistaakseni kaksi kertaa tultu jotain sanomaan, toinen oli joku venäläinen nainen ja toinen MILF-sarjaa :lol2:

Tomi sanoi:
Olin tuossa alkuviikosta likkakaverin mukana Valilla terveysasemalla, kun hänen piti ottaa pari verikoetta. Oli kuuma päivä ja varutustuksena oli tietenkin sortsit ja hihaton. Odotussalissa oli vajaa 10 ihmistä ja siinä sitten juteltiin tyttöystävän kanssa jotain fiksuja. Yhtäkkiä odotushuoneen vastapäisiltä penkeiltä kuuluu miehen ääni: "joko kuuri loppu?" Vilkaisin nopeasti ja totesin kysyjän olevan sellaisen normaalin vallilalaisen ex-linnakundin näköinen ja vastasin: "ei, ei oo loppu, kesken on vielä..." Tähän mies totesi: "et lisää tarvis?" Hymähdin miehelle, että "joo, mutta ei nyt ainakaan tässä odotussalissa..." Siitä 5 min päästä mentiin kohti labraa, ja eiköhän seuraava kylähullu tullut juttusille: "anteeksi nuorimies, mutta teillä näyttää olevan jotain sellaista, mitä minulla ei ole. Kuinka tuollaiset lihakset saa?" Vastasin oitis: "joo, ei muuta ku kovaa treeniä vaan..." ja sitten jatkettiinkin matkaa kohti labraa. Nyt helteillä on tullut aamulenkit heitettyä ilman paitaa (Vallila/Hermanni rantatiet ja puistot) ja välillä on fiilis kuin Korkeasaaren orangilla. Oudointa on kävellä liikennevaloissa seisovan turistibussin ohi ja katsoa sivusilmällä sitä pällistelyä. Vanhat ihmiset lisäksi pysähtyvät joskus kokonaan ja jäävät tuijottamaan melko estottomasti. :joulu5:
Ihmekö tuo kun on tuollainen jäätävä köntti. Ahahaa, olisi ollut mahtavaa olla kärpänen katossa kun Vallila's finest heittää Tompalle kommenttia ja yrittää kaupata uusia treenivaatteita terveysklinikalla. :lol2:

Back
Ylös Bottom