Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilispäivän kehuja : Marketin kauppajonossa edellä oleva puliukko kehui leveätä hartialinjaani ja tiedusteli penkkimaksimeja. Kusihan siinä nousi päähän heti.

Kotona tytär palautti maan pinnalle kertomalla, että minä olen löllömaha. :/

Olin joskus 16 vuotiaana mummoni luona käymässä ja siellä oli sellainen verenpainemittari. Ajattelin että vois huvikseen testata minkälainen verenpaine onkaan. Mummo asetti mittarin käsivarren ympärille ja sanoi että "Ohhoh, onpas sinulla ohut käsivarsi". Olin aloittanut saliharrastuksen pari kuukautta aikaisemmin. Palauttihan se sen ikäisenä takaisin maan pinnalle. :D

Tulin eilen reenistä kotiin kädet niin pumpissa, kuin vaan voi olla ja muutenkin tässä oltu maltillisissa plussilla muutama kuukausi. Poika 10v tuli ulko-ovella vastaan: - Iskä, ootko sä laihtunut?

Lohduttautu sillä, että nyt kun hartialinjaan on tullut vähintään metri lisää, niin se vyötärön kapeus korostuu ja näytät vain laihemmalta. :LOL:

Joku vaihto-opiskelija kysyi In English voiko vetää leukoja minun sarjojeni välissä. Sanoin että toki, ja kysyin tarvitseeko lisäpainovyötäkin. "Not yet." Minusta tuossa tiivistyi asenne aika hyvin.

Kerran uimahallin saunasa vanhempi herra totes, että "Sullahan on aikamoiset muskelit". Tuli vaivautunu olo, niinkö aina kehuja saadessa.
Monesti myös salilla, jos joutuu pyytämään tuntematonta varmistamaan nii saa ihmettelyä painoista.
Kerran salin pukkarissa otin paidan pois nii yks tyyppi tuntu hämmästyvän ja kysy innostuneesti "Miten tommosee kuntoo pääsee?"

Kivahan niitä kehuja on saada, ei siinä, en vaan osaa reagoida niihin.

Lisäksi joka päivä kun tulen kotiin, niin kissa huomauttaa tyhjästä ruokakupista.

Lääkäri mittasi verenpainetta ja se jutska lensi kädestä irti kesken mittauksen. Tuumi että sulla on niin iso hauis ettei tällaset himmelimiesten välineet riitä:LOL: Odotapas niin haen isojen miesten välineen. Hanska jotain 43cm. Eli taitaa alle 40cm olla himmelimiehen raja.

Vielä täytyy siis käydä ahkerasti salilla kun on himmelimies :D Onneks ei oo pitkä matka enään :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Klassinen lekurin anamneesissa: "lihaksikas mies". Onpahan taas mustaa valkoisella.
:-)
Lähde Wiki: Anamneesi tarkoittaa lääketieteessä esitietoja, joita potilas antaa esimerkiksi sairauden kulusta. -- Anamneesi syntyy, kun esimerkiksi sairas ihminen kertoo sairaudestaan ja antaa vastauksia lääkärin kysymyksiin.

e: Tai no jos se oli lääkärin kertoma niin okei, en miettinyt kahdesti sellaista, sillä en tosin ole koskaan kuullut _lääkärin anamneesista_ aiemmin.

Viimeksi muokattu:
:-)
Lähde Wiki: Anamneesi tarkoittaa lääketieteessä esitietoja, joita potilas antaa esimerkiksi sairauden kulusta. -- Anamneesi syntyy, kun esimerkiksi sairas ihminen kertoo sairaudestaan ja antaa vastauksia lääkärin kysymyksiin.

e: Tai no jos se oli lääkärin kertoma niin okei, en miettinyt kahdesti sellaista, sillä en tosin ole koskaan kuullut _lääkärin anamneesista_ aiemmin.

https://blog.paramedic.fi/hengitysaanet/potilasesimerkkeja-osa-2/

Lue tuolta esimerkkejä.

Mulla varmaan lukis jotain tyyliin "niin lihava äijä, että pahaa tekee".

Tää on totuus munki tapauksessa
Juttu on edelleenkin se, että anamneesi koostuu liki puhtaasti pt:n kertomasta :-) e: Mutta todennäköisesti voi sisältää myös havaintoja noiden perusteella. Anamneettisesti lihaksikas esim. tarkoittaisi että pt:n kertoman mukaan.

Eiköhän tämä tästä.

Sun ei nyt kannata lukee wikipedia-artikkelista asiasta. Siellä on aina lääkärin omia huomioita. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että kirjattais ruumiinrakenteesta potilaan mielipiteen mukaisesti.

Sekoitetaankohan tässä nyt anamneesi ja decursus. Decursus on lääkärin sanelema teksti.

Ei. Anamneesin vikassa virkkeessä luki toi. Statuksessa oli laajemmin lekurin omia huomioita siitä itse vastaanottotilanteesta; mun askelluksesta ja tutkittavasta ruumiinosasta eli polvesta tässä tapauksessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom