Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Add insult to injury, mulle lääkäri sano että "Sun iässä tuollaiset ykköskokeilut eivät ole enää fysiologisesti kovin mielekkäitä, parempi tehdä vaan sellaista voimakestävyyttä pienemmillä painoilla."

...Haist ite mä mitään kokeillu se oli varma... ..ja anna nyt vaan se voltaren ja sirdalud resepti...

Oikeessa se kyl varmaan oli... :unsure:

Add insult to injury, mulle lääkäri sano että "Sun iässä tuollaiset ykköskokeilut eivät ole enää fysiologisesti kovin mielekkäitä, parempi tehdä vaan sellaista voimakestävyyttä pienemmillä painoilla."

...Haist ite mä mitään kokeillu se oli varma... ..ja anna nyt vaan se voltaren ja sirdalud resepti...

Oikeessa se kyl varmaan oli... :unsure:

Paljon sulla on ikää? :D

Aina osaa sievät myyjättäret kehua kun on kauluspaitaa ostamassa:unsure:. Menis kuulemma vyötärön ja kaulan puolesta M/L koko, mutta ku selkä ja hartiat on niin leveet niin pakko ottaa XL slimfit:whistle:. Ostin sit heti kaks paitaa:cool:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on sellainen Mauri Kunnaksen t-paita jossa lukee tunnettu voimamies, jossa tyyppi vetää köydellä hevosta. Tänään kaupassa niin ihmettelin kun yks ukko tuijotti mua kassalla pitkään ja sit alkoi nauraa ja sanoi että katoin siks sua kun paidassa lukee tunnettu voimamies, niin kyllä se on uskottava kun sua kattoo. En todellakaan oo mikään iso mies, mut kyllä lämmitti mieltä, et joku tuolleen sanoo et huomaa et on treenannut.:)

"Ethän sää mahu kohta ahtaampiin paikkoihin ollenkaan", tuumaili kaveri kun hänen ja hänen 4v lapsen kanssa käytiin lauantaina HopLopissa. En oo mielestäni iso, ja oon melkosen lyhynen (alle 170) mutta kieltämättä tuli hyvä fiilis

hyvät kaverit jota harvemmin näkee vittuilee ain ja sanoo ettet mihinkään oo kasvanu, ainut hyvä kommentti tuli isältä (jota myös havrvemmin näkee) et on sullakin vaan poika leveät hartiat.

Niin ja sitten kaverin isoveli sano kavereillensa et vittu toi jätkä näyttää hyvältä saa varmaan paljon 😉
En tiiä oliko vaan kännin takia 🤔

Eka huomautus äitiltä, sano että "sulla on kasvanu haba, näkyy het patti" sanoin et joo mistä asti o kasvanu " siitä asti ku olit 5" 😣
Perkele kyllä mä vielä näytän.

Käyn siis kymppiluokkaa ja eräs luokkakkaliseni mut... maahanmuuttaja sanoi et onko "ahmetti" alkanu käyttää steroideja ku kasavanu niin paljo joululomalla (oon alkanu syömään kunnolla) :puntti:

söin cashew pähkinöitä niin hiukan kaverit sano et treenaat ihan turhaa ku syöt noin paljon ja sanoin et pitää syödä enemmän kuin kuluttaa tai muuten ei lihas kasva, tarras käsi läskeistä kiinni ja sano et "sullahan on täällä energiaa" :confused:

Suositut

Back
Ylös Bottom