Parhaat huomautukset

Karpaasi85 sanoi:
Mulle noin on "sattunut" kolmesti ja aina sen verran yllättävissä tilanteissa ettei keksi mitään ovelaa vastaiskua. Sarkasmilla voi olla jotakin osuutta, mutta ainakin peffani on rautaa :D
Jos ohitat neidot takaa päin tullessa, niin voit tokaista: "Kiitos, samoin." :D

Pistetään tää nyt tänne,kun täytyy yö taas jotenkin kuluun saada ja mielenkiintoinen luettavakin Pakkikselta vähissä parinkymmenen Pakkiksella vietetyn(tällä viikolla) tunnin jälkeen.
Vappuna kaverit kyseli,kun tiesivät,että olin studiossa Tampereella yhden kissan kuvattavana käynyt:"voitko näyttää niitä kuvia?"
Avasin Pakkotoiston ja näytin kuvat.
Kaveri 1:"En muistanut,että noi sun olkapäät on noin vitun isot!"
Kaverin avovaimo:"vielä näyttää hyvältä,mutta et sit kasva enää yhtään."
Kaveri 2:"Mene lääkäriin!"

Mieli kohosi mukavasti noista... :)

Tomi sanoi:
Hirveä tuo tilanne odotussalissa. Tajusitko, oliko sillä ex-linnakundilla tarkoituksena vähätellä saavutuksiasi ja mustamaalata vai oikeasti kaupata jotain?

laitetaan nyt pari samantien:
Olin justiinsa ruokatunnilla salilla entisen työkaverin kanssa , ja juteltiin siinä treenaamisesta, syömisestä, sarjoista jne, kun ex työkamu totesi " en mä tosin tollaisia lihaksia halua kuin sulla, noi on hirveät", olin tästä hyvin otettu.
Senjälkeen hikeä valuen tsuppasin takaisin duuniin ilman paitaa, paidan kiskaisin päälle duunin nurkilla, ja menin sisään, vaihteenhoitajar tokaisi" olisit suonut vanhalle silmäniloa ja tullut vain sisälle ilman paitaa", olin tästäkin hyvin otettu : )

rahkanaama sanoi:
Hirveä tuo tilanne odotussalissa. Tajusitko, oliko sillä ex-linnakundilla tarkoituksena vähätellä saavutuksiasi ja mustamaalata vai oikeasti kaupata jotain?
No tuskin oli tarkoitus vähätellä. Halusi varmaankin tuoda esille sen, että osaa tehdä johtopäätöksen lihaksikkaasta kaverista ja hormoneista. Ehkä hän myös oletti minun vaivaantuvan kysymyksestä, buahahaha... "Et lisää tarvis?" varmaankin tarkoitti "että siis lisää (lihasta) tarvisit?", kun sitä jälkeenpäin naureskellen tyttöystävän kanssa mietittiin. Tilanteessa ei siis omasta mielestäni ollut mitään hirveää, ainoastaan koomista. :D

Käytiin kavereiden (=tyttöjen) kans kattomassa sairaalassa kaveripariskunnan maanantaina syntynyttä vauvaa ja sitten vanhemmat laittoivat pikkumiehen kiertoon ja jokainen pääs pitämään sitä sylissä tovin. Sitten kun mä otin pikkumiehen syliin niin muut rupes heti sanomaan: "Vähän toi vauva näyttää pieneltä sun käsissäs kun me muut jouduttiin pitämään sitä kaksin käsin ja se mahtuu sun yhdelle kädelle!". Hehhhee, hyvältähän tuo kuulosti mutten ihan heti hokaissut, miten näissä naruissa voi mikään näyttää pieneltä:D

En tiiä onko tämä huomautus, mutta kerran sattui eräs entinen lentopalloilija (ikä n.45) näkemään harjotusohjelmani. Siinä sitten sitä tutkittuaan totesi että kuule jannu, jos maksimivoimaa haet pitäs sun reenata yli 100% maksimista, joku 110-120% olis hyvä. Siis mitä v*ttuu.

