Eilen anoppi tuli kylään ja siinä kun juteltiin, niin alkoi ihan huomaamatta hieromaan ja puristelemaan mun hauiksia ja olkapäitä. Ei oo kyllä ennen tolleen kosketellut
Ei se tosin sanonu mitään, mutta kyllä ne käsivarret tuntui sitä kiinnostavan...
Isäkin sanoo nykyään, että meillä on nyt kumpikin lapsi kehonrakentajia :D Ja jaksaa muistutella, että "älkää polttako/käyttäkö liikaa alkoholia, kun ootte urheilijoita"... Oon kyllä sanonut, että älä nyt vielä intoile, kun näin alkuvaiheessa ollaan!
Ja eilen salilla alkoi vanhempi 60+ mieshenkilö kyseleen mun treeniohjelmasta, että onko miten tarkkaan määrätty miten treenataan. Ja ykskin jätkä vaan tuumas, kun hiki virtas kasvoilla tuskallisen sarjan jälkeen, et "ei sulla vielä oo voimat loppu etkä voi vielä luovuttaa, kun tiedät ettet oo mikään kesätreenaaja". Enkä kyllä luovuttanutkaan, vaikka pahalta tuntui...
On se mukava, kun muutkin huomaa, miten tosissaan rautaa väännetään! Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin kyllähän sitä kommenttia tulee aika useinkin... Töissäkin naiset pyytää näyttään hauista ja kuvia
Hauista en kyllä töissä ala pullisteleen, mutta kuvia oon näyttänyt ja kommentti on aina WAU :lol2:
Ei se tosin sanonu mitään, mutta kyllä ne käsivarret tuntui sitä kiinnostavan...Isäkin sanoo nykyään, että meillä on nyt kumpikin lapsi kehonrakentajia :D Ja jaksaa muistutella, että "älkää polttako/käyttäkö liikaa alkoholia, kun ootte urheilijoita"... Oon kyllä sanonut, että älä nyt vielä intoile, kun näin alkuvaiheessa ollaan!
Ja eilen salilla alkoi vanhempi 60+ mieshenkilö kyseleen mun treeniohjelmasta, että onko miten tarkkaan määrätty miten treenataan. Ja ykskin jätkä vaan tuumas, kun hiki virtas kasvoilla tuskallisen sarjan jälkeen, et "ei sulla vielä oo voimat loppu etkä voi vielä luovuttaa, kun tiedät ettet oo mikään kesätreenaaja". Enkä kyllä luovuttanutkaan, vaikka pahalta tuntui...
On se mukava, kun muutkin huomaa, miten tosissaan rautaa väännetään! Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin kyllähän sitä kommenttia tulee aika useinkin... Töissäkin naiset pyytää näyttään hauista ja kuvia
Hauista en kyllä töissä ala pullisteleen, mutta kuvia oon näyttänyt ja kommentti on aina WAU :lol2:
Kehuja tuli ;)
perseestäsi mitä pikimmiten! ;)

ja eikä edes välttämättä hauskaa :jahas: , mutta oltiin tänään hotellista lähdössä ja kyselin siinä pikkuveljeltä(13v) vähän sitä sun tätä. Piti tietenkin testata, mitä on tullut opittua isoveljen bodausharrastuksesta. Pyysin, että luettele 20 huippukehorakentajaa. Veli mietti aikansa ja vastasi Timo Poutiainen. Kolme sekunttia hiljaisuutta ja loput tiedättekin. Vastaus siis tulevalta seiskaluokkalaiselta.