Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulin eilen reenistä kotiin kädet niin pumpissa, kuin vaan voi olla ja muutenkin tässä oltu maltillisissa plussilla muutama kuukausi. Poika 10v tuli ulko-ovella vastaan: - Iskä, ootko sä laihtunut?
Lääkäri mittasi verenpainetta ja se jutska lensi kädestä irti kesken mittauksen. Tuumi että sulla on niin iso hauis ettei tällaset himmelimiesten välineet riitä Odotapas niin haen isojen miesten välineen. Hanska jotain 43cm. Eli taitaa alle 40cm olla himmelimiehen raja.
:-)Klassinen lekurin anamneesissa: "lihaksikas mies". Onpahan taas mustaa valkoisella.
Mulla varmaan lukis jotain tyyliin "niin lihava äijä, että pahaa tekee".Klassinen lekurin anamneesissa: "lihaksikas mies". Onpahan taas mustaa valkoisella.
:-)
Lähde Wiki: Anamneesi tarkoittaa lääketieteessä esitietoja, joita potilas antaa esimerkiksi sairauden kulusta. -- Anamneesi syntyy, kun esimerkiksi sairas ihminen kertoo sairaudestaan ja antaa vastauksia lääkärin kysymyksiin.
e: Tai no jos se oli lääkärin kertoma niin okei, en miettinyt kahdesti sellaista, sillä en tosin ole koskaan kuullut _lääkärin anamneesista_ aiemmin.
Mulla varmaan lukis jotain tyyliin "niin lihava äijä, että pahaa tekee".
Mulla varmaan lukis jotain tyyliin "niin lihava äijä, että pahaa tekee".
Juttu on edelleenkin se, että anamneesi koostuu liki puhtaasti pt:n kertomasta :-) e: Mutta todennäköisesti voi sisältää myös havaintoja noiden perusteella. Anamneettisesti lihaksikas esim. tarkoittaisi että pt:n kertoman mukaan.
Eiköhän tämä tästä.
Sekoitetaankohan tässä nyt anamneesi ja decursus. Decursus on lääkärin sanelema teksti.