Tomi sanoi:
Olin tuossa alkuviikosta likkakaverin mukana Valilla terveysasemalla, kun hänen piti ottaa pari verikoetta. Oli kuuma päivä ja varutustuksena oli tietenkin sortsit ja hihaton. Odotussalissa oli vajaa 10 ihmistä ja siinä sitten juteltiin tyttöystävän kanssa jotain fiksuja. Yhtäkkiä odotushuoneen vastapäisiltä penkeiltä kuuluu miehen ääni: "joko kuuri loppu?" Vilkaisin nopeasti ja totesin kysyjän olevan sellaisen normaalin vallilalaisen ex-linnakundin näköinen ja vastasin: "ei, ei oo loppu, kesken on vielä..." Tähän mies totesi: "et lisää tarvis?" Hymähdin miehelle, että "joo, mutta ei nyt ainakaan tässä odotussalissa..." Siitä 5 min päästä mentiin kohti labraa, ja eiköhän seuraava kylähullu tullut juttusille: "anteeksi nuorimies, mutta teillä näyttää olevan jotain sellaista, mitä minulla ei ole. Kuinka tuollaiset lihakset saa?" Vastasin oitis: "joo, ei muuta ku kovaa treeniä vaan..." ja sitten jatkettiinkin matkaa kohti labraa. Nyt helteillä on tullut aamulenkit heitettyä ilman paitaa (Vallila/Hermanni rantatiet ja puistot) ja välillä on fiilis kuin Korkeasaaren orangilla. Oudointa on kävellä liikennevaloissa seisovan turistibussin ohi ja katsoa sivusilmällä sitä pällistelyä. Vanhat ihmiset lisäksi pysähtyvät joskus kokonaan ja jäävät tuijottamaan melko estottomasti. :joulu5:
tuu käveleen oulun rotuaarille(kävelykatu). täällä tuijjotetaan jo tällaista rasvakasa wannabe halmetta välillä suut pyöreinä(tosin se johtuu varmasti suurimmaksi osaksi tatuoinneista), en uskalla edes ajatellla mitenhe reagoisivat moiseen lihakasaan kuin tomi. tosin viime kesänä helsingissäkin tuijjotus oli välillä aikamoista asematunnellissa, tai siis neekerit katsoivat aika vihaisen näköisesti:D.

edit: oulussa on kyllä muutenkin ärsyttävää tuo tuijjottaminen, jos johonki huolto asemalle menee kesäisessä asussa niin tuijjotus alkaa(lähes aina), esim eilen menin eräälle huoltoasemalle niin eräs pöydällinen vahtas suoraan kohti, katsoin takaisin pöytään pidemmän aikaa niin silti tuijjotus vain jatkui. kyllä täys järkiset lopettaa tuijjotuksen kun heitä takaisin katsoo, mutta ei oulussa

joo käytii kavereiden kaa oulus täs yks päivä ja kyl siel ihmiset vahtas aivanko pirua, tiä sitte johtuko mun näöstä vai mun jutuista :D tai sitte mä vaan oon piru

neutraali sanoi:
tuu käveleen oulun rotuaarille(kävelykatu). täällä tuijjotetaan jo tällaista rasvakasa wannabe halmetta välillä suut pyöreinä(tosin se johtuu varmasti suurimmaksi osaksi tatuoinneista

Minä olen päätellyt, että sen tuijotuksen täytyy johtua kaljusta kun tahtoo nuo immeiset minuakin täällä vahdata :lol2:

Paheneekohan tämä ilmiö mentäessä etelästä pohjoiseen vai onko tämä Oulu vaan niin peräjunttila?!?

Gdane sanoi:
Paheneekohan tämä ilmiö mentäessä etelästä pohjoiseen vai onko tämä Oulu vaan niin peräjunttila?!?
ei ne etelässä samanlain kyylää tai ei muina kesinä ole kyyläillyt, paitsi viime kesänä se tuntui alkavan jo se kyyläys etelässäkin tai sitten sitä on vainoharhainen ja kuvittelee että ne kyylää:). sen pistin merkille että tampereella kyylätään kaikkein vähiten eteläsuomen suurista kaupungeista. eli tutkittua tietoa löytyy :D

neutraali sanoi:
sen pistin merkille että tampereella kyylätään kaikkein vähiten eteläsuomen suurista kaupungeista. eli tutkittua tietoa löytyy :D

Hää! Samaa mieltä tampereesta... Tai siis ei ne siellä juurikaan kyylää mutta muista kaupungeista sitten onkin vähempi kokemusta (paitti helsingistä on kans vähän)

Mutta täällä oulunseudulla ne on kyllä kyylänny niinkauan ku muistaa!

