Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tein leukoja smithissä tanko ylösnostettuna ja siinä vieressä on penkki. Siitä pyys varmistaan sarjaansa huomattavasti isompikokonen penkkimörssäri ja sarjansa jälkeen vilkas mua näkyvästi päästä varpaisiin ja kysy "paljos sul on penkkiykkönen" johon sanoin "satakolmeviis". Sit se senoi "se on kova, se on oikeesti todella kova sun kokoselles" (=narunpätkälle :D). Kyllä se tuloskehu aina lämmittää noinkin sanottuna, kai... Vaikkei toi nyt oikeen edes vielä minkään tason tulos ole mutta etiäpäin sano mummo lumessa...

Joku vanhempi mies käveli salilla mun viereen ja sanoi: -Sun pitäis poika ostaa isompi paita, kun näyttää niin kiristävän tuolta, osoittaen hauista, eikä mahaa. Lämmitti mieltä.

Tein etukyykkyä niin multa kysyttiin, että onko mun laji painonnosto vai joku muu. Näytti kuulemma menevän hyvin raiteillaan etukyykky. Oli kiva vastata, että kunhan jumppailen, ei mulla mitään lajia ole.

Olin äsken raahautumassa pois salilta ihan happi lopussa niin vastaan tullut iältään (ja ilmeisesti älyltään) pienen luvun omaava kaksijalkainen tokaisi kaverilleen "Mikä vittu toi paska on" tarkoittaen meikäläistä.

Opin taas tärkeän oppitunnin siitä, miten lauseet tulee kuunnella loppuun.

Avovaimo: ”Hei mä huomasin kun katottiin toi leffa, että sulla on tosi samanlainen keho kun Jason Stathamilla..”

Tässä välissä ehdin jo miettiä, että not bad, kyllä mulle Stathamin leffarooliin treenattu kroppa kelpaa, kunnes lause jatkui:

”.. silläkin on nimittäin aika pienet rintalihakset.”

Aaaaand im single.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen yksi samalla salilla käyvä vanhempi rouva tuli kysymään ” ootko menossa kisoihin? ” Ekana vastasin kysyvästi, ai mihin kisoihin? ”No niihin fitness tai kehonrakennus kisoihin” Joo ei näillä lihaksilla ole kisoihin asiaa, ei tosin itsellä ole mielenkiintoa kisata edes. :)

Se on kumma, kun ei itse nää peilistä muutosta lähes ollenkaan. Samalta näyttää kun näytti vuosi sitten.

Kaveriporukassa ja sukulaisten kesken kun tullu juteltua, niin kuulemma on "jätkälle tullu raamia". Ainahan se hymyn tuo huulille kun kuulee positiivista palautetta muilta, vaikkakin potuttaa ettei sitä itse näe.

Eilen kauppareissulla vanhempi mies tulee taakse ja ihmettelee ensin järeää polviortoosia, sitten "Meni vissiin voimailuhommissa, vai?". Pieni viittaus siitä että näytän edes etäisesti jotain tehneeltä piristi mieltä hurjasti.

Laivalla tuli joku juoppo kyselemään, miktä lajia harrastan. Sitten jutustelu jatkui jotenki näin:

J: "Teet varmaan sotilaspenkkiä jollain 160-170 kilolla?"
M: "En tee. Ei Pysty nykyään enää penkkaamaan."
J: "No jos et kerran tee sotilaspenkkiä, niin mikä kamppailulajitausta sulla on?Vapaaottelu?"
M:"En harrasta mitään kamppailulajia"
J:"Eli sä olet painija?"
M:"En."
J:"No mitä sä sitte teet, ku ei sulla ole kokoa, eikä sitte ilmeisesti voimaakaan?"
M:" No ei ole valitettavasti kumpaakaan. Mukavaa iltaa"

Vittuako sen piti tulla ensin mun itsetuntoa nostattamaan ja sitte vetää matto jalkojen alta noin ilkeästi!:hyper::hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom