Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Mitäs urheilua sä oikein harrastat?"
Iha kiva, että edes etäisesti urheilijaa muistuttaa salilla

Tuohan on paras kohteliaisuus! Minulta on pari kertaa kysytty lajia, ja olen ottanut suurena kohteliaisuutena, että näytän urheilijalta. Kerran terassilla joku kysyi olenko fitness-tyttö, mutta siitä en niin paljon ilahtunut.

Eniten mieltä lämmittävä huomautus tuli omalta puolisolta, joka hipelöi mun pebaa. Se on kuulemma ottanut muotoa ja tuntuu timmimmältä. :) Itse näen peilistä lähinnä sen, että pylly on kasvanut.

Pitkästä aikaa olin mummolassa hihattomassa paidassa( onpas siule tullu hurjat lihakset, kuin kaua sie meinaat viel lihasta kasvattaa ) Dieettasin siis läskit pois ni erottuu ne vähätki lihat :D

Kavereiden kanssa puhuttiin paskaa ja häröiltiin. Yks kavereista alko vertailemaan meidän takapuolia: "J:llä on kuoppapylly, mulla on löllöpylly, S:llä on muhkea pylly ja sulla on persikan muotonen lihaspylly!"
:oujee:

Kerran poliisiauton takapenkillä, vakkarisalin "omat" kollarit jalassa, ni poliisi kysy et oonko joku kilpaurheilija, hymyillen vastasin et en oo. :D

Sit se sano: "jaa mä jo ajattelin et ollaanko tässä jonku urheilijatähden kanssa tekemisissä ku katoin sun housuja" oli pakko vastata että kyllä mä näistä maksoin. :D :D

Pitkään aikaan en ollu nähny vanhempia ja kun menin käymään heidän luona, äidin ensimmäiset sanat oli: Voe hyväntähen, sinä oot vuan lihonu lissee!
Tämä oli siis aiemmin tapahtunutta mutta nyt kun diettasin läskiä pois niin isä vuorostaan heitti: Älä älä laihuta ennee, et kohta näytä ennee mieheltäkkään! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äiti: "Sun pitäisi vähentää punttia, sulla on leveämmät hartiat kuin isälläsi". Istuttiin isän kanssa sohvalla vierekkäin. :D

Salilla joku mies kehu että "ompa kyllä puhtaan näkönen mave" :>
Hyvä mieli tuli, kiitos. En siinä paikanpäällä vaan älynny mitään järkevää vastata ku meni pasmat sekasi.. :eek:

"On kyllä leveät hartiat."

Yks kaveri sanoi joskus kun join palautusjuomaa treenin jälkeen että nyt niitä lihaksia tulee niin kuin sieniä sateella, se on jäänyt mieleen ja saa hyvälle tuulelle joskus vieläkin treenin jälkeen.

Juteltiin yhen mimmin kanssa eri duuneista mitä on tullu tehtyä. Sanoin että tein muutaman kesän raksahommia nuorempana niin se keskeytti sanomalla et "joo mä huomaan et sulla on tota kokoa ja lihaksia tullu sieltä".

Teki mieli tarkentaa että ei ihme kun aina vedin raksalla failureen.

Back
Ylös Bottom