Ps. Käyppä Neutrin Zeppeliinissä pyörimässä... Juo vaikka kupponen kaffia arnoldsissa ni voe vatula ku löytyy tarkkailevia silmiä!

Tomi sanoi:
Olin tuossa alkuviikosta likkakaverin mukana Valilla terveysasemalla, kun hänen piti ottaa pari verikoetta. Oli kuuma päivä ja varutustuksena oli tietenkin sortsit ja hihaton. Odotussalissa oli vajaa 10 ihmistä ja siinä sitten juteltiin tyttöystävän kanssa jotain fiksuja. Yhtäkkiä odotushuoneen vastapäisiltä penkeiltä kuuluu miehen ääni: "joko kuuri loppu?" Vilkaisin nopeasti ja totesin kysyjän olevan sellaisen normaalin vallilalaisen ex-linnakundin näköinen ja vastasin: "ei, ei oo loppu, kesken on vielä..." Tähän mies totesi: "et lisää tarvis?" Hymähdin miehelle, että "joo, mutta ei nyt ainakaan tässä odotussalissa..." Siitä 5 min päästä mentiin kohti labraa, ja eiköhän seuraava kylähullu tullut juttusille: "anteeksi nuorimies, mutta teillä näyttää olevan jotain sellaista, mitä minulla ei ole. Kuinka tuollaiset lihakset saa?" Vastasin oitis: "joo, ei muuta ku kovaa treeniä vaan..." ja sitten jatkettiinkin matkaa kohti labraa. Nyt helteillä on tullut aamulenkit heitettyä ilman paitaa (Vallila/Hermanni rantatiet ja puistot) ja välillä on fiilis kuin Korkeasaaren orangilla. Oudointa on kävellä liikennevaloissa seisovan turistibussin ohi ja katsoa sivusilmällä sitä pällistelyä. Vanhat ihmiset lisäksi pysähtyvät joskus kokonaan ja jäävät tuijottamaan melko estottomasti. :joulu5:

Mitäs oot tommonen lihaskimppu :D

Kävin tossa pari äivää sitten valokuvaajalla.. Kehu kovasti mun käsivarsia (ja kroppaa yleensäkin). :hyper: Kyllä oli pois lähtiessäkin vielä leveä hymy meikäläisen huulilla. Kyllähän mua kehutaan välillä paljonkin (suurin osa känniläisten höpinöitä, joista ei viitsi välittää), mut kun tollainen ammattilainen kehuu, niin tuntu kyllä pirun hyvältä. :D

Eleonoora sanoi:
Kävin tossa pari äivää sitten valokuvaajalla.. Kehu kovasti mun käsivarsia (ja kroppaa yleensäkin). :hyper: Kyllä oli pois lähtiessäkin vielä leveä hymy meikäläisen huulilla. Kyllähän mua kehutaan välillä paljonkin (suurin osa känniläisten höpinöitä, joista ei viitsi välittää), mut kun tollainen ammattilainen kehuu, niin tuntu kyllä pirun hyvältä. :D

meki haluaa niitä :kuvia: :thumbs:

Hauskimmat kommentit tähän mennessä :

Veli : "Lyllerö", "Läski", "Möhömaha", "Punkero"

Kummitäti jota en ollu nähny vuoteen : "Mehän ei ollakkaan vielä tavattu"

Tyttöystävä : "Hyi s***na noita sun raskausarpias, lopetat sen salilla käynnin.", "Lopetat noitten mömmöjen vetämisen"

Sit on näitä perus "jätkä on kasvanu" juttuja muutama ja hormooniepäilyjä yms yms.

Back
Ylös Bottom